Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

sarah.vanreet16 apr 2018, 02:09

 6
Tijdens de opdracht met de lift viel me op dat er op 57:20 een vreemd figuur achter Steve verschijnt. Op het eerste zicht zag ik niet meteen wat het was, gewoon een zwarte vorm met 2 oogjes (een mol, misschien?). Maar na enkele keren het fragment herbekeken te hebben, leek het me eerder een persoon te zijn die een pet opheeft. Dat kan je zien wanneer de figuur pas verschijnt en zich aan de linkerkant van Steve bevindt. Maar als dit een persoon zou zijn, hoe komt het dan dat de gehele figuur zwart is en de figuur geen gezicht lijkt te hebben (buiten de 'ogen' op de pet)?
Wat denken jullie? Is dit gewoon iemand van de crew of een toevallige voorbijganger die even in beeld komt? Of is dit een hint?
Ik heb enkele screenshots genomen, maar het fragment was zo kort dat die moeilijk op exact het juiste moment te nemen waren.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

sarah.vanreet16 apr 2018, 02:32

 6
Ter vergelijking is hier nog eens Steve die vlak daarvoor de trap op komt:

Afbeelding

Als je het vergelijkt met deze foto lijkt het dan weer geen persoon.
Waarschijnlijk zal het wel niets zijn, maar ik vraag me wel af wat dat ding is 😛
Gebruikersavatar

Frolva16 apr 2018, 09:09

 2204
In de trappenhal waren wel meer 'vreemde' mensen te zien. Het lijkt mij niet dat hier een hint in zit.
De kandidaten werden ook soms 'op de hielen' gefilmd, dus mogelijk is het een camera(man/vrouw). 😉
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 09:26

 417
in de pick-up truck was er ook al een cameraman met pet te zien (weerspiegeling op de ramen)... wellicht is dit nie echt iets