Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

perro19 apr 2018, 13:20

 39  Bert
In de tweede aflevering, net als de opdracht rond het zoeken van Joke gaat beginnen, klinkt er een nummer dat niet op de sountrack-lijst van De Mol staat. Het nummer klinkt heel western-achtig. Ik heb het eens gescand en kwam bij het nummer “The Shootist” uit de soundtrack van Red Dead Redemption.

In deze proef was Lloyd degene die Joke neerschoot, dus The Shootist. En ook “Red Dead” of rode dood, dat is hier toch ook wel van toepassing, lijkt me. Een link(je) naar Lloyd als de Mol dus?
Gebruikersavatar

james.waker19 apr 2018, 22:35

 417
zekers een mooie vondst 💡
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen19 apr 2018, 22:50

 182
perro schreef:In de tweede aflevering, net als de opdracht rond het zoeken van Joke gaat beginnen, klinkt er een nummer dat niet op de sountrack-lijst van De Mol staat. Het nummer klinkt heel western-achtig. Ik heb het eens gescand en kwam bij het nummer “The Shootist” uit de soundtrack van Red Dead Redemption.

In deze proef was Lloyd degene die Joke neerschoot, dus The Shootist. En ook “Red Dead” of rode dood, dat is hier toch ook wel van toepassing, lijkt me. Een link(je) naar Lloyd als de Mol dus?
Is er een link tussen rood en Lloyd? Wie heeft ook weer het rode molboekje?
Gebruikersavatar

JKpowned19 apr 2018, 22:58

 259
pieter-jan.jorissen schreef:Is er een link tussen rood en Lloyd? Wie heeft ook weer het rode molboekje?
Zijn blokfluit is rood alle 1 van de zovele die hij blijkbaar heeft. Het wapenschild van Avelgem is ook rood.
Gebruikersavatar

james.waker19 apr 2018, 23:59

 417
pieter-jan.jorissen schreef:Is er een link tussen rood en Lloyd? Wie heeft ook weer het rode molboekje?
lloyd heeft het zwarte boekje, maar dat doet hier niet ter zake denk ik
link naar the shootist, lloyd knalt joke af
en de rode schermen, een rood scherm staat gelijk met de dood in het spel of evt te linken aan joke die rood wordt na afgeknald te worden :?:
Gebruikersavatar

michiel.dewitte20 apr 2018, 07:34

 53  Sven
[quote="james.waker"]lloyd heeft het zwarte boekje, maar dat doet hier niet ter zake denk ik
link naar the shootist, lloyd knalt joke af
en de rode schermen, een rood scherm staat gelijk met de dood in het spel of evt te linken aan joke die rood wordt na afgeknald te worden :?:[/quote]

Doet me denken aan de prachtige priester: 'is joke dood? Waarom is joke dood?.'
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2018, 07:53

 8153
Mooie vondst.
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 apr 2018, 08:15

 1690  Sven
Ja, mooi gevonden, maar van da rood krijg ik het toch benauwd hoor. Vanaf het moment dat ik hier "rood" lees zap ik weg. 😃
Gebruikersavatar

Frolva20 apr 2018, 08:51

 2204
james.waker schreef:en de rode schermen, een rood scherm staat gelijk met de dood in het spel of evt te linken aan joke die rood wordt na afgeknald te worden :?:
Volgens mij werd dat altijd al zo in beeld gebracht wanneer iemand bij paintball geraakt wordt.

Zoals bij Eline vorig jaar ... Zou het dan toch een hint zijn? :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle20 apr 2018, 09:57

 263
Ergens in de eerste of tweede aflevering zit nog ergens een deuntje dat al de hele tijd in mijn hoofd blijft spelen, om de simpele reden dat ik het kort daarvoor elders had gehoord. Ook iets westernachtigs, heel mooi. Ik zal de afleveringen moeten terugkijken om het te vinden, misschien verbergt die titel ook een link...
Gebruikersavatar

masterveecee20 apr 2018, 10:03

 3547  Sven
Frolva schreef:Volgens mij werd dat altijd al zo in beeld gebracht wanneer iemand bij paintball geraakt wordt.
Was bij de paintball van Gilles ook zo. Wordt wel meer gebruikt