Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2018, 08:49

 3547  Sven
Dan kan het geen kwaad dat Katrien als Mol nu wat geld inzamelt, niet?
Het was al in aflevering 3 mogelijk, waarom dan niet nog eens later?
Gebruikersavatar

Mola Lisa12 apr 2018, 08:56

 328  Uma
masterveecee schreef:Dan kan het geen kwaad dat Katrien als Mol nu wat geld inzamelt, niet?
Het was al in aflevering 3 mogelijk, waarom dan niet nog eens later?

Dat kan je toepassen op iedereen die nu geld binnenhaalt :scratch: ...
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2018, 09:01

 3547  Sven
Katrien is diegene met het meeste geld op haar naam, wat haar het minst verdacht maakt
Gebruikersavatar

Mola Lisa12 apr 2018, 09:16

 328  Uma
masterveecee schreef:Dan kan het geen kwaad dat Katrien als Mol nu wat geld inzamelt, niet?
Het was al in aflevering 3 mogelijk, waarom dan niet nog eens later?

Zou ook een interessante manier zijn om de "follow the money" theorie te omzeilen en dan goed gezien van Woestijnvis 😎 én van u 😉 .
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2018, 09:19

 3547  Sven
tsjoep schreef:Zou ook een interessante manier zijn om de "follow the money" theorie te omzeilen en dan goed gezien van Woestijnvis 😎 én van u 😉 .
Daar zeg je het. Na 2 seizoenen dat Woestijnvis hier alles in het oog heeft gehouden, gezien dat de "follow the money" de mol zo goed als aanduidt, waarom dan eens niet dat proberen te omzeilen?
Gebruikersavatar

Mateo12 apr 2018, 09:22

 870
Precies. Katrien lijkt heel onverdacht, maar ik begin nu te denken dat dit bewust zo gespeeld kan zijn door haar en door de regie.
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2018, 09:27

 3423  Yens
Ik krijg bij Katrien de indruk dat ze weliswaar zelf geld verdiend, dikwijls omdat zij in groepen zit waar andere mensen het afmaken. Stel de basketbalproef: zij is daar de enige die effectief 2 ballen in de ring gooit maar uiteindelijk is dit niet van belang want zolang de laatste bal er niet ingaat is de proef mislukt. Ze heeft daar dan de brute pech dat vlak voor de mariachi band er aan komt, Jeffrey de laatste bal er in gooit. Proef gewonnen en de opbrengst wordt dan verdeeld over de drie deelnemers (als ik me niet vergis). Verder ben ik er ook zeker van dat in de Rabid Joke proef zij de aanzet geeft om haar af te schieten door de andere groep op de hoogte te brengen dat ze Joke hebben. Jeffrey reageert daar dan op met "ze heeft het al gezegd tegen de andere groep, schiet haar nu maar af" en Lloyd voert dat braafjes uit.

In feite vind ik het een beetje kort door de bocht om enkel naar het opgebrachte geld te kijken, kijken naar beïnvloeding van andere kandidaten om geld te verliezen, is in mijn ogen dit jaar zeker belangrijk.

Nog iets: bij de laatste proef met de koffertjes, vind ik persoonlijk dat alle mensen die geen pasvragen nemen, niet verdacht. Alleen is het bedrag van Katrien zo laag dat ze waarschijnlijk denkt dat ze haarzelf niet verdacht gaat maken door 1 pasvraag te kopen. Dit verklaart ook waarom ze even haar cool verliest als Jeffrey haar de 700 € geeft: als mol is dat ook teleurstellend.

Ik ben weer in een tunneltje aan het kruipen, maar ik zou Katrien echt wel een goeie mol vinden: ze is intelligent, mysterieus maar toch ook sympathiek 🙂.
Gebruikersavatar

Mateo12 apr 2018, 09:30

 870
Ik volg je helemaal, Eveline!
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT12 apr 2018, 10:05

 767  Yens
Ik ook, al bij de voorstelling van de kandidaten heb ik Katrien meteen aangeduid als mol, gewoon omdat ze er heel mysterieus uitziet en ik gewoon het eerste gevoel bij haar had dat ze de mol was dit jaar. Daarnaast is zij ook één van de kandidaten waarvan we geen te opvallende verdachte dingen zien. Als de makers bepaalde kandidaten opvallend verdacht maken, wilt dat voor mij zeggen dat diegene de mol al zeker niet is en dat die er in één van de volgende aflevering wel eens uit zou kunnen liggen. Dat was zo bij Jeffrey het geval en ik zie dat binnenkort ook nog wel gebeuren bij Steve. Ik vind ook dat Katrien altijd een geniepig lachje lijkt te hebben dat ze amper kan onderdrukken wanneer er een proef mislukt of zelfs wordt aangekondigd. Ik kan dan wel al in een tunnel zitten, maar ik ben toch echt wel overtuigd van 'mijn' mol deze keer. 😉
Gebruikersavatar

Taupe07712 apr 2018, 10:12

 767  Yens
Dat had ik al gezegd over Jeffrey en Katrien na aflevering 2 in een andere topic.
De mogelijke mol verzamelt meer geld waardoor hij niet verdacht is maar verliest het weer later of laat het verliezen bv. al op het einde van aflevering 3 (op basis van de trailer) 😂
Katrien zou een goede mol zijn want ligt er niet vingerdik op zoals bij Baha of Steve.
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2018, 10:52

 3547  Sven
Blijkbaar toch redelijk wat mensen die het idee niet zo slecht vinden 😛

Waar zet ik hier een #demol zodat dat hier in café de mol komt? 😃
#mediageil
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2018, 10:53

 3423  Yens
masterveecee schreef:Blijkbaar toch redelijk wat mensen die het idee niet zo slecht vinden 😛

Waar zet ik hier een #demol zodat dat hier in café de mol komt? 😃
#mediageil
Volgens mij is dat niet nodig: ze komen toch regelmatig kijken 😂