Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Frolva20 apr 2018, 16:42

 2204
chicawah schreef:Ik zie nu pas dat in het scheetfilmpje Joke Lloyds witte fluit in haar handen heeft.
Past wel goed bij haar karakter, vind ik.
Gebeten om ook (een liedje op de) blokfluit te leren spelen (cfr. zwembadfilmpje), volhouden, er volledig voor gaan, ...
(toegegeven, dat blijkt misschien niet helemaal uit de filmpjes, maar ik leid het er toch uit af :mrgreen: )
Gebruikersavatar

Cedric20 apr 2018, 17:00

 2834  Uma
Of ze speelt gewoon graag op Lloyds fluit?
Gebruikersavatar

Frolva20 apr 2018, 17:12

 2204
In 't eerste filmpje speelt ze er op, in het tweede speelt ze er mee. 😉

Zullen we vanaf nu consequent het woord 'blokfluit' gebruiken? :joker: :mrgreen:
Gebruikersavatar

JKpowned20 apr 2018, 21:08

 259
In de reeks van de boeken Mol de mol speelt de oma mol blokfluit. In 1 van de boeken neem oma mol ze ook mee naar de cinema war volgende aflevering lijkt te gebeuren. El chino dat adres was trouwens ook een cinema.
Gebruikersavatar

Kefke06 mei 2018, 22:04

 4  Nele
Vorige aflevering kan Pascale de mol horen "fluiten" in de telefoon (ook rood trouwens), toch echt wel een verwijzing naar de blokfluiten van Lloyd.
Gebruikersavatar

Cedric06 mei 2018, 22:05

 2834  Uma
Een iets té opvallende verwijzing in mijn ogen.. Maar goed, het kan natuurlijk.
Gebruikersavatar

james.waker06 mei 2018, 22:55

 417
Sint-joris schreef:Toevallig vandaag mijn eigen oude blokfluit uit de kast gehaald en die is van het merk Mollenhauer. 😛
(https://www.mollenhauer.com)
allemaal reeds gepost geweest... die fluit zou wel eens een heel belangrijk detail kunnen zijn in de serie.... er is ook de link naar de TITANIC
Gebruikersavatar

sandra.govers07 mei 2018, 18:49

 45
Klaartje schreef:Na de rattenvanger van Hamelen nu de mollenvanger van Avelgem? Beiden lokken iedereen mee met hun fluit?

Die 'rat'tenvanger van Hamelen is ook al enkele keren in mijn hoofd opgedoken. Tja ben echt wel heel benieuwd dit jaar....
Gebruikersavatar

Frolva08 mei 2018, 08:16

 2204
sandra.govers schreef:Die 'rat'tenvanger van Hamelen is ook al enkele keren in mijn hoofd opgedoken. Tja ben echt wel heel benieuwd dit jaar....
Hier op het forum ook (in dit topic) 😉
Klaartje schreef:Na de rattenvanger van Hamelen nu de mollenvanger van Avelgem? Beiden lokken iedereen mee met hun fluit?