Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joachim.morrens16 apr 2018, 23:41

 200  Yens
Mateo schreef:
Kregen we voorgaande jaren niet meer, en langere, filmpjes te zien van bijvoorbeeld gesprekken ti...
Zou het niet gewoon kunnen dat het dit jaar iets minder klikt tussen de deelnemers? Of dat het wel goed klikt tussen enkelen, maar dat het bij anderen wat moeilijker ligt?
Gebruikersavatar

joachim.morrens16 apr 2018, 23:47

 200  Yens
Wouterc schreef:Als je kijkt naar aflevering 4 op 0:42:37 dan zie je dat Katrien even naar Pascal kijkt wanneer Gilles zegt "Jullie hebben vandaag nog niets verdiend".
  • Katrien was op het spoor van Joke
  • De open telefoonlijn was een dwaalspoor
  • We zien in het videofragment dat Katrien Pascale verdenkt
  • Pascale geeft een fout antwoord bij de Luchadores proef
  • Katrien ligt eruit
Afbeelding

Daaruit denk ik het volgende af te kunnen leiden:
waarschijnlijk is Katrien in aflevering 4 gewisseld van mol van Joke naar Pascale naar en ligt daarom uit het spel
Nee, volgens mij klopt dit niet. Ik heb sterk het gevoel dat Katrien helemaal niet gewisseld is van mol en al minstens sinds vorige aflevering (aflevering 3 met de geldkoffers) heel erg sterk overtuigd was van haar Mol. Dat ze daarom zomaar gaat wisselen in deze aflevering, dat geloof ik niet.
Gebruikersavatar

Mateo16 apr 2018, 23:51

 870
joachim.morrens schreef:Zou het niet gewoon kunnen dat het dit jaar iets minder klikt tussen de deelnemers? Of dat het wel goed klikt tussen enkelen, maar dat het bij anderen wat moeilijker ligt?
Dat is zeker ook een optie.
Gebruikersavatar

Wouterc17 apr 2018, 00:00

 147
joachim.morrens schreef:Nee, volgens mij klopt dit niet. Ik heb sterk het gevoel dat Katrien helemaal niet gewisseld is van mol en al minstens sinds vorige aflevering (aflevering 3 met de geldkoffers) heel erg sterk overtuigd was van haar Mol. Dat ze daarom zomaar gaat wisselen in deze aflevering, dat geloof ik niet.
Wat ook kan, is dat ze niet gewisseld is en nog steeds Pascale verdenkt.
Aan het beeld zie je wel duidelijk dat ze haar twijfels heeft bij Pascale en in de rest van de opdrachten waren er ook redenen genoeg om haar (extra) verdacht te vinden.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen17 apr 2018, 00:19

 182
joachim.morrens schreef:Nee, volgens mij klopt dit niet. Ik heb sterk het gevoel dat Katrien helemaal niet gewisseld is van mol en al minstens sinds vorige aflevering (aflevering 3 met de geldkoffers) heel erg sterk overtuigd was van haar Mol. Dat ze daarom zomaar gaat wisselen in deze aflevering, dat geloof ik niet.
Ik ook.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen17 apr 2018, 00:25

 182
Wouterc schreef:Wat ook kan, is dat ze niet gewisseld is en nog steeds Pascale verdenkt.
Aan het beeld zie je wel duidelijk dat ze haar twijfels heeft bij Pascale en in de rest van de opdrachten waren er ook redenen genoeg om haar (extra) verdacht te vinden.
Kan natuurlijk verklaren waarom Katrien zoveel met Pascale optrok. Maar in CDM zegt Katrien dat ze beter had moeten bestuderen en in haar molboekje schrijven. Denk daardoor niet dat ze Pascale als mol had. Vindt het niet onlogisch dat ze Pascale als bondgenote zag.
Gebruikersavatar

Jansen17 apr 2018, 08:48

 3423  Yens
joachim.morrens schreef:Nee, volgens mij klopt dit niet. Ik heb sterk het gevoel dat Katrien helemaal niet gewisseld is van mol en al minstens sinds vorige aflevering (aflevering 3 met de geldkoffers) heel erg sterk overtuigd was van haar Mol. Dat ze daarom zomaar gaat wisselen in deze aflevering, dat geloof ik niet.
Volgens mij zat ze eerst op Jeffrey en toen die er uit ging is ze geswitcht... naar Pascale of Lloyd misschien. Ik denk dat ze vooral genekt is omdat ze zoals gewoonlijk in deelproeven zat die weinig mogelijkheid boden om haar medekandidaten te volgen.

