Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle09 apr 2018, 10:21

 263
Bij wie liegt worden de pupillen groter.

Ik heb dat gisteren dus per persoon zitten bestuderen.

Probleem is dat het donker is en dat het dus bij iedereen redelijk grote pupillen zijn, behalve bij Katrien en Jeffrey, die lijken iets kleiner.

Enfin, ik geef het maar mee, voor wie dit nog nauwer zou willen bestuderen 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator09 apr 2018, 12:43

 3483  Uma
bentxi schreef:Vorig seizoen hadden we eenzelfde situatie op het golfterrein als ik mij niet vergis. Je kan daar zoveel keer naar kijken dat je er tureluurs van wordt maar extra info over wie nu wel de mol is ga je daar denk ik niet vinden...
Maar daar was wel een echte muzikale hint te horen (al heeft Woestijnvis dat nooit bevestigd).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2018, 12:57

 8153
yevo schreef:In de nieuwe video op VIER zeggen ze elk dat ze niet de mol zijn. Behalve bahador.

Bahador antwoord gewoon 'neen'. De rest antwoordt 'nee ik ben de mol niet'. Lijkt me heel expres gedaan en misschien zelf té expres. Wat denken jullie?
Vorig jaar antwoordde Davey ook anders. Hij zei "dat ben ik niet", terwijl de anderen "nee" of "nee, ik ben niet de mol zeiden"...
bentxi schreef:Vorig seizoen hadden we eenzelfde situatie op het golfterrein als ik mij niet vergis. Je kan daar zoveel keer naar kijken dat je er tureluurs van wordt maar extra info over wie nu wel de mol is ga je daar denk ik niet vinden...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2018, 12:59

 8153
ex-molinator schreef:Maar daar was wel een echte muzikale hint te horen (al heeft Woestijnvis dat nooit bevestigd).
Verklaar u nader, mijnheer, want ik herinner mij daar niets van.
Gebruikersavatar

ex-molinator09 apr 2018, 13:03

 3483  Uma
chicawah schreef:Verklaar u nader, mijnheer, want ik herinner mij daar niets van.
Dat was toch dat halve cirkeltje waarin iedereen moest antwoorden op de vraag : Ben jij de mol?".
7 kandidaten en het moldeuntje bevatte 7 noten, en de noot die gespeeld werd toen Eline antwoordde was verlaagd (een mol). Of verwar ik met iets anders?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2018, 13:09

 8153
ex-molinator schreef:Dat was toch dat halve cirkeltje waarin iedereen moest antwoorden op de vraag : Ben jij de mol?".
7 kandidaten en het moldeuntje bevatte 7 noten, en de noot die gespeeld werd toen Eline antwoordde was verlaagd (een mol). Of verwar ik met iets anders?
Ah, was die b-mol daar? Ik weet dat daar vorig jaar over gesproken werd op het forum, maar dat het in de reveal-aflevering niet aan bod kwam. Niet dat ze mij met die hint een plezier konden doen: ik hoor het verschil toch niet.