Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

joachim.morrens01 apr 2018, 23:29

 200  Yens
bbbrrrt schreef:De groen-scherm-tune wordt tijdens die opdracht nog een tweede keer gebruikt. Vlak nadat Joke haar omslag kreeg zegt Gilles: “... je mag ze nog niet opendoen, dat mag je pas doen vanavond na de eerste eliminatie.” Daarna horen we opnieuw het geluid, opnieuw tijdens een close van Baha. ( samen in beeld met Jeffrey )
Dus 2x als Baha in beeld is :-D
Gebruikersavatar

james.waker03 apr 2018, 16:06

 417
persoonlijk vind ik dit een supertip... volgens mij krijgt Lloyd hier al zijn groen scherm , nog voor hij de test invult want hij is de mol..... in de eliminatie komt hij niet meer aan bod, Baha wel....
Gebruikersavatar

joachim.morrens17 apr 2018, 15:57

 200  Yens
het was wel 2x met Baha in beeld blijkbaar, 1x samen met Lloyd, en 1x samen met Jeffrey. Jaja, den Baha, ik geloof echt dat hij winnaar of mol zal zijn :-D Maar geen idee welk van de twee...
Ik geraak maar niet wijzer uit het trio Baha, Lloyd, Joke
Gebruikersavatar

james.waker17 apr 2018, 18:00

 417
joachim.morrens schreef:het was wel 2x met Baha in beeld blijkbaar, 1x samen met Lloyd, en 1x samen met Jeffrey. Jaja, den Baha, ik geloof echt dat hij winnaar of mol zal zijn :-D Maar geen idee welk van de twee...
Ik geraak maar niet wijzer uit het trio Baha, Lloyd, Joke
bij mijn weten is dit maar 1x vertoond geweest in de aflevering 1 ... volgens mij kan een hint zijn dat Lloyd het spel gaat winnen ofwel is hij de mol. beide gun ik hem van harte