Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mei 2018, 08:28

 3483  Uma
@ sandra.govers

Gisteren schreef je:
sandra.govers schreef:
Al opgemerkt hoe de mol bij elke eliminatie zowel zwart als geel draagt.
waarop ik geantwoord heb met:
ex-molinator schreef:Voor zover ik mij herinner is dit al eens aangekaart en heb ik het zelf ook gecontroleerd en klopte dit niet. Enkel Pascale zou in aanmerking gekomen zijn en dan nog omwille van een geel amulet (halsketting).

Maarre, niets sluit uit dat ik (of de originele poster) iets over het hoofd gezien hebben dus: feel free to expand on the subject.
100% zeker ben ik het niet want ik was wreed moe en sluit niet uit dat mijn brein me parten gespeeld heeft (misschien is mijn brein de mol in mij) maar ik dacht dat je toen geantwoord hebt dat ik het niet goed gezien had en dat jij printscreens had.
Nu zie ik dat bericht niet meer (vandaar mijn onzekerheid hierover).
Daarom, indien ik het juist gezien heb: kan je die printscreens eens posten aub.
Gebruikersavatar

sandra.govers02 mei 2018, 08:54

 45
@ ex-molinator
Zal het proberen. Ben niet zo erg handig;)
Zat eigenlijk op iemand anders te letten. Die ook nog steeds verdacht is bij mij toen ik dat opmerkte.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mei 2018, 09:07

 3483  Uma
sandra.govers schreef:printscreens
Thanks

OK, in Aflevering 1 had ik de gele sjaal niet opgemerkt.
En in 2, 3, 4 en 6 is het dus die amulet.
Het zou dus kunnen maar ik geloof er niet in (mochten het 6 verschillende (kleding)stukken zijn, dan zou ik wel als (meer) plausibel beschouwen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 09:23

 8153
sandra.govers schreef:Sorry dat ik arrogant over kwam. Was niet de bedoeling. Ik ben ook niet 100% zeker hoor van wie de mol is. Heb nog steeds 2 verdachten in het spel en dan merk je gewoon steeds weer andere dingen op. je kent dat gevoel waarschijnlijk wel, zit je op iemand te letten en vind je weer iets dat naar een ander leidt. Vandaar ook mijn verwijzing naar we zullen het pas aan de eindmeet weten en wanneer ze de sabotages laten zien. Heb gewoon enkele bevindingen willen delen en er een verklaring voor gezocht. Heb er evenveel voor de andere die nog in het spel zit.
Een verdachte op het oog hebben en dan beginnen twijfelen omdat je dingen opmerkt bij anderen... dat kennen we hier allemaal hoor. Er worden hier ook voortdurend nieuwe hints gevonden en het is spannend om in de revealaflevering te zien of ze echt waren, al tonen de makers waarschijnlijk niet alles.
Gebruikersavatar

walter.stroobant02 mei 2018, 14:37

 4
james.waker schreef:zwart / geel is dat kleur van de rouw? doe er dan maar rood bij en je hebt de kleuren van ons apelandje

Ja en vandaar de opdracht met de verfbom waarin op de televisie beelden werden weergegeven met telkens de kleur rood dat ontbrak?! Ook opnieuw hier de hint van het deactiveren van de bom naar de job van Pascale?!