Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

vincent.coomans23 apr 2018, 14:23

 23
Nadat Pieter de nacht doorbracht met zijn broer in het cinemacomplex, droeg hij aan de ontbijttafel een extra trui bovenop zijn grijze trui, op die hoodie stond - als ik het goed heb gezien - OSKAR, beetje raar, de laatste vraag die Pieter niet kon beantwoorden ging over wie de winnares van een oscar was.
Is dit de gebruikelijke vestimentaire tip van de makers?

Afbeelding
Gebruikersavatar

JKpowned23 apr 2018, 14:26

 259
vincent.coomans schreef:Nadat Pieter de nacht doorbracht met zijn broer in het cinemacomplex, droeg hij aan de ontbijttafel een extra trui bovenop zijn grijze trui, op die hoodie stond - als ik het goed heb gezien - OSKAR, beetje raar, de laatste vraag die Pieter niet kon beantwoorden ging over wie de winnares van een oscar was.
Is dit de gebruikelijke vestimentaire tip van de makers?

Afbeelding
Is het niet Osaka hockey ploeg vandaar het nummer? 😛
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2018, 14:29

 2834  Uma
Dat is inderdaad Osaka.
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2018, 15:01

 3547  Sven
JKpowned schreef:Is het niet Osaka hockey ploeg vandaar het nummer? 😛
Speelt Pieter hockey?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 15:07

 8153
masterveecee schreef:Speelt Pieter hockey?
Baseball misschien? In ieder geval gaat hij nu overschakelen op worstelen. :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2018, 15:12

 3547  Sven
Nee, serieus. Die trui, is dat omdat hij hockey speelt?
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2018, 15:14

 2834  Uma
Nee hoor, je kan die truien in vele winkels kopen. Enfin, ik heb die toch al meermaals gezien "in het straatbeeld" de voorbije jaren. 'Osaka' is gewoon een kledingmerk (weliswaar met een hockeylink). https://shop.osakaworld.com/

Zelfs als je gewoon in Google naar 'Osaka hoodie' zoekt en bij afbeeldingen kijkt, zal je al genoeg weten. Erg vaak wordt het merk Osaka ook gecombineerd met het nummer 6.

Niks onlogisch dus wat mij betreft.
Laatst gewijzigd door Cedric op 23 apr 2018, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

masterveecee23 apr 2018, 15:15

 3547  Sven
Is maar omdat, als je in google "mex 0804" intypt, dan krijg je beelden van een hockey wedstrijd: Google afbeeldingen
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2018, 15:18

 2834  Uma
masterveecee schreef:Is maar omdat, als je in google "mex 0804" intypt, dan krijg je beelden van een hockey wedstrijd: Google afbeeldingen
En als je in google afbeeldingen "mex 0904" intikt is het allereerste resultaat een afbeelding van bij een artikel over een aardbeving in Mexico...
(Zeg ik maar omdat voor mij niet echt duidelijk is of het vluchtnummer nu 0804 of 0904 was.)
Gebruikersavatar

jochen.beemer23 apr 2018, 17:02

 2
Het is gewoon een trui van Superdry,want ze gebruiken dat vaak de naam osaka(stad in Japan)Dus ik denk dat dit geen tip is
Afbeelding
Gebruikersavatar

Margot323 apr 2018, 17:53

 91
jochen.beemer schreef:Het is gewoon een trui van Superdry,want ze gebruiken dat vaak de naam osaka(stad in Japan)Dus ik denk dat dit geen tip is
Afbeelding
klopt Osaka 6 is gewoon van superdry (en is ook altijd 6 )