Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2018, 09:26

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Volgens mij is het de schaduw van zijn hand die hij boven zijn ogen houdt.
De meest voor de hand liggende en waarschijnlijk juiste oplossing. Maar, zou dat het effect van ooglappen hebben?
Gebruikersavatar

Holmes10 apr 2018, 18:46

 395
Vorig seizoen is al gebleken dat ze durven goochelen met de volgorde bij de montage...
Ik vermoed dat de kandidaat op het balkon daar geblinddoekt naartoe werd gebracht en dat de blinddoek pas afgezet werd vlak voor de proef begon ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 apr 2018, 19:02

 8153
Holmes schreef:Vorig seizoen is al gebleken dat ze durven goochelen met de volgorde bij de montage...
Ik vermoed dat de kandidaat op het balkon daar geblinddoekt naartoe werd gebracht en dat de blinddoek pas afgezet werd vlak voor de proef begon ?
Ook een mogelijkheid.
Gebruikersavatar

djennix11 apr 2018, 15:33

 51
Ik denk dat dit een momentopname is die de regie er heeft tussengestoken (dus niet chronologisch zoals het is opgenomen.
Het lijkt mij eerder dat de persoon onderaan en de persoon bovenaan beiden geblinddoekt zijn. Van zodra de muziek begint te lopen zet de persoon bovenaan zijn blinddoek af. Kwestie van geen gezichten al te spotten op de pinata's voor de muziek begint.

Dit lijkt mij niets abnormaals.