Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

annick.neskens09 apr 2018, 05:03

 128
Tijdens de proef met de pinata's, wanneer Joke de muziek hoort, Steve de geblinddoekte Jeffrey begeleidt, zie ik dat Steve die dan op het balkon staat ook een blinddoek voor ogen heeft.
Zie op 04:20 en 04:28
Kan dit een hint zijn?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen09 apr 2018, 08:18

 3423  Yens
annick.neskens schreef:Tijdens de proef met de pinata's, wanneer Joke de muziek hoort, Steve de geblinddoekte Jeffrey begeleidt, zie ik dat Steve die dan op het balkon staat ook een blinddoek voor ogen heeft.
Zie op 04:20 en 04:28
Kan dit een hint zijn?
Dat is geen blinddoek maar een verrekijker.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen09 apr 2018, 08:42

 182
annick.neskens schreef:Tijdens de proef met de pinata's, wanneer Joke de muziek hoort, Steve de geblinddoekte Jeffrey begeleidt, zie ik dat Steve die dan op het balkon staat ook een blinddoek voor ogen heeft.
Zie op 04:20 en 04:28
Kan dit een hint zijn?
Afbeelding
Afbeelding
Heeft hij niet gewoon een zonnebril op?
Gebruikersavatar

annick.neskens09 apr 2018, 17:19

 128
eveline.vanhemel schreef:Dat is geen blinddoek maar een verrekijker.
Ik zie toch geen handen die die zogezegde verrekijker vasthouden. Volgens mij is het er ingestoken om iets aan te duiden.
Gebruikersavatar

Jansen09 apr 2018, 17:25

 3423  Yens
annick.neskens schreef:Ik zie toch geen handen die die zogezegde verrekijker vasthouden. Volgens mij is het er ingestoken om iets aan te duiden.
Ik zie die hand toch wel hoor, tweemaal heel duidelijk.
Gebruikersavatar

annick.neskens09 apr 2018, 17:30

 128
eveline.vanhemel schreef:Ik zie die hand toch wel hoor, tweemaal heel duidelijk.
En waar zou die dan naartoe zijn? In de beelden er net voor en na heeft hij niets in zijn handen ... ook geen zonnebril op.

Als jij wel een hand ziet kan je dat dan vergroot aanduiden?
Gebruikersavatar

annick.neskens09 apr 2018, 17:51

 128
eveline.vanhemel schreef:Ik zie die hand toch wel hoor, tweemaal heel duidelijk.
Ik heb het nogmaals uitvergroot, zie geen handen, enkel de boog van het gebouw en groen van de struik. Trouwens zou dat dan ook hoog zijn om een verrekijker te plaatsen ... maar de toekomst zal uitwijzen of het iets betekent.
Afbeelding
Gebruikersavatar

james.waker10 apr 2018, 03:29

 417
bij mijn weten kwam er geen verrekijker aan te pas hier

steve droeg geen zonnebril op dat moment (het was indoor)

't is vrij bizar... die schim met 'ooglappen' is eerste keer te zien op 04:20 , vervolgens tonen ze beeld van de normale Steve, dan terug dat kikkerperspectief met het beeld zoals hierboven staat

't zou evt ook een andere persoon kunnen zijn die aan ander kant stond ofzo...
Gebruikersavatar

Jansen10 apr 2018, 07:28

 3423  Yens
annick.neskens schreef:Ik heb het nogmaals uitvergroot, zie geen handen, enkel de boog van het gebouw en groen van de struik. Trouwens zou dat dan ook hoog zijn om een verrekijker te plaatsen ... maar de toekomst zal uitwijzen of het iets betekent.
Afbeelding
Je hebt gelijk, het zijn geen handen, ik zag die bogen aan voor armen die de verrekijker vasthielden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2018, 07:50

 8153
De vraag is nu: is het iemand met een zonnebril die daar toevallig stond of is het blinde Steve?
Misschien iets in de aard van dat gebouwtje waarop "El Topo" stond met op de achtergrond de groep, waarbij alleen Gilles in de camera keek :?:
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen10 apr 2018, 08:17

 182
chicawah schreef:De vraag is nu: is het iemand met een zonnebril die daar toevallig stond of is het blinde Steve?
Misschien iets in de aard van dat gebouwtje waarop "El Topo" stond met op de achtergrond de groep, waarbij alleen Gilles in de camera keek :?:
Volgens mij is het de schaduw van zijn hand die hij boven zijn ogen houdt.