Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 09:40

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Of een hint te ontdekken die erop wijst dat blauw de kleur is van het molboekje van de winnaar en de mol? 😛
Op het moment van de cinema wisten ze toch nog niet wie ging winnen?
Van die molboekjes gesproken: is dat van Lloyd niet zwart?
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 25 apr 2018, 09:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 09:42

 8153
marjan.bert schreef:Ja hoor, Ik ben er nog. Ik heb gewoon voorlopig niets nuttig te zeggen. Wel grappig dat jij zo enthousiast in de Pieter-tunnel zit. 🙂
Ik weet nog zo niet of ik in de Pieterpijp zit. Ik heb hem nog nooit ook maar één seconde verdacht. Ik vond veel van wat ik hierboven opsomde er veel te dik opliggen om een hint te zijn.
Maar nu begin ik toch te twijfelen.
Gebruikersavatar

Jansen25 apr 2018, 09:49

 3423  Yens
Het feit dat de afwisseling 2x gebeurd vind ik toch wel vreemd. Als het 1x was, kon je nog denken dat er met een bepaalde take iets misgelopen was en dus een tweede take hebben moeten maken en te laat gezien dat GDC een ander t-shirt droeg. Tweemaal lijkt me van het goeie teveel. En het klopt dat als je aan blauw - zwart denkt, Club Brugge onmiddellijk in je hoofd opkomt en je dan vanzelf bij Pieter terechtkomt. Ik weet het niet... ik heb dit jaar regelmatig de indruk dat door montage we in verschillende richtingen gestuurd worden. Misschien vonden ze vorig jaar dat we te goed werden in het vinden van hints?
Gebruikersavatar

james.waker25 apr 2018, 17:18

 417
tom.vanratingen schreef:Ja we gaan helemaal loss! Vergeet trouwens het woordje achterstand niet, dat zomaar zou kunnen verwijzen naar Pieter die als enige achterblijft op autocinema Coyote :mrgreen:
dat kon hij op voorhand toch niet weten dat hij als enige zou overblijven :?:
Gebruikersavatar

james.waker25 apr 2018, 17:23

 417
chicawah schreef: Van die molboekjes gesproken: is dat van Lloyd niet zwart?
dat klopt volledig
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2018, 17:24

 8153
james.waker schreef:dat klopt volledig
En ik vermoed dat Lloyd ook wel voor Club supportert.
Gebruikersavatar

Cedric25 apr 2018, 17:50

 2834  Uma
chicawah schreef:En ik vermoed dat Lloyd ook wel voor Club supportert.
Zelf supporter van Club Brugge zijnde, zie ik in Lloyd eerder het profiel van een Cercle Brugge supporter om een of andere reden.. Maar goed, ik kan fout zijn natuurlijk. Via sociale media is het in elk geval niet te vinden voor welke ploeg hij supportert, als hij al een voorkeur heeft..
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen25 apr 2018, 22:30

 182
chicawah schreef:Op het moment van de cinema wisten ze toch nog niet wie ging winnen?
Van die molboekjes gesproken: is dat van Lloyd niet zwart?
Het was laat 😂
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 apr 2018, 22:43

 1690  Sven
De volgorde van de t shirts waren: blauw - zwart - zwart - blauw - blauw - zwart - zwart - zwart.
Hoewel het inderdaad de kleuren van club Brugge zijn zie ik iets anders vanuit mijn Pascale verdenking.
Nl. dit
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2018, 01:06

 8153
En als we het nu eens over een totaal andere boeg zouden gooien?
Het verschil blauw-zwart in de shirts van Gilles was zo onopvallend dat het bijna niemand opgevallen was. Gelukkig was er Marjan 😃
Bij het prille begin van deze reeks van De Mol merkte een andere arendsoog op dit forum op dat Baha op de 2 officiële groepsfoto's een andere trui draagt. Net als bij GDC in de cinema valt het nauwelijks op, maar Baha draagt wel degelijk 2 verschillende truien, de ene donkerblauw, de andere zwart...
Gebruikersavatar

annelies-a.-a..vanbelle26 apr 2018, 12:51

 263
Jay-Lo schreef:De volgorde van de t shirts waren: blauw - zwart - zwart - blauw - blauw - zwart - zwart - zwart.
Hoewel het inderdaad de kleuren van club Brugge zijn zie ik iets anders vanuit mijn Pascale verdenking.
Nl. dit
Afbeelding
Blauw zwart geel!!!
Gebruikersavatar

evy.verfaillie26 apr 2018, 14:12

 10  Sven
Misschien moet er in alle afleveringen eens gekeken worden naar wat Gilles draagt? Mij is het persoonlijk al opgevallen dat hij wel redelijk vaak wisselt van schoenen... Misschien een link naar kledij die de mol draagt?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7