Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy12 apr 2018, 12:00

Site Admin  1167  Uma
Uiteindelijk moet je je als kijker, maar zeker als kandidaat, wel ergens op kunnen baseren om de mol te zoeken...
Als achteraf zou blijken dat de mol eerst x afleveringen volop geld mag verdienen om dan achteraf de pot leeg te maken gaat dat volgens mij volledig in tegen het format.

Hoe kan je dan in de afleveringen ervoor de mol zoeken als die zich kan gedragen als gedreven kandidaat? :roll:
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2018, 12:01

 3547  Sven
Davy schreef:Uiteindelijk moet je je als kijker, maar zeker als kandidaat, wel ergens op kunnen baseren om de mol te zoeken...
Als achteraf zou blijken dat de mol eerst x afleveringen volop geld mag verdienen om dan achteraf de pot leeg te maken gaat dat volgens mij volledig in tegen het format.

Hoe kan je dan in de afleveringen ervoor de mol zoeken als die zich kan gedragen als gedreven kandidaat? :roll:
It's just part of the plan e, Davy 😉
natuurlijk heb je een punt. Maar de twisten die in De Mol zitten, zijn unlimited, niet?
Gebruikersavatar

Davy12 apr 2018, 12:11

Site Admin  1167  Uma
masterveecee schreef:It's just part of the plan e, Davy 😉
natuurlijk heb je een punt. Maar de twisten die in De Mol zitten, zijn unlimited, niet?
True... maar zou enorm teleurstellend zijn. Ook voor De Mol zelf tijdens het spel, of voor de montage van de sabotages achteraf.
De Mol in aflevering 9:
Ja ik heb 6 afleveringen niks moeten saboteren, want ik wist dat ik in aflevering 7 de groepspot ging plunderen... Hahahaaaa... briljant toch?
euh... nee :roll: Ik zou volgend seizoen niet meer meezoeken denk ik 😂


Mijn vorige bericht had ik trouwens al eens geplaatst in een topic dat in 2016 zei "dat Stijn wel degelijk De Mol kon zijn"
... ook al had hij een paar duizend euro verdiend in de voetbalopdracht.

Anyway... niets is zeker in De Mol... maar ik schat de makers hoger in 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2018, 12:22

 3547  Sven
Davy schreef:Mijn vorige bericht had ik trouwens al eens geplaatst in een topic dat in 2016 zei "dat Stijn wel degelijk De Mol kon zijn"
... ook al had hij een paar duizend euro verdiend in de voetbalopdracht.
Maar toen is er ook niks uitgegaan, dacht ik 🙂
We zien wel
Gebruikersavatar

Davy12 apr 2018, 12:27

Site Admin  1167  Uma
masterveecee schreef:Maar toen is er ook niks uitgegaan, dacht ik 🙂
We zien wel
Denk het ook niet... maar wisten we toen niet op dat moment 🙂

Wat imho wel kan is dat er een keertje een opdracht is waarbij er wat geld kan verzameld worden, maar waarbij door een twist op het einde blijkt dat het geld niet in de groepspot komt door een volgende deel van de proef.

Dat is volgens mij wel de kans voor De Mol om er eens volop voor te gaan, omdat je sabotage op het einde gepland is.
Gebruikersavatar

masterveecee12 apr 2018, 12:32

 3547  Sven
Ja, idd. We zullen moeten afwachten 🙂
Gebruikersavatar

Molloot 2.012 apr 2018, 18:05

 27
Mollenjager-DT schreef:Ik vind ook dat Katrien altijd een geniepig lachje lijkt te hebben dat ze amper kan onderdrukken wanneer er een proef mislukt of zelfs wordt aangekondigd. Ik kan dan wel al in een tunnel zitten, maar ik ben toch echt wel overtuigd van 'mijn' mol deze keer. 😉
Dit is ook bij Pascale het geval maar bij haar is het minder opvallend.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen12 apr 2018, 20:02

 182
Davy schreef:True... maar zou enorm teleurstellend zijn. Ook voor De Mol zelf tijdens het spel, of voor de montage van de sabotages achteraf.


euh... nee :roll: Ik zou volgend seizoen niet meer meezoeken denk ik 😂


Mijn vorige bericht had ik trouwens al eens geplaatst in een topic dat in 2016 zei "dat Stijn wel degelijk De Mol kon zijn"
... ook al had hij een paar duizend euro verdiend in de voetbalopdracht.

Anyway... niets is zeker in De Mol... maar ik schat de makers hoger in 🙂
Vind ik ook. Zou toch gewoon een laffe mol zijn. Katrien wil winnen en eerst zoveel mogelijk geld verdienen. Toch logisch.
Gebruikersavatar

Holmes14 apr 2018, 18:05

 395
Ik volg Davy...
Bovendien zou het onfair zijn tov de eerste afvallers want zij konden zich dan eigenlijk op niets baseren om de mol te vinden ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2018, 22:38

 8153
Het is uiteraard de bedoeling dat je (als kandidaat) de mol kan ontdekken. Als de makers het de hele tijd sturen en beïnvloeden zodat het bijna niet te doen is de mol te ontmaskeren, tja... Dan is de lol er wel snel af (en kunnen ze waarschijnlijk geen volgende reeks maken bij gebrek aan kandidaten).
Hoe dan ook moet als eerste afvallen echt vreselijk zijn. Ook als 2de en zelfs als 3de... In het begin is het toch een beetje een loterij denk ik. Het feit dat het nu de eerste keer een exaequo is, is ook veelzeggend.
Ik denk dat je, als je totaal geen idee hebt en zeker als het dan ook de eerste vragenlijst is, je bij sommige vragen misschien beter gewoon logisch redeneert. Bv:
"Heeft de mol blauwe ogen?" Je weet dat je niet de mol bent en van de anderen zijn er 6 met bruine ogen en 3 met blauwe... Dan is het veiliger "nee" te antwoorden.
"Heeft de mol kinderen?" in de laatste aflevering was wel link voor wie niet de mol is of zeker van zijn stuk: de helft heeft kinderen, de helft niet.
Gebruikersavatar

masterveecee16 apr 2018, 08:39

 3547  Sven
Case/topic closed :p