Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Walt22 apr 2018, 15:12

 1
Tijdens de "Heb je mij gemist?" campagne had Jonas Geirnaert een t-shirt aan met "heb je mij gemist?" tijdens het programma Control Pedro. Op het einde van het programma moesten de pannel leden in een VR spel een bom ontmantelen, wanneer dit niet lukte ontplofte er een verfbom in een kamer met dierbaren van de pannel leden.
Eerst dacht ik dat dit een verwijzing was naar het beroep van Pascale.
Maar nu gebeurde bijna exact hetzelfde tijdens de escape room opdracht in aflevering 4.
Zou deze campagne dan eerder een sneak preview/ hint zijn geweest naar de opdrachten? of toch weer naar Pascale?
Onder de campagne werden ook Piñata's verstuurd met "heb je mij gemist?" op dit zou dan kunnen verwijzen naar aflevering 3.
Gebruikersavatar

JKpowned22 apr 2018, 17:29

 259
Is inderdaad zeer gelijkaardig. Je zou eigenlijk ook kunnen zeggen:

De VR Game --> Het gaat om een game dus Lloyd
Piñata --> De game Viva Piñata wat ook kan linken naar Lloyd

Je zou ook kunnen zeggen:

Jonas Geirnaert is de maker van de serie Dag en hij had de shirt aan tevens tweette Gilles De Coster hoe fan hij wel niet is van de serie --> Kan wijzen naar Joke die DAG vond voor de piano om verder te geraken in de puzzel.
Piñata --> De verstuurde Piñata's waren ezels en ze is een dierenarts.

Maar je kan in alles iets zien :p
Gebruikersavatar

Jansen22 apr 2018, 17:36

 3423  Yens
wout.kempen schreef:Tijdens de "Heb je mij gemist?" campagne had Jonas Geirnaert een t-shirt aan met "heb je mij gemist?" tijdens het programma Control Pedro. Op het einde van het programma moesten de pannel leden in een VR spel een bom ontmantelen, wanneer dit niet lukte ontplofte er een verfbom in een kamer met dierbaren van de pannel leden.
Eerst dacht ik dat dit een verwijzing was naar het beroep van Pascale.
Maar nu gebeurde bijna exact hetzelfde tijdens de escape room opdracht in aflevering 4.
Zou deze campagne dan eerder een sneak preview/ hint zijn geweest naar de opdrachten? of toch weer naar Pascale?
Onder de campagne werden ook Piñata's verstuurd met "heb je mij gemist?" op dit zou dan kunnen verwijzen naar aflevering 3.
Het zou wel eens kunnen dat het - zoals je zegt - "sneak previews" naar sommige opdrachten geweest zijn. Dat het zou verwijzen naar kandidaten, of zelfs de mol, lijkt me minder realistisch. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze in de reveal aflevering zouden zeggen: "je kon weten dat Pascale de mol was, als je naar Control Pedro had gekeken". Maar alleszins een leuke vondst: ik vind het idee van de teasers wel origineel, ook het opsturen van de dozen met piñata's was een leuke vondst 😃.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2018, 17:48

 8153
eveline.vanhemel schreef:ik vind het idee van de teasers wel origineel, ook het opsturen van de dozen met piñata's was een leuke vondst 😃.
Ik vond alleszins die "Heb je mij gemist?", de kaart van Mol in Tielt en de pakjes die ze naar mensen opstuurden heel leuk. Ik had alleen wel liever gehad dat ze naar mij ook een pakje gestuurd hadden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 apr 2018, 18:05

 8153
Mateo schreef:Ik had ook wel een pakje willen krijgen vanuit café De Zwarte Kat. :mrgreen:
Davy heeft onze adressen niet willen geven uit respect voor onze privacy 😉