Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2018, 23:32

 1690  Sven
We zien Pieter ijverig in zijn boekje schrijven.
Kan iemand dat leesbaar maken?
Afbeelding
Afbeelding

Of toch enigszins leesbaar? 😃
Ik weet niet of het nuttig is, maar ik zou toch wel willen weten wat hij daar allemaal opschrijft. Tenzij het is dat hij Baha verdenkt, Ja, Art, dat wisten we al. 😃
Gebruikersavatar

masterveecee11 apr 2018, 12:35

 3547  Sven
Nope, niet leesbaar
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2018, 12:44

 8153
masterveecee schreef:Nope, niet leesbaar
In de naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest, wie is hier de mol? F*ck! Zijt Gij dood? Waarom zijt Gij dood?
Onze Vader die in de Hemelen zijt, ontferm U over mij, want f*cking hell, ik zou bij God niet weten wie de mol is.
Door mijn schuld, door mijn schuld, door mijn grote schuld is er € 1000 uit de groepspot gegaan.
Onze-Lieve-Vrouw, vol van genade, vergeef mij, uw arme zondaar, dat ik pasvragen gekocht heb.
Hosanna in den Hoge! Ik ben niet de afvaller!
Amen.
:mrgreen:
Gebruikersavatar

michiel.dewitte11 apr 2018, 14:48

 53  Sven
Jay-Lo schreef:We zien Pieter ijverig in zijn boekje schrijven.
Kan iemand dat leesbaar maken?
Afbeelding
Afbeelding

Of toch enigszins leesbaar? 😃
Ik weet niet of het nuttig is, maar ik zou toch wel willen weten wat hij daar allemaal opschrijft. Tenzij het is dat hij Baha verdenkt, Ja, Art, dat wisten we al. 😃
Welke aflevering en welke minuut? Misschien dat ik het zuiverder kan krijgen als ik het beeld zelf kan ' vinden 😉
Gebruikersavatar

Jay-Lo11 apr 2018, 19:37

 1690  Sven
michiel.dewitte schreef:Welke aflevering en welke minuut? Misschien dat ik het zuiverder kan krijgen als ik het beeld zelf kan ' vinden 😉
Aflevering 3, vlak na de eerste proef met de dansers.
Gebruikersavatar

Vermoljoen15 apr 2018, 12:00

 2354  Uma
Volgens mij is dat net niet scherp genoeg... Daar zullen de cameramannen wel op hebben gelet (denk ik).
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 apr 2018, 23:17

 1690  Sven
robbe.vermesen schreef:Volgens mij is dat net niet scherp genoeg... Daar zullen de cameramannen wel op hebben gelet (denk ik).
Was te denken he. Ze laten alleen zien wat ze willen dat we zien. 🙂
Gebruikersavatar

michiel.dewitte28 apr 2018, 15:24

 53  Sven
Jay-Lo schreef:Aflevering 3, vlak na de eerste proef met de dansers.
Ik blijf het niet terug vinden...
Gebruikersavatar

michiel.dewitte28 apr 2018, 15:38

 53  Sven
Juist fragment gevonden maar helaas onleesbaar. Zie enkel comme te kijken"maar rest is onleesbaar...
Gebruikersavatar

james.waker28 apr 2018, 18:09

 417
Heinz schreef:Minder onleesbaar dan dit krijg ik het niet.
rechtboven zie ik sombrero

dan een zin die eindigt op vermeningvuldigen?

... met sleutel ?
Gebruikersavatar

Jay-Lo28 apr 2018, 19:15

 1690  Sven
Onder sleutel staat blauw, de kleuren van de sombrero's. Onder de duim dan: -kijkt, -controleert,- memory. Er staat volgens mij een naam boven. Zou dat Pascale kunnen zijn? Begint precies wel met een P. Iets van "2 stuur om te kijken of ik wel (kaniknietlezen) op memory.
Gewoon info over de sombrero proef dus, het lijkt dat er geen belangrijke info uit te halen valt.
Heinz schreef:Minder onleesbaar dan dit krijg ik het niet.
Bedankt, Heinz.