Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2018, 09:39

 8153
Hoeveel fluiten heeft Lloyd wel? Voor elke kleur molboekje 1? Waarom sleurt hij die allemaal mee naar Mexico? Ik vind het al bizar dat een gast van 21 een blokfluit meeneemt naar de audities voor De Mol, maar dan ook nog een fluit meenemen naar Mexico en zelfs meer dan 1, dat is toch echt wel raar? En waarom loopt hij, als ze geen opdrachten moeten doen, voortdurend met zijn fluit in zijn handen?
Gebruikersavatar

masterveecee20 apr 2018, 09:51

 3547  Sven
Ha! ik dacht spontaan aan "de floit van Lloyd" 😃

ok, ontopic: misschien moeten we eens tellen: ik weet van 1 tijdens de kennismaking (limoen-groen), 2 van bij het zwembad met Joke (roestbruin en wit), en dan het extra filmpkenu online (roestbruin.
Dus, voorlopig maar 3
Gebruikersavatar

maarten.develde20 apr 2018, 11:10

 24
chicawah schreef: En waarom loopt hij voortdurend met zijn fluit in zijn handen?
Misschien omdat hij graag zijn fluit vasthoudt 😃
Gebruikersavatar

Frolva20 apr 2018, 11:39

 2204
chicawah schreef:Ik vind het al bizar dat een gast van 21 een blokfluit meeneemt naar de audities voor De Mol, maar dan ook nog een fluit meenemen naar Mexico en zelfs meer dan 1, dat is toch echt wel raar?
Raar is het zeker.
Maar verdacht vind ik het niet, omdat als Lloyd niets met fluiten zou hebben dat voor mensen die hem kennen (familie en vrienden) te veel zou opvallen.
Dus volens mij is Lloyd gewoon écht een flierefluiter. 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2018, 13:58

 8153
masterveecee schreef:Ha! ik dacht spontaan aan "de floit van Lloyd" 😃

ok, ontopic: misschien moeten we eens tellen: ik weet van 1 tijdens de kennismaking (limoen-groen), 2 van bij het zwembad met Joke (roestbruin en wit), en dan het extra filmpkenu online (roestbruin.
Dus, voorlopig maar 3
Volgens mij is die in het scheetfilmpje een rode.
Gebruikersavatar

masterveecee20 apr 2018, 16:18

 3547  Sven
chicawah schreef:Volgens mij is die in het scheetfilmpje een rode.
(gelukkig ben ik mee met "scheetfilmpje" 😛)

nee, is dezelfde ze:
Afbeelding
Afbeelding

Is gewoon wat lichtinval die anders is
Gebruikersavatar

chicawah.janssen20 apr 2018, 16:33

 8153
Ik zie nu pas dat in het scheetfilmpje Joke Lloyds witte fluit in haar handen heeft.

Waarom heeft Lloyd een rode fluit? Omdat hij de kandidaten 1 voor 1 een rood scherm geeft?
Of is het rode
gewoon een ode
aan ridder Robins rood
(dat spoor liep dood)
en Davey Van Rode?
En een groene fluit in het auditiefilmpje een groene omdat hij groen licht kreeg om de mol te zijn?

Niet dat ik het zelf geloof. Dit forum doet een mens zijn fantasie op hol slaan. Maar best dat we na 8 weken uit ons lijden verlost zijn.