Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2018, 13:17

 2834  Uma
Gewoon iemand die in het gebouw werkt, denk ik. Net zoals er in de trappenhal ook enkele mensen liepen die niets met het programma te maken hadden.
Gebruikersavatar

marc.roose22 apr 2018, 13:53

 193  Sven
Cedric schreef:Gewoon iemand die in het gebouw werkt, denk ik. Net zoals er in de trappenhal ook enkele mensen liepen die niets met het programma te maken hadden.
er zijn 6 of 8 liften in het gebouw ,ze gaan toch niet toelaten dat iemand precies die lift neemt tijdens de opname ...
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2018, 14:06

 2834  Uma
Tenzij de Mol een andere lift nam.. 😲
Gebruikersavatar

james.waker22 apr 2018, 16:17

 417
een cameraman was zeker nog aanwezig in de lift, mogelijks was dit zijn assistente of iemand van de productie :?:
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2018, 16:42

 2834  Uma
Of een madammeke dat in dat gebouw werkt en ervoor zorgt dat de lift niet op andere verdiepingen stopt..
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen22 apr 2018, 17:01

 182
marc.roose schreef:er zijn 6 of 8 liften in het gebouw ,ze gaan toch niet toelaten dat iemand precies die lift neemt tijdens de opname ...
Ik vind dit ook vreemd. Op geen enkel ander moment zien we vreemden in de lift.
Gebruikersavatar

Holmes22 apr 2018, 18:13

 395
Die persoon stond er ook toen de lift op het gelijkvloers toekwam. (53:28)
Er moet iemand de lift beheren : stoppen op specifieke etages, deur exact 30s open, en geen meelifters.
Dat zal wel niet automatisch gebeuren...

Afbeelding
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen22 apr 2018, 20:27

 182
Holmes schreef:Die persoon stond er ook toen de lift op het gelijkvloers toekwam. (53:28)
Er moet iemand de lift beheren : stoppen op specifieke etages, deur exact 30s open, en geen meelifters.
Dat zal wel niet automatisch gebeuren...

Afbeelding
Ok, logisch ja
Gebruikersavatar

jonas.moga23 apr 2018, 20:40

 1
Ik was vanmiddag wat aan het nadenken en dacht hoe gek het niet zou zijn voor de mollenacties achteraf moesten ze beelden kunnen tonen van de mol die op het gemak de lift genomen zou hebben tijdens de liftproef. Nadat ik deze proef nog eens herbekeken had is joke voor mij de enige die dit effectief gedaan zou kunnen hebben en daar ook wel op een sleutelpositie voor stond.
Ze kon iedereen voorbijsteken die al in de trappenhal was in slechts enkele verdiepingen, daarna de lift een paar etages omhoog nemen en zo makkelijk deze proef winnen. De productie kon haar daar ook makkelijk mee helpen zoals uit vorige seizoenen ook wel eens blijkt.

Tussen verdieping 28 (waar Joke iedereen al had voorbijgestoken) en 33 zijn er geen beelden van Joke met een etagenummer in beeld.

Op het einde is te zien dat de andere lift gestopt is op etage 31:
Afbeelding

Misschien nam joke wel de andere lift? Of misschien toch iets te ver gezocht?

Zou het wel een van de betere mollenacties vinden mocht Joke dit gedaan hebben 😃

Mieschien nam Joke
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen23 apr 2018, 20:57

 182
jonas.moga schreef:Ik was vanmiddag wat aan het nadenken en dacht hoe gek het niet zou zijn voor de mollenacties achteraf moesten ze beelden kunnen tonen van de mol die op het gemak de lift genomen zou hebben tijdens de liftproef. Nadat ik deze proef nog eens herbekeken had is joke voor mij de enige die dit effectief gedaan zou kunnen hebben en daar ook wel op een sleutelpositie voor stond.
Ze kon iedereen voorbijsteken die al in de trappenhal was in slechts enkele verdiepingen, daarna de lift een paar etages omhoog nemen en zo makkelijk deze proef winnen. De productie kon haar daar ook makkelijk mee helpen zoals uit vorige seizoenen ook wel eens blijkt.

Tussen verdieping 28 (waar Joke iedereen al had voorbijgestoken) en 33 zijn er geen beelden van Joke met een etagenummer in beeld.

Op het einde is te zien dat de andere lift gestopt is op etage 31:
Afbeelding

Misschien nam joke wel de andere lift? Of misschien toch iets te ver gezocht?

Zou het wel een v...
Herinner me Lloyd zeggen dat hij Joke de hele tijd voor zich hoorde lopen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 21:13

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Herinner me Lloyd zeggen dat hij Joke de hele tijd voor zich hoorde lopen.
Dat is wat Lloyd zegt. Maar is het daarom ook waar?
Misschien heeft hij iets gezien waardoor hij nu 100% zeker is van zijn mol? Sommige molloten hebben al opgemerkt dat Lloyd zich op het einde leek in te houden. Stel nu eens dat hij zodanig snel liep dat hij nog net kon zien dat Joke uit een lift stapte. Dan weet hij wat al de rest niet weet. Dan heeft hij geen vrijstelling nodig. Dan kan hij dus Joke de vrijstelling (die ze toch niet nodig heeft) laten pakken, waardoor de anderen denken dat Joke niet de mol is...
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen23 apr 2018, 21:49

 182
chicawah schreef:Dat is wat Lloyd zegt. Maar is het daarom ook waar?
Misschien heeft hij iets gezien waardoor hij nu 100% zeker is van zijn mol? Sommige molloten hebben al opgemerkt dat Lloyd zich op het einde leek in te houden. Stel nu eens dat hij zodanig snel liep dat hij nog net kon zien dat Joke uit een lift stapte. Dan weet hij wat al de rest niet weet. Dan heeft hij geen vrijstelling nodig. Dan kan hij dus Joke de vrijstelling (die ze toch niet nodig heeft) laten pakken, waardoor de anderen denken dat Joke niet de mol is...
Zou echt wel een bloopertje van joke zijn dan
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11