Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen27 apr 2018, 21:22

 182
marjan.bert schreef:O neen, Klaartje... Het was niet mijn bedoeling om met de eer te gaan lopen (We jagen met zijn allen samen, nietwaar?). Ben gewoon content dat het toch nog opgepikt werd. Trouwens... Jij hebt dat superduidelijk neergeschreven.
Is het iemand opgevallen dat Pieter meestal de leukste of spectaculairste proef doet. Ik vind dat ook een aanwijzing richting Pieter als mol. Maar voorlopig Baha nog even op 1.
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2018, 22:59

 1690  Sven
pieter-jan.jorissen schreef:Is het iemand opgevallen dat Pieter meestal de leukste of spectaculairste proef doet. Ik vind dat ook een aanwijzing richting Pieter als mol. Maar voorlopig Baha nog even op 1.
De leukste? Ik denk dat Steve daar lichtjes anders over denkt. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2018, 23:25

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Is het iemand opgevallen dat Pieter meestal de leukste of spectaculairste proef doet. Ik vind dat ook een aanwijzing richting Pieter als mol. Maar voorlopig Baha nog even op 1.
Het hangt er maar van af wat je leuk vindt...
Een groot aantal proeven waren voor iedereen gelijk: levend begraven, cliffhanger, toren, geldkoffers, stand off, cinema.
Is het leuker om rond te sjokkeren op een paard (want Baha wilde niet galopperen) dan met de pick-up mee te gaan?
En de piñata's en tequila lijken mij toch veel leuker dan de sombrero's.
Zelf zou ik ook liever bij de escaperooms gezeten hebben dan mij een ganse dag te pijnigen.
En de boomstammetjes lijken mij toch comfortabeler dan de rollercoaster.
Op het race circuit had Pieter wel de leukste proef.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen28 apr 2018, 00:07

 182
chicawah schreef:Het hangt er maar van af wat je leuk vindt...
Een groot aantal proeven waren voor iedereen gelijk: levend begraven, cliffhanger, toren, geldkoffers, stand off, cinema.
Is het leuker om rond te sjokkeren op een paard (want Baha wilde niet galopperen) dan met de pick-up mee te gaan?
En de piñata's en tequila lijken mij toch veel leuker dan de sombrero's.
Zelf zou ik ook liever bij de escaperooms gezeten hebben dan mij een ganse dag te pijnigen.
En de boomstammetjes lijken mij toch comfortabeler dan de rollercoaster.
Op het race circuit had Pieter wel de leukste proef.
Ik ben akkoord, maar het vreemde is dat Pieter dat allemaal leuk blijkt te vinden en makkelijk aankan. Als hij de mol is, zou ik het begrijpen dat hij zichzelf in deze proeven heeft gestuurd. Je doet al niet mee voor het geld, dus wil je ook wel wat plezier uit je reis halen als die kans zich voordoet. Het verbaast me trouwens dat deze naïef ogende topkerel nog steeds in het spel zit en zonder pasvragen de doorgewinterde Steve verslaat.

Die sombrero proef snap ik nog altijd niet goed. Was ze werkelijk onmogelijk? Ik zou de mol daar ook niet bij verwachten. Misschien is Pieter daar gedwongen in tetechtgekomen? Had hij geen zin om te mollen die dag Buh

Een Priester die shotjes neemt lijkt me nu wel de brug te ver voor Pieter.

