Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

magali.dereu30 apr 2018, 16:42

 184  Sven
Ligt het aan mij, of verwijzen de meeste verborgen hints naar Bahador?
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 16:45

 2204
magali.dereu schreef:Ligt het aan mij, of verwijzen de meeste verborgen hints naar Bahador?
Geen idee.

We weten natuurlijk ook nog niet welke verborgen hints er écht zijn. 😉

In het subforum 'verborgen hints' staat er voor sommige topics een foto van een kandidaat (waar dat topic dus over gaat).
Je kan dus natellen over wie het meeste topics worden geopend (over verborgen hints). Succes ermee!
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 16:52

 3423  Yens
Het zou me niet verbazen dat het zo is. Baha wordt in de meeste polls verdacht de mol te zijn. Het lijkt me dan ook logisch dat je meer hints gaat krijgen die naar hem verwijzen, al dan niet correct weliswaar.
Gebruikersavatar

zoerab.sjachgerijv30 apr 2018, 17:03

 2
Als je helemaal terug naar seizoen één gaat dan hoor je dat de presentatoor een muziekje draait deze song heet Mariachi in Virginia - Mariachi AyAyAy - Cielito Lindo als je het translate in het nederlands dan zie je dat eerste song teksten dit zeggen: Rijden op mijn paard - ga ik door de bergen - Mariachi vergezelt me - Als ik mijn lied zing - ik hou wel van een glaasje- vurig water nog het liefst - ook WITTE TIQUILA - liefst met een snuifje zout - Oh mijn brunette(Baha zijn vriendin) van mijn hart.
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 17:20

 2204
zoerab.sjachgerijv schreef:Als je helemaal terug naar seizoen één gaat dan
was Magda de Mol. :mrgreen:

Je bedoelt de eerste aflevering van dit seizoen? Werd inderdaad gezegd in Café De Mol, gisteren. 😉
Gebruikersavatar

zoerab.sjachgerijv30 apr 2018, 17:27

 2
Frolva schreef:was Magda de Mol. :mrgreen:

Je bedoelt de eerste aflevering van dit seizoen? Werd inderdaad gezegd in Café De Mol, gisteren. 😉




Jep..... Maar nu weet ik wel zeker dat het Baha is maar vind het wel erg dat Joke weg is :(
Gebruikersavatar

james.waker30 apr 2018, 18:10

 417
de meeste hints zijn er zonder twijfel voor Lloyd...
Gebruikersavatar

tahnie.cockerill30 apr 2018, 18:20

 2
Afbeelding
Afbeelding

Onder baha zijn arm staat een bordje met eten de 3 kleuren vielen mij enorm op en dat zijn de kleuren van de Iraanse vlag... toeval of verborgen tip?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2018, 18:21

 8153
Ik heb de indruk dat er naar allevier veel hints zijn, maar veel van die hints zijn vergezocht en wishful thinking van molloten die zich fixeren op hun eigen mol.
Gebruikersavatar

Frolva30 apr 2018, 19:57

 2204
tahnie.cockerill schreef:Afbeelding
Afbeelding

Onder baha zijn arm staat een bordje met eten de 3 kleuren vielen mij enorm op en dat zijn de kleuren van de Iraanse vlag... toeval of verborgen tip?
Lijkt ook verdacht veel op de vlag van Mexico. 😉

Toeval of een verborgen hint naar het land waar het zich dit jaar allemaal afspeelt? :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2018, 21:46

 3423  Yens
JKpowned schreef:Als ik me niet vergis wezen de meest gedachte hints naar Steve of althans dat dacht men 😛
Juist, denk maar aan het apple logo op de mariachi gitaar... lijkt nu toch dat het gewoon een folieke van de gitarist geweest is 😂