Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Kleintje29 apr 2018, 23:51

 125  Sven
Iemand ook opgevallen dat het eliminatiescherm bij Pascale véél feller groen is dan bij de anderen?

Afbeelding
Afbeelding

Andere eliminaties (Katrien), scherm Steve:
Afbeelding

Eliminatie Steve, scherm Lloyd:
Afbeelding

Eliminatie Steve, scherm Joke:
Afbeelding


Ik ga niet alle eliminaties screenshotten, maar 't is alleszins het groenste dat ik ooit heb gezien.
Laatst gewijzigd door Kleintje op 29 apr 2018, 23:56, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 07:26

 417
Mateo schreef:Limoengroengeel! :mrgreen:
inderdaad

Limoen #00ff00

Afbeelding
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh30 apr 2018, 07:56

 344  Sven
Je zou haast zeggen, case closed.
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 08:16

 417
lorenzo.dejongh schreef:Je zou haast zeggen, case closed.
dat zeg ik niet hoor... kan er bewust ingestoken zijn om pascale wat verdacht te maken....

limoen eliminatiescherm = mol... ? een logische uitleg kan ik er niet echt aan geven
Gebruikersavatar

tom.vanratingen30 apr 2018, 08:36

 50
Ik heb Lloyd nooit verdacht, maar nu ik zie dat het eliminatiescherm de kleur heeft van één van zijn blokfluiten, is het case closed. :mrgreen:
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 08:46

 417
tom.vanratingen schreef:Ik heb Lloyd nooit verdacht, maar nu ik zie dat het eliminatiescherm de kleur heeft van één van zijn blokfluiten, is het case closed. :mrgreen:
zo kan je de link natuurlijk ook leggen, en dit is inderdaad correct :mrgreen: :blackeye:
Gebruikersavatar

Kleintje30 apr 2018, 08:58

 125  Sven
james.waker schreef:dat zeg ik niet hoor... kan er bewust ingestoken zijn om pascale wat verdacht te maken....

limoen eliminatiescherm = mol... ? een logische uitleg kan ik er niet echt aan geven
Hoewel de programmamakers er zogezegd geen valse hints in steken (en dus geen dingen om iemand bewust verdacht te maken), kan het wel - ik heb het gevoel dat er bij meerdere kandidaten dit seizoen wel sterke ondubbelzinnige hints terecht komen.

Ik zag de uitleg zo: ze heeft een fel groen eliminatiescherm, groener dan groen, omdat ze sowieso altijd groen zou krijgen als mol.

Dat van die blokfluit kan, maar is mss wat vergezocht. Als het geen hint is naar de mol, kan het wel nog zijn naar de winnaar: Felgroen want ze zit 100% op de juiste mol.
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 09:02

 417
Kleintje schreef:Dat van die blokfluit kan, maar is mss wat vergezocht. Als het geen hint is naar de mol, kan het wel nog zijn naar de winnaar: Felgroen want ze zit 100% op de juiste mol.
dat zou wel eens de beste uitleg kunnen zijn... molgehalte heeft pascale voor mij niet, alleszinds het minst van de overgebleven kandidaten
Gebruikersavatar

ex-molinator30 apr 2018, 09:09

 3483  Uma
james.waker schreef:dat zou wel eens de beste uitleg kunnen zijn... molgehalte heeft pascale voor mij niet, alleszinds het minst van de overgebleven kandidaten
Maar eigenlijk is het de bedoeling van de mol om zijn/haar molgehalte zo laag mogelijk te laten uitschijnen, al is het door opvallend overdreven te mollen, of net bijzonder fanatiek te proberen onmogelijke opdrachten te laten slagen, of gewoon door nonchalant door het spel te gaan.
Molgehalte is een moeilijk te definiëren begrip.
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 09:18

 3423  Yens
Kleintje schreef:Dat van die blokfluit kan, maar is mss wat vergezocht. Als het geen hint is naar de mol, kan het wel nog zijn naar de winnaar: Felgroen want ze zit 100% op de juiste mol.
Ze weten op dit ogenblik toch niet wie de winnaar van het spel is? Wat wel kan is dat op basis van de uitslag van de eliminatieproef het scherm groener kleurt omdat iemand de meeste vragen juist heeft. Ofwel is Pascale de mol :mrgreen: Om te weten of dit werkelijk een hint is, zouden we in de vorige afleveringen moeten kijken of er dan ook afwijkingen zijn bij het scherm van Pascale.

Wat betreft de kleur van Lloyd zijn blokfluit, vind ik toch dat die veel lichter gekleurd is dan de kleur van Pascale haar eliminatiescherm 🙂.