Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 20:31

 182
Klaartje schreef:Ik dacht het bij het herbekijken na jouw eerste post hierover, toch anders gezien te hebben. Als GDC de vraag stelt na het eerste filmfragment draagt hij een zwart t-shirt onder zijn jasje, bij de vraag na het tweede fragment een blauw t-shirt onder datzelfde jasje, bij de vraag na het derde fragment draagt hij opnieuw het zwarte en daarna blijft hij het zwarte t-shirt dragen.

Dus er is een switch van zwart naar blauw terug naar zwart, volgens mij.

De vraag blijft natuurlijk waarom hij bij de vraag over The hangover plots een blauw shirt draagt. Is die niet op dezelfde dag opgenomen als de rest van de vragen?

Of is het misschien een hint naar iets gelijkaardigs dat we konden zien op de profielfoto's van de kandidaten? Daar hebben we reeds lang geleden opgemerkt dat Bahador een blauwe trui draagt, die verschilt van de grijze trui die hij draagt op de andere groepsfoto? Ook daar dus een eigenaardige kleurenswitch blauw ipv grijs, terwijl alle andere kandidaten dezelfde kleren drage...
Droeg Baha een blauw shirt in de tequila proef ofzo. Misschien moeten we een link in the hangover zoeken?
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2018, 20:35

 2834  Uma
marjan.bert schreef:Als ik het me juist herinner was het blauw-zwart-blauw-zwart. Als ik me het juist herinner...
We weten natuurlijk niet of het effectief naar club brugge verwijst. Enkel dat het zo is dat zijn t-shirts afwisselend die kleur hebben.
Afbeelding

Voor diegenen die Club niet zouden kennen...
Gebruikersavatar

Klaartje24 apr 2018, 20:45

 2245  Uma
pieter-jan.jorissen schreef:Droeg Baha een blauw shirt in de tequila proef ofzo. Misschien moeten we een link in the hangover zoeken?
Bahador droeg tijdens de tequilaproef diit shirt:


Afbeelding

Ik ben zelf niet zo sterk in het beoordelen van kleuren, dus of je dit blauw kan noemen? Misschien wel, maar wat denk jij?
Gebruikersavatar

marjan.bert24 apr 2018, 21:02

 25
Misschien ga ik nu wel te ver als ik zeg dat Pieter zijn muzieklijst start met blauw en zwart (Blue Swede en The Black Eyed Peas). Vergeef me... Ik krijg er plezier in.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 21:03

 182
Klaartje schreef:Bahador droeg tijdens de tequilaproef diit shirt:


Afbeelding

Ik ben zelf niet zo sterk in het beoordelen van kleuren, dus of je dit blauw kan noemen? Misschien wel, maar wat denk jij?
Blauw of afgeschoten paars 😃 Niet meteen een uitgesproken blauwe kleur.
Maar... The hangover kan ook verwijzen naar de ochtend ná de tequilaproef. 😃
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 21:05

 182
Klaartje schreef:Bahador droeg tijdens de tequilaproef diit shirt:


Afbeelding

Ik ben zelf niet zo sterk in het beoordelen van kleuren, dus of je dit blauw kan noemen? Misschien wel, maar wat denk jij?
Of blauwe pet, zwarte bril, blauwe shirt. Maar is weer zo ver gezocht 😃
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 21:14

 182
pieter-jan.jorissen schreef:Of blauwe pet, zwarte bril, blauwe shirt. Maar is weer zo ver gezocht 😃
Heeft GDC altijd een andere kleur t-shirt of zit er een constante in en is alleen blauw of zwart afwijkend en dus de kleur van de hint?

Als GDC altijd een zwart shirt draagt, dan is blauw de hint en moeten we het misschien niet in blauw zwart zoeken. In de escape -room was het ook alleen blauw dat niet in het rijtje paste.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 21:19

 182
marjan.bert schreef:Misschien ga ik nu wel te ver als ik zeg dat Pieter zijn muzieklijst start met blauw en zwart (Blue Swede en The Black Eyed Peas). Vergeef me... Ik krijg er plezier in.
Heb je een link naar die muzieklijst? Ik wil die van Baha nog eens checken 😛
Gebruikersavatar

marjan.bert24 apr 2018, 21:22

 25
Ik keek naar het onderwerp over de fouten in de speellijsten (ik ben niet zo handig met de computer en weet niet hoe ik een link zou kunnen geven).
Gebruikersavatar

Kleintje24 apr 2018, 22:04

 125  Sven
Ook dit nog: Bahador zijn molboekje is lichtblauw, dat van Joke donkerblauw

Al is Bahador wel de éérste die het molboekje neemt en dus het minst onwaarschijnlijke dat die kleur per toeval bij hem terecht komt.

Maar blauw-zwart-blauw-zwart is inderdaad wel een mooie hint moest dit inderdaad wijzen op de kleuren van Club Brugge en Pieter.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen24 apr 2018, 22:33

 182
Kleintje schreef:Ook dit nog: Bahador zijn molboekje is lichtblauw, dat van Joke donkerblauw

Al is Bahador wel de éérste die het molboekje neemt en dus het minst onwaarschijnlijke dat die kleur per toeval bij hem terecht komt.

Maar blauw-zwart-blauw-zwart is inderdaad wel een mooie hint moest dit inderdaad wijzen op de kleuren van Club Brugge en Pieter.
Of een hint te ontdekken die erop wijst dat blauw de kleur is van het molboekje van de winnaar en de mol? 😛
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7