Nog een andere piste... Katrien haar ligamenten in haar voet waren gescheurd: misschien heeft ze gewoon beslist om fout te gaan antwoorden zodat ze naar huis kon? Kan me voorstellen dat deelnemen dan zeer moeilijk zou zijn in de volgende afleveringen.

Misschien komen we het te weten aan het einde van de reeks, maar misschien ook niet... Katrien leek me een intelligente vrouw en ze straalde zo'n rust en zekerheid uit dat het voor mij echt een shock was toen ze er uit ging. Ik dacht dat ze de mol was maar zelfs nu bleek dat ze dat niet was, had ik wel verwacht dat ze verder zou raken.
Gebruikersavatar

Jay-Lo21 apr 2018, 22:47

 1690  Sven
Eerlijk gezegd denk ik dat Katrien Joke verdacht. Ze was in de vorige aflevering al duidelijk zeker van haar stuk en ik denk niet dat ze veranderd is. Doordat Joke weer de vrijstelling had en geld uit de pot hield heeft haar dat nog zekerder gemaakt.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen30 apr 2018, 22:55

 182
Pieter twijfelt volgens mij nog tussen Baha en Lloyd. Pascale en Lloyd zitten resoluut op Baha.

Ik verwacht zondag de exit van Pieter. Tenzij hij ook resoluut op Baha gokt en sneller is dan een van de twee anderen.

Ik denk echter dat Pascale en Lloyd al langer zeker zijn van Baha en daarom een streepje voor hebben op Pieter.
Gebruikersavatar

Kobe30 apr 2018, 23:07

 429
pieter-jan.jorissen schreef:Helemaal met je eens.

Pieter twijfelt volgens mij nog tussen Baha en Lloyd. Pascale en Lloyd zitten resoluut op Baha.

Ik verwacht zondag de exit van Pieter. Tenzij hij ook resoluut op Baha gokt en sneller is dan een van de twee anderen.

Ik denk echter dat Pascale en Lloyd al langer zeker zijn van Baha en daarom een streepje voor hebben op Pieter.
Waarom Pascale? Pieter heeft al super veel opdrachten met Baha gedaan (bijna evenveel als Lloyd)!
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen01 mei 2018, 00:40

 182
Kobe schreef:Waarom Pascale? Pieter heeft al super veel opdrachten met Baha gedaan (bijna evenveel als Lloyd)!
Puur een persoonlijk gevoel... Pascale en Lloyd komen bij mij zelfzekerder over. Misschien hebben ze al eerder gewaagd alles op één mol te zetten en zitten ze daardoor in een zetel? Van Pascale zien we ook al even niet meer wie ze verdenkt (sluwe zet vd makers als ze de mol is, want dat verwacht je niet: Je kan je mol hier eender wat laten zeggen om de suspense te vergroten).

Of Pascale en Lloyd kunnen hun angst (om te verliezen) gewoon beter verbergen. Of één van hen is de mol natuurlijk. 😃

Toch blijf ik nog even bij mijn mol Baha. Ik zou het wel fantastisch vinden mocht hij (als hoofdverdachte van velen) de laatste afvaller voor de finale zijn! Dan weet ik 100% zeker dat Pieter de mol is.... :mrgreen:
Gebruikersavatar

marc.roose01 mei 2018, 12:48

 193  Sven
Ik heb meer en meer de indruk dat Baha en Lloyd een beetje te goed overeen komen.
Ik denk : één van de twee is de mol,en de andere weet het ... maar de mol weet ook dat de andere het weet.
Dus komen ze overeen : ok ,ik ben de mol en gij wordt de winnaar en voor de rest gaan we ons amuseren en een beetje met de anderen lachen.