Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

zwartemol26 apr 2018, 13:08

 121
In het begin van Aflevering 5 verschijnt op het scherm van de autocinema volgend beeld:

Wel opvallend dat daarin de naam Bahador verborgen zit ...

Zou er met de andere woorden en letters nog iets gevormd kunnen worden of wijst dit op zich al naar Bahador ?
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2018, 13:13

 8153
zwartemol schreef:In het begin van Aflevering 5 verschijnt op het scherm van de autocinema volgend beeld:

Wel opvallend dat daarin de naam Bahador verborgen zit ...

Zou er met de andere woorden en letters nog iets gevormd kunnen worden of wijst dit op zich al naar Bahador ?
Afbeelding
Met die letters kan je net zo goed Pascale en Pieter maken.
Gebruikersavatar

zwartemol26 apr 2018, 13:21

 121
En Pascale dan in de woorden in hoofdletters ...
Gebruikersavatar

Frolva26 apr 2018, 13:33

 2204
chicawah schreef:Met die letters kan je net zo goed Pascale en Pieter maken.
En Steve. :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2018, 13:35

 3547  Sven
Maar geen "Lloyd"...
Gebruikersavatar

Frolva26 apr 2018, 13:38

 2204
masterveecee schreef:Maar geen "Lloyd"...
Wél als je de 'Y' uit COYOTE mag lenen. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 apr 2018, 13:42

 8153
Maar geen Joke. Als je de coyote mag gebruiken kan je er misschien Yoke mee maken :mrgreen:
Gebruikersavatar

lucu26 apr 2018, 14:56

 551  Sven
chicawah schreef:Maar geen Joke. Als je de coyote mag gebruiken kan je er misschien Yoke mee maken :mrgreen:
Inderdaad, JOKE kan je niet maken, want die heeft haar PREVIEW al gehad.
Gebruikersavatar

mollig1826 apr 2018, 14:59

 229  Bert
ik heb snel eens "the following preview has been approved for all audiences" en het lijkt mij dat preview en all audiences altijd vet geschreven worden.

Ik zou er niet per sé te veel achter zoeken
Gebruikersavatar

lucu26 apr 2018, 15:05

 551  Sven
mollig18 schreef:ik heb snel eens "the following preview has been approved for all audiences" en het lijkt mij dat preview en all audiences altijd vet geschreven worden.

Ik zou er niet per sé te veel achter zoeken
En waarom niet?
Denk aan de hint in "PUNTEN GILLES/GROEP" bij het scrabblespel vorig jaar.
Gebruikersavatar

zwartemol29 apr 2018, 19:15

 121
lucu schreef:En waarom niet?
Denk aan de hint in "PUNTEN GILLES/GROEP" bij het scrabblespel vorig jaar.
Inderdaad !!

Soms worden bepaalde dingen hier afgedaan als dat zouden ze niet doen of te ver gezocht,
maar als je de 2 voorgaande reeksen , de hints bekijkt in de laatste aflevering,
dan merk je toch wel dat ze soms toch ver reiken...

Is ook groot verschil met de eerste reeks van de Mol, de eerste 3 seizoenen.
Toen waren de hints meer beperkt tot de uitzendingen en wat er echt werd gezien tijdens de aflevering.
Vandaag spelen ze wel mooi in op alles wat sociale media en internet te bieden heeft.
Neem nu bvb ook in seizoen 4 met Gilles,
de voornamen van Gilles ... Jack en Junior ( volgens de films die je hoorde tijdens de gesprekken die de kandidaten hoorden tijdens de spiegelopdracht met de mol )ook nergens terug te vinden in de afleveringen, zelfs online al zoekwerk !
Dat werd trouwens duidelijk gezegd , dat dit mits wat online zoekwerk kon teruggevonden worden.
We vragen erom , zij draaien hé 😃

En dan worden nog heel wat zaken niet weergegeven in de laatste afl waarvan achteraf duidelijk was dat het toch hints waren !

Maar goed, om hier op verder te gaan...
Joke kan je dus NIET vormen en met de grote letters kan je enkel Pascale vormen ?
Gebruikersavatar

lucu29 apr 2018, 19:24

 551  Sven
zwartemol schreef:Inderdaad !!

Soms worden bepaalde dingen hier afgedaan als dat zouden ze niet doen of te ver gezocht,
maar als je de 2 voorgaande reeksen , de hints bekijkt in de laatste aflevering,
dan merk je toch wel dat ze soms toch ver reiken... (...)
Inderdaad, Zwartemol, het is precies zoals je schrijft: JOKE kan je niet vormen en PASCALE is de enige naam die je met hoofdletters kan vormen.

Ik vermoed dat de naam die we niet kunnen vormen belangrijker is: dat zou dan nl. duiden op de 'previews' die JOKE als mol voortdurend krijgt...

Al is dat uiteraard slechts een hypothese... 😉