Wie weet wordt het programma gesponsord door de kerk, op voorwaarde dat de Pieter de mol is. De kerk kan wel wat positieve reclame gebruiken en Vier kan wel wat geld gebruiken... stel je voor 😃

Ik vrees dat dit niet meer on-topic is 😂
Gebruikersavatar

Cedric28 apr 2018, 00:10

 2834  Uma
pieter-jan.jorissen schreef:Het verbaast me trouwens dat deze naïef ogende topkerel nog steeds in het spel zit
Ik heb dat gans vorig seizoen gedacht van Annelies ook... Uiteindelijk gaat het nog altijd om de Mol ontmaskeren en als Pieter al de ganse tijd de juiste persoon verdenkt, dan maakt de rest niet uit en doet hij het voortreffelijk hé 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen28 apr 2018, 08:53

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Die sombrero proef snap ik nog altijd niet goed. Was ze werkelijk onmogelijk? Ik zou de mol daar ook niet bij verwachten. Misschien is Pieter daar gedwongen in tetechtgekomen? Had hij geen zin om te mollen die dag Buh

Een Priester die shotjes neemt lijkt me nu wel de brug te ver voor Pieter.
Ik denk dat Gilles VB (die dat natuurlijk niet wilde) en Stijn nog meer kans hadden om de juiste pizzakoerier niet kwijt te spelen dan dat het drietal had om de juiste sombrero's eruit te pikken. Zonder de memory was het misschien nog mogelijk geweest door elk 1 in het oog te houden, maar zoals het nu was, was die proef al op voorhand gedoemd te mislukken.

Ik zie Pieter trouwens wel de tequilaproef doen hoor. De anderen daarentegen :roll: Volgens mij drinkt Katrien trouwens geen alcohol (of alleszins zeer weinig).
Ze hadden dan gewoon de glaasjes gevuld met wijwater i.p.v. gewoon water 😉

Terzijde: ik denk dat voor de meeste kandidaten het geld een (weliswaar niet onaangename) bijkomstigheid is. Aan de mol doen de meesten waarschijnlijk mee voor het avontuur.
Gebruikersavatar

Yvo28 apr 2018, 11:08

 1111  Uma
Cedric schreef:Ik heb dat gans vorig seizoen gedacht van Annelies ook... Uiteindelijk gaat het nog altijd om de Mol ontmaskeren en als Pieter al de ganse tijd de juiste persoon verdenkt, dan maakt de rest niet uit en doet hij het voortreffelijk hé 😉
Inderdaad Cédric, inderdaad. Ofwel is hij de mol, dat kan ook nog hè. Dan blijft hij ook in het spel.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen28 apr 2018, 19:30

 182
chicawah schreef:Ik denk dat Gilles VB (die dat natuurlijk niet wilde) en Stijn nog meer kans hadden om de juiste pizzakoerier niet kwijt te spelen dan dat het drietal had om de juiste sombrero's eruit te pikken. Zonder de memory was het misschien nog mogelijk geweest door elk 1 in het oog te houden, maar zoals het nu was, was die proef al op voorhand gedoemd te mislukken.

Ik zie Pieter trouwens wel de tequilaproef doen hoor. De anderen daarentegen :roll: Volgens mij drinkt Katrien trouwens geen alcohol (of alleszins zeer weinig).
Ze hadden dan gewoon de glaasjes gevuld met wijwater i.p.v. gewoon water 😉

Terzijde: ik denk dat voor de meeste kandidaten het geld een (weliswaar niet onaangename) bijkomstigheid is. Aan de mol doen de meesten waarschijnlijk mee voor het avontuur.
Maar waarom hebben de programmamakers dit verzind? Zij weten dat toch ook. Proeven die niet kunnen slagen moeten zij toch ook niet ok vinden? Of is het memory spel erbij gekomen om op die manier een verborgen hint te plaatsen en hebben ze over het hoofd gezien dat de proef daardoor onmogelijk werd? Kan toch niet he. Het voelt voor mij aan alsof we daar iets over het hoofd zien...
Gebruikersavatar

Wouterc29 apr 2018, 09:17

 147
chicawah schreef:Daar moet ik toch eens van bekomen. Ik heb hem nooit verdacht. Ik zou alles eens moeten herbekijken, maar door die bug loopt mijn pc voortdurend vast :x
Duidelijk een mollenstreek! 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 22:29

 8153
Ik durf wedden dat we op Pinksteren deze hint zullen zien 😃