Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen21 apr 2018, 11:37

 3423  Yens
Cedric schreef:Tenzij de 2 mollen ook niet weten dat er 2 mollen zijn... 😛
Dat is natuurlijk weer een ander verhaal 😃 Het zou nogal chaos creëren denk ik 😲
Gebruikersavatar

Cedric21 apr 2018, 11:40

 2834  Uma
eveline.vanhemel schreef:Dat is natuurlijk weer een ander verhaal 😃 Het zou nogal chaos creëren denk ik 😲
Nogal, ja. Zeker als je weet dat slechts 1 mol de finale kan halen en de 2 mollen dus ook op zoek moeten naar de andere mol en dus ook kunnen afvallen.. #mindfuck
Gebruikersavatar

Jansen21 apr 2018, 11:49

 3423  Yens
Cedric schreef:Nogal, ja. Zeker als je weet dat slechts 1 mol de finale kan halen en de 2 mollen dus ook op zoek moeten naar de andere mol en dus ook kunnen afvallen.. #mindfuck
Haha 😃 Zou echt wel ondoenbaar zijn denk ik. Alhoewel... ik meen me te herinneren dat in "de oude afleveringen" er eens een finale met 4 personen geweest is? Volgens mij in de 3e reeks. Weet iemand - met een beter geheugen dan ik - dat nog? 😃
Gebruikersavatar

Klaartje21 apr 2018, 11:52

 2245  Uma
lucu schreef:Dit is een interessante denkpiste maar die leidt niet naar Bahador of Lloyd. Ruim 12 minuten voordat Bahador de woorden "de mol" uitspreekt en Lloyd daarop handig inspeelt, is het Joke die aan Steve meedeelt dat "de mol" hen blijkbaar niet heel hoog inschat.



Afbeelding
Klopt volledig Lucu. Had het zelf ook pas bij de tweede visie gezien, maar toen had ik mijn theorietje al gelanceerd.

En ik wil liever mijn eigen theorie niet zelf onderuit halen! 🙂

Hebben we nu al 3 mollen, Baha, Lloyd en Joke?! 😂
Gebruikersavatar

JKpowned21 apr 2018, 13:26

 259
Klaartje schreef:Misschien gaat deze 1-Theorie wel onrechtstreeks naar de juiste mol leiden, want wat zie en hoor ik in de trailer die de EERSTE aflevering van de Mol op Vier aankondigt (ziehttps://www.vier.be/video/de-mol/maak-k ... e-mol-2018):



Afbeelding

Opnieuw is het Bahador die de woorden "die mollenstreekskes" uitspreekt, maar ook opnieuw is het Lloyd die in beeld is, als hij dat zegt (cfr. hoger Baha die als eerste begint over de mol, terwijl Lloyd in beeld is).

Gaat de 1-theorie, aanvankelijk gelanceerd als een theorie richting Bahador, onrechtstreeks toch leiden tot de juiste mol, nl. Lloyd??
Hetzelfde in de blokfluit video. Je ziet Lloyd maar je hoort Baha zeggen “kan de mol blokfluit spelen?”
Gebruikersavatar

chicawah.janssen21 apr 2018, 14:16

 8153
eveline.vanhemel schreef:Haha 😃 Zou echt wel ondoenbaar zijn denk ik. Alhoewel... ik meen me te herinneren dat in "de oude afleveringen" er eens een finale met 4 personen geweest is? Volgens mij in de 3e reeks. Weet iemand - met een beter geheugen dan ik - dat nog? 😃
Inderdaad reeks 3: mol was Marc, winnaar Stijn en verliezers Sandra en Inge.