Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2018, 22:07

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Lloyd kiest voor steve omdat hij ziet dat Pascale en joke al op elkaar richten. Steve richt dan ook maar terug want Lloyd moest worden afgeknald (want kon niet verbergen dat hij pasvragen had). Of Steve kiest voor Lloyd en Lloyd richt terug... Whatever.

Daarom vind ik het net niet logisch van Baha, want hij ziet toch ook dat Lloyd en Steve op elkaar richten. Als Baha een kandidaat is, moet hij toch vrezen dat Pieter mogelijk pasvragen heeft. Pieter doet iets logisch, Baha niet.

Dus waarom had Baha op Pieter moeten schieten? Omdat Baha zichzelf zo meer kans geeft op een groen scherm in de eliminatie. Ik ben precies de enige die dit vreemd vind, dus ik vermoed dat ik mis zit hoor. 😃
Maar zagen ze wel wie op wie richtte? Ze kregen toch niet de tijd om eerst eens rond te kijken hé. Het moest allemaal heel snel gaan.
Gebruikersavatar

Klaartje23 apr 2018, 22:19

 2245  Uma
chicawah schreef:Maar zagen ze wel wie op wie richtte? Ze kregen toch niet de tijd om eerst eens rond te kijken hé. Het moest allemaal heel snel gaan.
Volgens mij hadden ze wel tijd genoeg om te zien wie op wie ging schieten. Je hoort bvb Baha tegen Lloyd zeggen dat hij hem in de rug gaat schieten. Als je tijd hebt om dat te zeggen, heb je ook tijd genoeg om te zien wie op wie richt.
Gebruikersavatar

Cedric23 apr 2018, 22:21

 2834  Uma
Akkoord met Pieter-Jan en Klaartje.
Ik snap ook niet waarom Baha schiet op Lloyd als hij al ziet dat Lloyd sowieso zal geschoten worden.. Verspilling van die 'kogel'.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen23 apr 2018, 22:24

 182
chicawah schreef:Maar zagen ze wel wie op wie richtte? Ze kregen toch niet de tijd om eerst eens rond te kijken hé. Het moest allemaal heel snel gaan.
Baha moet vanuit zijn oogpunt meteen zien dat er geen geweer richting hemzelf of pieter gericht wordt.
Gebruikersavatar

jos.jansen23 apr 2018, 23:05

 328  Uma
Klaartje schreef:Volgens mij hadden ze wel tijd genoeg om te zien wie op wie ging schieten. Je hoort bvb Baha tegen Lloyd zeggen dat hij hem in de rug gaat schieten. Als je tijd hebt om dat te zeggen, heb je ook tijd genoeg om te zien wie op wie richt.
Iedereen staat al met zijn geweer gericht vanaf dat ze nog 20s hebben voor ze moeten schieten, tijd genoeg dus om te zien wie waar aan het richten is.
Gebruikersavatar

linde.dejong24 apr 2018, 09:12

 6
Ik vind het zeer onduidelijk wat de mol gedaan zou hebben, maar sta wel versteld van LLoyds slechte acteerprestatie. Ik zat "leugenaar" te roepen vanuit mijn zetel :mrgreen:
Ofwel kan hij juist bijzonder goed acteren en doet hij hier perfect alsof hij dat niet kan. In dat geval, chapeau!

Lloyd stond hoog op mijn verdachtenlijstje, maar nu zakt hij toch flink. Baha dan?
Gebruikersavatar

Moleskine24 apr 2018, 09:51

 88
chicawah schreef:Je hebt maar 1 kogel, dus je moet goed nadenken. Ik zou op diegene schieten die mijn grootste concurrent is, tenzij ik van die persoon zo goed als zeker ben dat hij /zij niet voor de pasvragen gekozen heeft.
Waarom schiet niemand op Pieter? Ofwel omdat ze denken dat hij de mol is, ofwel omdat ze zo goed als zeker zijn dat hij niet voor de pasvragen koos. Hij voelde zich heel schuldig omwille van die pasvragen bij de gate en nu ging het ook nog eens om geld voor een goed doel.
Dat is mijn hele punt net: bekijk het eens vanuit een andere hoek! Op wie schiet je zeker niet?! Op jouw mol toch? Die blijft sowieso in het spel, ongeacht pasvragen of goede doel. Dus die zou ik zeker niet afschieten. Het feit dat niemand op Pieter schiet, doet me net vermoeden dat velen hem verdenken als mol...

Je hebt trouwens geen absolute garantie dat Pieter voor het goede doel kiest. Voor hetzelfde geld kiest hij voor pasvragen en doet hij volgende week uit eigen zak een donatie van 1000 euro aan dat goed doel...
Gebruikersavatar

michiel.dewitte24 apr 2018, 09:54

 53  Sven
Cedric schreef:Akkoord met Pieter-Jan en Klaartje.
Ik snap ook niet waarom Baha schiet op Lloyd als hij al ziet dat Lloyd sowieso zal geschoten worden.. Verspilling van die 'kogel'.
Iedereen moest schieten dus tenzij hij dacht dat Pieter een pas vraag had zou ik logischer wijs ook op iemand schieten die al beschoten wordt dan... Lijkt me niets onlogisch in mijn ogen...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2018, 09:55

 8153
Moleskine schreef:Dat is mijn hele punt net: bekijk het eens vanuit een andere hoek! Op wie schiet je zeker niet?! Op jouw mol toch? Die blijft sowieso in het spel, ongeacht pasvragen of goede doel. Dus die zou ik zeker niet afschieten. Het feit dat niemand op Pieter schiet, doet me net vermoeden dat velen hem verdenken als mol...

Je hebt trouwens geen absolute garantie dat Pieter voor het goede doel kiest. Voor hetzelfde geld kiest hij voor pasvragen en doet hij volgende week uit eigen zak een donatie van 1000 euro aan dat goed doel...
Ik zei toch dat niemand op Pieter schiet omdat hij misschien hun mol is?
Gebruikersavatar

Jansen24 apr 2018, 11:39

 3423  Yens
linde.dejong schreef:Ik vind het zeer onduidelijk wat de mol gedaan zou hebben, maar sta wel versteld van LLoyds slechte acteerprestatie. Ik zat "leugenaar" te roepen vanuit mijn zetel :mrgreen:
Ofwel kan hij juist bijzonder goed acteren en doet hij hier perfect alsof hij dat niet kan. In dat geval, chapeau!

Lloyd stond hoog op mijn verdachtenlijstje, maar nu zakt hij toch flink. Baha dan?
Bij mij kwam exact hetzelfde gevoel naar boven, de leugen droop van zijn gezicht af :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen24 apr 2018, 11:46

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik zei toch dat niemand op Pieter schiet omdat hij misschien hun mol is?
Ik ben blij dat ik in mijn nieuwe verdachtenlijst Pieter bij de twijfelgevallen gezet heb. Er beginnen toch wel wat aanwijzingen in zijn richting te wijzen. Ik ga Pascale nog niet overboord gooien maar ik ga deze week eens wat proeven herbekijken en Pieter eens wat meer in de gaten houden in de volgende aflevering.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2018, 11:50

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ik ga Pascale nog niet overboord gooien
:mrgreen:
Geef haar dan meteen ook maar een zeemansgraf :mrgreen:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10