Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Frolva16 apr 2018, 15:15

 2204
Klaartje schreef:Voor meer van dat lekkers verwijs ik graag naar de prachtig fantasievolle bijdragen van mijn goede vriend wiens nickname een hondenras is. :mrgreen:
Chihuahua? :?

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 15:39

 8153
Frolva schreef:Chihuahua? :?

:mrgreen:
😲 😲 😲
Loopt hier zo'n stomme kleine keffer rond die zijn nick gebaseerd heeft op mijn mooie Indianennaam?
Gebruikersavatar

Jansen16 apr 2018, 18:44

 3423  Yens
chicawah schreef:😲 😲 😲
Loopt hier zo'n stomme kleine keffer rond die zijn nick gebaseerd heeft op mijn mooie Indianennaam?
Volgens mij heeft ze het over een iets groter hondenras 😉.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 apr 2018, 18:48

 8153
eveline.vanhemel schreef:Volgens mij heeft ze het over een iets groter hondenras 😉.
I know. Een jachthond met een heel goed instinct 🙂
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 23:42

 870
chicawah schreef:😲 😲 😲
Loopt hier zo'n stomme kleine keffer rond die zijn nick gebaseerd heeft op mijn mooie Indianennaam?
😂
Gebruikersavatar

james.waker05 mei 2018, 22:11

 417
onmolse actie van Pieter in deze proef bij het lopen naar de locatie van de opdracht

en mogelijks molse van Pascale die er serieuze snok aan wil aan geven en loopt aan de overkant van' t straat de locatie voorbij....

Pieter merkt de plaats echter op en zo werd veel tijd gespaard



Afbeelding
Gebruikersavatar

david.dreesen09 mei 2018, 22:03

 12
Even terug aan het grasduinen doorheen de afleveringen (vandaag afl. 1).

Situatie: de groep moet 2 personen aanduiden om achter de mariachiband te lopen. Ze komen er eerst niet uit en dan wordt de vraag gesteld: "Wie kan een instrument bespelen?"

Er wordt naar Bahador gekeken na die vraag die onmiddellijk aangeeft er echt niks van te kennen.
Maar wat me hierbij ook opvalt is het volgende: Lloyd geeft hier niet aan dat hij een instrument bespeelt. Een blokfluit is toch een muziekinstrument? Of misschien was hij niet zeker van zijn muziekkennis?!? Het blijft raar, zeker als je hem nadien in een extra filmpje openlijk ziet spelen met zijn blokfluit..
Gebruikersavatar

JKpowned09 mei 2018, 22:06

 259
Volgens mij is zijn blokfluit kennis zeer beperkt en zelf aangeleerd. Wie kijkt er dezer dagen geen YouTube filmpje en leert het zichzelf aan. Wie weet kan hij maar 1 iets spelen en dat is de Titanic of gewoon wat broeder Jacob ofzo. Volgens mij kan hij geen muziek spelen moest hij een partituur krijgen. Hij heeft trouwens aan geen enkele muziekproef meegedaan.
Gebruikersavatar

billie.holiday10 mei 2018, 06:36

 462  Bert
james.waker schreef:onmolse actie van Pieter in deze proef bij het lopen naar de locatie van de opdracht

en mogelijks molse van Pascale die er serieuze snok aan wil aan geven en loopt aan de overkant van' t straat de locatie voorbij....

Pieter merkt de plaats echter op en zo werd veel tijd gespaard



Afbeelding
Dit weerhoudt mij een beetje om Pieter als definitieve mol te zien, omdat hij roept dat ze te ver zijn.
Maar stel dat Donaldo Trumpo geraden moest worden omdat dit de ultieme tip zou zijn van vier die leidt naar Pieter.
Donald Thrump, het witte huis en de rode telefoon.
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mei 2018, 08:32

 3483  Uma
JKpowned schreef:Volgens mij is zijn blokfluit kennis zeer beperkt en zelf aangeleerd. Wie kijkt er dezer dagen geen YouTube filmpje en leert het zichzelf aan. Wie weet kan hij maar 1 iets spelen en dat is de Titanic of gewoon wat broeder Jacob ofzo. Volgens mij kan hij geen muziek spelen moest hij een partituur krijgen. Hij heeft trouwens aan geen enkele muziekproef meegedaan.
Ik heb ook die indruk maar dan is het wel raar dat hij 4 blokfluiten zou hebben.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 08:40

 8153
ex-molinator schreef:Ik heb ook die indruk maar dan is het wel raar dat hij 4 blokfluiten zou hebben.
4? Ik weet alleen van de limoengroene, de witte en de roodoranje.
Het zijn volgens mij goedkope blokfluiten, zoals die die veel kinderen moeten aanschaffen voor het uurtje muziekles op school.
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mei 2018, 08:49

 3483  Uma
chicawah schreef:4? Ik weet alleen van de limoengroene, de witte en de roodoranje.
Het zijn volgens mij goedkope blokfluiten, zoals die die veel kinderen moeten aanschaffen voor het uurtje muziekles op school.
Het getal 4 (voor aantal blokfluiten) meen ik hier ergens gelezen te hebben.
Een niet-muzikant die 4 (of 3) blokfluiten meesleurt op een trip naar Mexico lijkt het me toch een sofa kandidaat voor Elysia.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9