Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

bjarne.veldeman10 apr 2018, 18:31

 3
Ik dacht ik typ even "De mol" in, in Google maps...

Het resultaat was onverwachts, want de eerste naam die er meteen uitsprong was, jaja, mijn hoofdverdachte...

(Zie foto)

Ook is Pascale een schorpioen, de meeste fatale gevallen van schorpioensteken vinden plaats in... Mexico

Allemaal wel wat toevallig niet?
Afbeelding
Gebruikersavatar

mollig1810 apr 2018, 18:34

 229  Bert
ik vrees dat het inderdaad gewoon heel toevallig is 😃

Het hangt af van waar je google maps gebruikt en je zoekgeschiedenis welke resultaten er tevoorschijn komen

Bij mij is der bij de eerste 50 resultaten bv geen de mol pascal te zien
Gebruikersavatar

bjarne.veldeman10 apr 2018, 18:36

 3
Kan uiteraard,


Dan trekken we het eerste voorbeeld in twijfel.
Maar over het 2de is er weinig discussie xD
Gebruikersavatar

JKpowned10 apr 2018, 23:44

 259
bjarne.veldeman schreef:Kan uiteraard,


Dan trekken we het eerste voorbeeld in twijfel.
Maar over het 2de is er weinig discussie xD
Ze heet Pascale niet Pascal. Steve is Leeuw. Léon komt vaak voor. Steve is de mol? Lloyd is maagd. Er zijn gemiddeld meer maagden in Mexico. Lloyd is de mol? Pieter is kreeft. Er is een kreeft die de Mexicaanse dwergkreeft heet. Pieter Is de mol? En zo kan je blijven doorgaan en in alles iets zien maar uiteindelijk zie je niets...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2018, 09:15

 8153
JKpowned schreef:Ze heet Pascale niet Pascal. Léon komt vaak voor.
Het is León niet Léon.
Gebruikersavatar

JKpowned11 apr 2018, 12:09

 259
chicawah schreef:Het is León niet Léon.
Spijtig genoeg veranderd mijn auto correct dit altijd aangezien er iemand die zo heet en dit er zo in zit van het vaker te typen. Ik Let er dan ook minder op vandaar ook dat er soms hoofdletters in mijn zinnen te voorschijn komen. Stomme autocorrect :p
Gebruikersavatar

Taupe07711 apr 2018, 12:14

 767  Yens
JKpowned schreef:Spijtig genoeg veranderd mijn auto correct dit altijd aangezien er iemand die zo heet en dit er zo in zit van het vaker te typen. Ik Let er dan ook minder op vandaar ook dat er soms hoofdletters in mijn zinnen te voorschijn komen. Stomme autocorrect :p
Dat kan gebeuren dat een accent verkeerd staat, zeker in een andere taal. Een dt-fout daarentegen!
Ben jij de mol :blackeye:
Gebruikersavatar

JKpowned11 apr 2018, 12:21

 259
Taupe077 schreef:Dat kan gebeuren dat een accent verkeerd staat, zeker in een andere taal. Een dt-fout daarentegen!
Ben jij de mol :blackeye:
Ik ben zeker de mol en dt's zijn niet mijn sterke kant dat ga ik ook niet ontkennen xD
Gebruikersavatar

bjarne.veldeman12 apr 2018, 17:03

 3
We wijken een beetje af vind je niet? xD