Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 11:50

 8153
Frolva schreef:Persoonlijk vind ik dat zijn moeder het juiste antwoord had moeten weten. :mrgreen:
Waarom?
Misschien is ze niet geïnteresseerd in literatuur (dat is geen verwijt). Ik weet het wel, mijn dochter ook maar mij man en zoon niet. Maar zij weten dan weer een hoop dingen die ik niet weet omdat ze mij niet interesseren.

Blijft een feit dat Marc De Bel, die trouwens in KRUISem woont 😉 , een raar antwoord is.
Als je het echt niet weet kan je nog altijd gokken op een Engelstalige auteur.
Gebruikersavatar

JKpowned01 mei 2018, 12:04

 259
Kon zijn dat hij op voorhand wist dat zijn moeder niet ging weten dus was het zelfs niet moeilijk om dit als hint te geven. Zoals al eerder aangegeven kan dit toeval zijn Marc De Bel heeft inderdaad al veel boeken geschreven maar het valt wel op hoe veel referenties hij geeft naar zijn jeugd. Samson en Gert, Marc De Bel volgende week Jommeke? Hij is niet alleen een clown maar blijkbaar ook nog zeer kinds 😛
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2018, 20:39

 2204
chicawah schreef:Waarom?
Ik weet het wel, mijn dochter ook maar mij man en zoon niet.
De vraag stellen, en ze dan zelf beantwoorden. Knap. :mrgreen:

Van een vrouw met een zoon van begin twintig, verwacht ik (maar blijkbaar ten onrechte :mrgreen: ) dat ze Jane Austen kent.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 20:42

 8153
Frolva schreef:De vraag stellen, en ze dan zelf beantwoorden. Knap. :mrgreen
:roll:
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mei 2018, 21:02

 3483  Uma
Frolva schreef:Van een vrouw met een zoon van begin twintig, verwacht ik (maar blijkbaar ten onrechte :mrgreen: ) dat ze Jane Austen kent.
Wie? Ik ken enkel Aston Martin maar geen idee of die boeken geschreven heeft 😉
Gebruikersavatar

Frolva01 mei 2018, 21:16

 2204
ex-molinator schreef:Aston Martin
't Was Leo Martin en Aston Berghmans, toch? :porc: :pirat: :joker:
Gebruikersavatar

james.waker01 mei 2018, 21:18

 417
JKpowned schreef:Samson en Gert, Marc De Bel volgende week Jommeke? Hij is niet alleen een clown maar blijkbaar ook nog zeer kinds 😛
Knabbel zat in de aflevering van zondag :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 21:21

 8153
james.waker schreef:Knabbel zat in de aflevering van zondag :mrgreen:
Afbeelding
Die zitten toch op Temptation Island?
Gebruikersavatar

ex-molinator01 mei 2018, 21:21

 3483  Uma
Frolva schreef: Aston Berghmans
hahaha, damn: die had ik moeten vinden.
Gebruikersavatar

JKpowned01 mei 2018, 21:35

 259
En Bambi niet vergeten uiteraard misschien zijn of haar favoriete Disney Film.

https://www.youtube.com/watch?v=oP7hQE-n948 :mrgreen: of https://www.youtube.com/watch?v=tHQvrzgvy24 :mrgreen: (niet serieus nemen)

Lloyd in Space is an American animated television series door Disney (de disney link) dat was misschien ook de interstellar link voordien in de Cinema :O

https://en.wikipedia.org/wiki/Lloyd_in_Space

Afbeelding

"Supporting characters
Dunkirque (voiced by Dan Castellaneta) is second-in-command of the space station. He is a tough and obedient prominent aide to Commander Nebulon."

Er werd wel eens muziek van de Film Dunkirque afgespeeld.
Gebruikersavatar

Cedric01 mei 2018, 23:30

 2834  Uma
Leuk, die "Marc De Bel"-theorie!
Het enige wat ik er tegenin kan brengen is dat Lloyd met wel het type lijkt (no offence) die enkel Marc De Bel kent maar verder amper/niet leest (behalve zijn studieboeken in de blokperiode). Het zou me dan ook eigenlijk niet echt wat verbazen mocht Marc De Bel de enige auteur zijn die hij kent..
Wat allemaal niet wegneemt dat het inderdaad een raar antwoord is. Zeker op een vraag naar de auteur van een boek met een Engelse titel... (Zeg dan Shakespeare of zo, als je het toch niet weet?)
Nu goed, Lloyd is wel in voor een grapje en zijn moeder ook, dus ik denk dat dit antwoord gewoon "just for fun" was.