Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker16 apr 2018, 09:25

 417
was een leuke vondst.... maar Katrien had totaal geen mol gehalte voor mij, beetje kleurloos figuur, zal wel gemist worden als moederfiguur in de groep... zowat de laatste onverdachte persoon die vertrokken is, al denk ik ook niet Baha de mol is, die speelt het te tactisch door steeds met andere kandidaten te willen spelen of zoek naar molgedrag
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 10:38

 870
Ik vond haar niet zo kleurloos. Wel heel beheerst en tot gisteravond ook verdacht, ondanks haar inbreng in de pot. Ik denk dat ik toch wat meer 'follow-the-money' moet toepassen... hoewel ik het juist aardig vind om te denken dat daar lang niet altijd de oplossing te vinden is.
Laatst gewijzigd door Mateo op 16 apr 2018, 10:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 10:39

 870
masterveecee schreef:jammer ja! want er kwam zelfs een beeld van voor in de aflevering gisteren, van op dat schilderij 😉


Afbeelding
Ja, had ik ook gezien en tot troost gemeld aan Perro. 🙂 Maar staat die afbeelding echt op dat schilderij of hebben de makers dit er later overheen 'geplakt', vraag ik me af. 't Is een andere schilderstijl dan de rest, lijkt het.
Gebruikersavatar

JKpowned16 apr 2018, 10:43

 259
Mateo schreef:Ja, had ik ook gezien en tot troost gemeld aan Perro. 🙂 Maar staat die afbeelding echt op dat schilderij of hebben de makers dit er later overheen 'geplakt', vraag ik me af. 't Is een andere schilderstijl dan de rest, lijkt het.
Is effectief zo op het schilderij: https://en.wikipedia.org/wiki/Sue%C3%B1 ... da_Central

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 10:46

 870
Ah. Dank je.
Ik ben wel benieuwd of het vervolg met de Día de los Muertes te maken zal hebben. Die kans is groot, denk ik.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 10:53

 8153
Mateo schreef:Ah. Dank je.
Ik ben wel benieuwd of het vervolg met de Día de los Muertes te maken zal hebben. Die kans is groot, denk ik.
Het kan bijna niet anders dan dat Día de los Muertes op een bepaald moment in een proef opduikt.
Gebruikersavatar

perro16 apr 2018, 11:27

 39  Bert
masterveecee schreef:jammer ja! want er kwam zelfs een beeld van voor in de aflevering gisteren, van op dat schilderij 😉
Afbeelding
Ja, ik had het ook gezien. Zo recht in beeld. Was weer een prachtige verwijzing geweest, maar helaas...
Mateo schreef:Ik vond haar niet zo kleurloos. Wel heel beheerst en tot gisteravond ook verdacht, ondanks haar inbreng in de pot. Ik denk dat ik toch wat meer 'follow-the-money' moet toepassen... hoewel ik het juist aardig vind om te denken dat daar lang niet altijd de oplossing te vinden is.
Ik vond haar ook inderdaad niet zo onverdacht en kleurloos. Eerder altijd zo'n beetje mysterieus voorgesteld. Je mocht precies niks over haar weten. En de follow-the-money-theorie, heeft die de afgelopen seizoenen altijd geklopt? Je weet toch nooit hoeveel proeven er nog komen waar er net geld uit de pot gaat?
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 19:18

 870
Ha, dit troost mij nou weer! Ik begon al flink aan mijn eigen onderscheidingsvermogen te twijfelen.