[Steve] Stenen

Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Mateo15 apr 2018, 23:55

 870
Zouden al die stenen, steentjes en gesteenten dan toch wijzen naar Steve, ook Stéphane geheten (patroonheilige vermoedelijk de heilige Stefanus; deze werd ter dood gebracht door steniging en wordt ook wel de eerste martelaar of protomartelaar genoemd).
Mogelijk hebben alle verwijzingen naar levenseinde en religieuze verwijzingen dan toch met onze dokter te maken?

ik zal er mij nog eens op bezinnen, want voor hetzelfde geld zijn al die verwijzingen onderdeel van de mist die de makers hebben gecreëerd. 😉
Gebruikersavatar

Moleskine16 apr 2018, 00:12

 88
Mateo schreef:Zouden al die stenen, steentjes en gesteenten dan toch wijzen naar Steve, ook Stéphane geheten (patroonheilige vermoedelijk de heilige Stefanus; deze werd ter dood gebracht door steniging en wordt ook wel de eerste martelaar of protomartelaar genoemd).
😉
Dit stond al in mijn eerste post op dit topic. 😉
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 00:26

 870
Ja, zie ik nu ook. Maar de heilige Stefanus had ik zelf meen ik ook al ergens eerder geplaatst. Ik kan op dit moment alleen niet meer terugvinden waar, door de overvloed aan topics. Maakt ook niet uit. Dan hebben we dezelfde gedachtes over Steve. 🙂
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 00:51

 870
Ik heb je link naar de Wikipedia-pagina over Steve Stone, de baseball speler, zojuist geprobeerd, maar die vermeldt dat het subject niet bestaat. :?
Gebruikersavatar

Moleskine16 apr 2018, 00:52

 88
Mateo schreef:Ik heb je link naar de Wikipedia-pagina zojuist geprobeerd, maar die vermeldt dat het subject niet bestaat. :?
Die bestaat wel, hoor. Er is blijkbaar een probleem met de hyperlink t.h.v. het laatste haakje. Gewoon als je op deze link klikt:

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Stone_(baseball)

doorklikken naar "Did you mean Steve Stone" die eronder staat.
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 00:55

 870
Ah, inderdaad. Dank je. Is wel een geinig toeval!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 11:43

 8153
Moleskine schreef:Die bestaat wel, hoor. Er is blijkbaar een probleem met de hyperlink t.h.v. het laatste haakje. Gewoon als je op deze link klikt:

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Stone_(baseball)

doorklikken naar "Did you mean Steve Stone" die eronder staat.
Ik geloof het eigenlijk niet, maar post het toch maar:
Heb je mij gemiST - STeve STone...
Gebruikersavatar

demolisdemol16 apr 2018, 18:46

 5
Nog een verwijzing naar "steen/stenen" gevonden in de laatste aflevering: de kandidaten bevinden zich op een gegeven moment in "Abbarotes Lupita" - de naam komt duidelijk in beeld. "Abbarotes" betekent blijkbaar "kruidenier", maar bij "Lupita" vind je op http://www.encyclo.nl/begrip/Lupita als betekenis "rivier van zwarte stenen".
Gebruikersavatar

Moleskine16 apr 2018, 19:32

 88
chicawah schreef:Ik geloof het eigenlijk niet, maar post het toch maar:
Heb je mij gemiST - STeve STone...
Beste Chicawah,
Die opmerking werd al lang voor de eerste uitzending voor het eerst gemaakt (en nog verder geëlaboreerd). 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 19:35

 8153
Moleskine schreef:Beste Chicawah,
Die opmerking werd al lang voor de eerste uitzending voor het eerst gemaakt (en nog verder geëlaboreerd). 🙂
Ik weet het, maar ik herhaalde het nog eens omdat het ook bij de STenen past.
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 21:18

 870
Juist, Chicawah.
En af en toe een dubbele (of dubbel LIJKENDE) post of zelfs een gelijkluidend idee is niet te voorkomen met zo'n stortvloed aan topics, die elkaar ook nog eens deels overlappen.
Gebruikersavatar

Moleskine17 apr 2018, 00:51

 88
ruben.lodewijckx schreef:Ik denk dat er tussen de anwtoorden die gegeven werden bij de proef in de lift (Torre Latinoamericana) iets met elkaar te maken hebben ...
LINKS 2-3-4(geen 5 ) is een nummer van RAMMSTEIN
Opnieuw Rammstein (cfr. playlist Steve) en in de lyrics van het nummer vind ik:
"Kann ein Herz aus Stein sein"

(Blb bevat de single naast dit nummer ook het niet eerder uitgebrachte "Hallelujah" (cfr. religieuze verwijzingen) dat over een pedofiele priester gaat... Maar ik vermoed dat de makers Pieter zo'n link niet zouden aandoen.)