Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 12:36

 8153
Wouterc schreef:Yep, akkoord. Als je het opdracht per opdracht gaat bekijken houdt ze zich afzijdig in de proeven waar ze niet in wil zitten en mengt ze zich in proeven waar ze wel in wil zitten.
Volgens mij ligt dat gewoon aan haar winnersmentaliteit.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 12:44

 8153
mollig18 schreef:net zoals het voordeel van de brief in aflevering 1 was ook nu de proef waarin een vrijstelling kon gewonnen worden, volledig op maat van Joke.
Ik vind het bizar dat er van de anderen zo weinig protest kwam op het feit dat Joke zo lang mee ging met de lift. Ik zou haar als 3de uit de lift gebonjourd hebben nadat PIeter zich zo braaf opofferde als eerste te gaan omdat hij bij de gate pasvragen gekocht had. Bovendien is Joke een stuk jonger dan Pascale, Katrien en Steve en zeer sportief en fit. Ze hebben haar de vrijstelling gewoon cadeau gedaan (ik zou zo blij geweest zijn als LLoyd haar nog ingehaald had).
Ik zou, rekening houdende met de kwetsuren van Baha en Katrien, deze volgorde gekozen hebben: Pieter (stelt het zelf voor omwille van de pasvragen) - Steve (ook 2 pasvragen gekocht, dus consequent zijn) - Joke (1 pasvraag gekocht) - Lloyd (geen pasvragen gekocht en jonger en waarschijnlijk fitter dan Pascale) - Pascale - Baha - Katrien.
Maar Joke scheen a.h.w. te vinden dat ze de vrijstelling "verdiende" - waarschijnlijk omdat de anderen haar neergeknald hadden bij Rabid Joke.
Waarom stond Pascale niet wat meer op haar strepen? 😉
Gebruikersavatar

djennix16 apr 2018, 12:53

 51
chicawah schreef:Waarom stond Pascale niet wat meer op haar strepen?
Tja... mss omdat Pascale geen vrijstelling nodig heeft en het mss wel leuk vindt dat er geen geld in de groepspot komt.

(Plus, je weet ook niet wat de kandidaten nog tegen elkaar gezegd hebben. Ze laten ook alleen maar zien wat ze willen dat de kijkers zien)
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 13:24

 8153
djennix schreef:Tja... mss omdat Pascale geen vrijstelling nodig heeft en het mss wel leuk vindt dat er geen geld in de groepspot komt.
Voilà 🙂
Gebruikersavatar

Cedric16 apr 2018, 13:25

 2834  Uma
Ik ga akkoord met wat Chicawah hier allemaal al zei. Maar zoals op voorbije dagen al aangegeven zitten wij beiden ook in ietwat dezelfde tunnelvisie wat Joke betreft: volledig onschuldig, gewoon een kandidaat die vol voor de winst gaat.

Ik betrapte mezelf er zelfs op dat ik voor haar supporterde in het lopen en erg content was dat ze het haalde. Na afloop van de aflevering zelfs nog meer, want had Joke in aflevering 3 niet gezegd dat Katrien haar hoofdverdachte was? Als dit zo was (het kan allemaal ge-edit zijn natuurlijk) dan zou Joke eigenlijk slechter moeten scoren dan Katrien (tenzij ze elkaar verdenken) en had Joke er misschien uit gelegen zonder die vrijstelling..

Soit, zoals hier al aangegeven: Pieter (en Baha die zoals altijd uitdrukkelijk de volgeling speelt als iets voorgesteld wordt dat hem goed uitkomt) is diegene die suggereert vol voor de vrijstelling te gaan. En zoals Chicawah hier aangeeft is het eigenlijk niet slim geweest van de anderen om Joke zo lang in de lift te houden. Anderzijds wel erg slim van Joke om zich afzijdig te houden wetende dat Lloyd fysiek haar grootste concurrent was.. Zo lang ze na hem begon te lopen, was ze in het voordeel.

Nu goed, nogmaals, ik zit in een tunnel wat Joke betreft..
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 14:17

 8153
Taupe077 schreef:Cedric, ik denk nochtans dat Joke net VOOR hem gaan lopen is en niet NA anders had ze het niet gehaald...
Ik denk dat Cedric het goed bedoelde en zich gewoon vergist heeft.
Gebruikersavatar

Taupe07716 apr 2018, 14:24

 767  Yens
chicawah schreef:Ik denk dat Cedric het goed bedoelde en zich gewoon vergist heeft.
Tuurlijk, ik val hem ook niet aan hé. Ik zet het enkel recht 😉
We zijn hier enkel om elkaar te helpen de mol te vinden
Gebruikersavatar

jos.jansen16 apr 2018, 14:29

 328  Uma
mijn geheugen voor vorige seizoenen is een zeef, maar hebben we al eens een enorm actieve mol gehad die fysiek gewoon beter is dan de groep en dit ook toont? (zoals Joke nu bezig is)
Gebruikersavatar

masterveecee16 apr 2018, 14:31

 3547  Sven
jos.jansen schreef:mijn geheugen voor vorige seizoenen is een zeef, maar hebben we al eens een enorm actieve mol gehad die fysiek gewoon beter is dan de groep en dit ook toont? (zoals Joke nu bezig is)
Nog niet zo fysiek als (mocht) Joke (de mol zijn).
Weet wel dan Gilles VB voor de loopproef in zijn seizoen heeft getraind
Gebruikersavatar

Frolva16 apr 2018, 14:52

 2204
Klaartje schreef:Maar vooral dat laatste, die biezonder heftige discussie, vond ik er heel ver over. Als ze de Mol is, dan acteerde ze dit en vond ik het echt wel heel slecht geacteerd. Vooral ook het feit dat ze zo openlijk na de proef "zich eerst moest excuseren bij deze drie" (de mensen in de truck), vond ik eigenlijk veel te opvallend en als het geacteerd is, ook weer een slechte acteerprestatie.
Dit begrijp in toch niet goed. :?

Als je niet zeker bent of het al dan niet geacteerd was, dan was het toch in elk geval goed geacteerd? 😉

Dus als ze de mol is vond je het slecht geacteerd, maar wat vond je dan indien ze niet de mol zou zijn?
Gebruikersavatar

Klaartje16 apr 2018, 15:04

 2245  Uma
Frolva schreef:Dit begrijp in toch niet goed. :?

Als je niet zeker bent of het al dan niet geacteerd was, dan was het toch in elk geval goed geacteerd? 😉

Dus als ze de mol is vond je het slecht geacteerd, maar wat vond je dan indien ze niet de mol zou zijn?
Als ze de mol niet is, dan vond ik het heel raar dat ze zich nog eens ging excuseren bij Lloyd, Jeffrey en Katrien ten overstaan van de rest van de groep. Veel echter zou zijn geweest, dat ze dat (off camera) al had gedaan tegenover die 3 mensen op weg naar de hacienda. Daarmee wachten totdat ze op de hacienda zijn en het speciaal ten overstaan van de hele groep doen, vind ik raar.

Maar ik heb het al van in den beginne gezegd: ik vind Joke "een rare". Een vrouw met veel gezichten, de ene keer supercombatief en meedogenloos, de andere keer weer veel te veel theater en poeslieve excuses. De psychologen hier op het forum zouden zich daar eens moeten over buigen: is Joke wel een stabiele persoonlijkheid of vertoont ze niet een paar stoornisjes?