Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

arthur.vanobost18 apr 2018, 09:36

 29
Ik heb eens de groepfoto's bekeken op Gilles zijn Instagram en daar valt 1 ding op. De enige die nog nooit een zonnebril gedragen heeft is Pascale.

Wat als ze verblind wordt door de zon? Wordt ze dan zo blind als een mol?

Ze is niet mijn hoofdverdachte, maar het is wel iets om rekening mee te houden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2018, 09:46

 8153
Amai, dat is dan toch afzien.
Gebruikersavatar

Frolva18 apr 2018, 09:49

 2204
Leuk gevonden. Inderdaad wel opvallend!


Maar het lijkt mij dat Pascale nooit een zonnebril draagt (te onderzoeken :mrgreen: ).
Een zonnebril altijd ostentatief afzetten voor een groepsfoto lijk mij een hint te kunnen zijn, nooit een zonnebril dragen niet. 😉
Gebruikersavatar

masterveecee18 apr 2018, 09:57

 3547  Sven
Als je dat gewend bent van geen te dragen in het dagelijkse leven, dan heb je ook geen mee op reis.
Omgekeerd ook, ik ben gewend van in de auto altijd 1 te dragen, maar als ik rond mij kijk, zie ik veel mensen die dat niet doen terwijl ik ook iets heb van "amai, kan niet handig zijn"
Gebruikersavatar

Frolva18 apr 2018, 10:03

 2204
masterveecee schreef:Als je dat gewend bent van geen te dragen in het dagelijkse leven, dan heb je ook geen mee op reis.
Spreek voor jezelf! :mrgreen:

Ik draag net wel enkel een zonnebril op reis. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2018, 10:03

 8153
masterveecee schreef:Als je dat gewend bent van geen te dragen in het dagelijkse leven, dan heb je ook geen mee op reis.
Omgekeerd ook, ik ben gewend van in de auto altijd 1 te dragen, maar als ik rond mij kijk, zie ik veel mensen die dat niet doen terwijl ik ook iets heb van "amai, kan niet handig zijn"
😲 Ben ik met jou getrouwd :?: