Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Taupe07717 apr 2018, 12:34

 767  Yens
Cedric schreef:Of geel is zowel blauw als zwart.. Geel is blauw-zwart.. Blauw-Zwart is Club Brugge.. Club Brugge is de favoriete voetbalploeg van Pieter. *mic-drop*
Allé dan mag hij eruit volgende aflevering :twisted:

nee los van zijn voorkeur, toffe gozer die hopelijk zolang mogelijk erin mag blijven maar ik vrees ervoor
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2018, 12:46

 2834  Uma
maarten.verbruggen schreef:De afstand tussen Geel en Mol is 11km
Joke was diegene die nog 11 verdiepingen moest lopen..

Verdikke, dat forum hier zal er straks nog in slagen om mij te doen Joke verdenken :mrgreen:
Gebruikersavatar

Frolva17 apr 2018, 13:26

 2204
Cedric schreef:Joke was diegene die nog 11 verdiepingen moest lopen..
Dat was Lloyd, die op de 26ste verdieping uitstapte; Joke stapte op de 23ste uit. 😉
Gebruikersavatar

james.waker17 apr 2018, 13:35

 417
[quote="Cedric"]Joke was diegene die nog 11 verdiepingen moest lopen..[/quote]

dat konden de makers nooit op voorhand geweten hebben hé, en het klopt trouwens niet :mrgreen:

maar ik ga dat raadsel eens volledig posten, is misschien niet onbelangrijk

[img]https://i.imgur.com/juaXX0G.jpg[/img]

geel is zwart
zwart is ROOD
geel is BLAUW
blauw is WIT

Jago Sint-Amandsberg is een Belgische voetbalclub uit Sint-Amandsberg. De club is aangesloten bij de KBVB met stamnummer 9636 en heeft rood, wit en blauw als kleuren.

https://www.jagosintamandsberg.be/165/4 ... iel/?tab=1

Verjaardag: 6 juni (6/6)
Gebruikersavatar

james.waker17 apr 2018, 13:43

 417
begrijp niet dat afbeelding niet getoond wordt (mollestreek?), zal ze hier eens zetten


Afbeelding
Gebruikersavatar

ruben.lodewijckx18 apr 2018, 00:41

 65
Hij vervolgde. ‘Ik was naar het Google-logo op de iPhone aan het kijken, en ik ben niet gelukkig met het icoontje. De tweede O van Google heeft niet de juiste tint van geel. Dit is compleet fout, en ik wil dat Greg dit morgen oplost.’
En zo geschiedde. Er volgde een mail van Jobs met als topic ‘Icon Ambulance’, en een dag later was een team die verschrikkelijke eyesore aan het verhelpen.
Het is Jobs ten voeten uit. Een controlefreak die zelfs een geeltint genoeg vindt om God te onderbreken. En het is hem gepermitteerd, want een space shuttle stijgt nog trager op dan de beurswaarde van Apple. Als je maar één mobiele telefoon per jaar lanceert, dan kan elk icoontje maar beter de juiste kleur hebben, niet?


Mss toch wat op geel gaan kijken ... Het is mss de gele draad door het progamma ipv de rode ....
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen18 apr 2018, 00:48

 182
james.waker schreef:begrijp niet dat afbeelding niet getoond wordt (mollestreek?), zal ze hier eens zetten


Afbeelding
Wie wordt geciteerd in deze ondertiteling?
Gebruikersavatar

Frolva18 apr 2018, 08:36

 2204
pieter-jan.jorissen schreef:Wie wordt geciteerd in deze ondertiteling?
Lloyd. 😉
Gebruikersavatar

masterveecee18 apr 2018, 15:49

 3547  Sven
Voor de zekerheid: die boxer is dat oranje of geel?

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva18 apr 2018, 15:57

 2204
Dat is een hint die beter verborgen was gebleven. :?

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2018, 16:00

 8153
masterveecee schreef:Voor de zekerheid: die boxer is dat oranje of geel?

Afbeelding
Oranje, appelblauwzeegroen en wit. Dus alleen Lloyd heeft iets aan die boxer, wij niet. 😃
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen18 apr 2018, 22:54

 182
Frolva schreef:Lloyd. 😉
Ik moet toch stilaan Baha en Lloyd van plaats veranderen op mijn verdachtenlijst. 😃
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7