Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Heinz29 apr 2018, 17:45

Forum veteraan  427  Uma
Afbeelding

Afbeelding

De vriendin van Baha merkt in het "winkelcentrum" op dat er misschien tips op de muur te vinden te zijn. Nu zou ik het wel iets voor de makers vinden om er dan ook echt een tip voor ons verstopt te hebben. Juist omdat ze het zo bijna weg zouden geven en je daar alvast niet meer zou gaan zoeken.

Afbeelding

Misschien dat dit iets is? 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2018, 18:01

 8153
Dit zou alleszins passen bij de 666 op een andere muur. Maar op die muur stond klaar en duidelijk ook "Kelly".
Gebruikersavatar

james.waker29 apr 2018, 18:33

 417
chicawah schreef:Dit zou alleszins passen bij de 666 op een andere muur. Maar op die muur stond klaar en duidelijk ook "Kelly".
ter duiding

volgens mij is dit wel vers aangebracht ?

Johan
Kelly
en onleesbare naam... zie geen link met de mol
Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen29 apr 2018, 18:38

 3423  Yens
james.waker schreef:ter duiding

volgens mij is dit wel vers aangebracht ?

Johan
Kelly
en onleesbare naam... zie geen link met de mol
Afbeelding
Ja, maar de gemiddelde Mexicaan lijkt me toch ook niet de "juiste" persoon om namen als Johan of Kelly op een muur te zetten?
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen29 apr 2018, 19:06

 182
james.waker schreef:ter duiding

volgens mij is dit wel vers aangebracht ?

Johan
Kelly
en onleesbare naam... zie geen link met de mol
Afbeelding
Er staat KILL, niet Kelly. En die zogenaamde zessen zijn gemaakt alsof het haken zijn waar de houten leggers aan bevestigd zijn. Volgens mij zijn het geen zessen...
Gebruikersavatar

Social29 apr 2018, 21:33

 353  Uma
Er stond iets met "chamber" op de muur bij Gilles tijdens de prikkelproef.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2018, 22:33

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:Er staat KILL, niet Kelly. En die zogenaamde zessen zijn gemaakt alsof het haken zijn waar de houten leggers aan bevestigd zijn. Volgens mij zijn het geen zessen...
Of het nu haken zijn of op de muur geschilderd staat, wat je oog ziet zijn 3 zessen. 666, het duivelsgetal. En blijkbaar staat eronder "Satan kills".
Maar zijn het oude graffiti of zijn ze geschilderd voor De Mol?
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen29 apr 2018, 22:46

 182
chicawah schreef:Of het nu haken zijn of op de muur geschilderd staat, wat je oog ziet zijn 3 zessen. 666, het duivelsgetal. En blijkbaar staat eronder "Satan kills".
Maar zijn het oude graffiti of zijn ze geschilderd voor De Mol?
En satan zou dan verwijzen naar priester?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 apr 2018, 22:49

 8153
pieter-jan.jorissen schreef:En satan zou dan verwijzen naar priester?
Voor wie in de Pieterpijp zit wel zeker?
De Bahatunnelaars kunnen er Baha in zien als tegenstander van Pieter bij de Lucha.
Gebruikersavatar

pieter-jan.jorissen29 apr 2018, 22:59

 182
chicawah schreef:Voor wie in de Pieterpijp zit wel zeker?
De Bahatunnelaars kunnen er Baha in zien als tegenstander van Pieter bij de Lucha.
Een aanwijzing maken met satan om naar je priester-mol te verwijzen lijkt me toch wel zeer respectloos van de programmamakers. Zie ik niet gebeuren dus. De link naar Baha vind ik niet direct genoeg. Over and out 🙂
Gebruikersavatar

Sam29 apr 2018, 23:44

 35
Bij de 'stand off' staat er ook 'naked geometry ' te lezen. Die mannen houden zich bezig met het maken van kunst, juwelen etc. gebaseerd op geometrische figuren. het kan gewoon toeval zijn, verwijzend naar het gebouw. Maar ik zit toch te kijken naar Pascale haar ketting.