Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 mei 2018, 18:52

 8153
benjamin.rummens schreef:Wat ikzelf nogal vreemd vind , waarom zit Baha daar tussen die twee , met zijn molboekje wagenwijd open , zodat iedereen kan meelezen ? Dat is nota bene een "zeer groot geheim" .
Ofwel ligt zijn boekje wagenwijd open op een blanco pagina, ofwel schrijft Baha in een of andere Perzische taal, zodat de rest toch niet kan lezen wat hij schrijft.
Gebruikersavatar

joran.steen01 mei 2018, 20:01

 16
benjamin.rummens schreef:Wat ikzelf nogal vreemd vind , waarom zit Baha daar tussen die twee , met zijn molboekje wagenwijd open , zodat iedereen kan meelezen ? Dat is nota bene een "zeer groot geheim" .
Ik heb elders op het forum gelezen dat hij misschien in een andere taal schrijft.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 19:50

 8153
tom.vanratingen schreef:Klopt, ik zal undercover nog eens komen spieken 😉
Undercover? Vermomd als Eline dus :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kleintje02 mei 2018, 19:54

 125  Sven
chicawah schreef:Ofwel ligt zijn boekje wagenwijd open op een blanco pagina, ofwel schrijft Baha in een of andere Perzische taal, zodat de rest toch niet kan lezen wat hij schrijft.
Ofwel schrijft 'ie er "stommeriken, denken jullie nu echt dat ik mijn molboekje zou open laten liggen zodat jullie mee kunnen lezen? Think again"

Nee, ik vond dat inderdaad ook vreemd. Misschien schrijft hij inderdaad in een andere taal, ofwel heeft hij zo'n onleesbaar handschrift (net als Steve), ofwel maakt hij er geen groot geheim van wie hij verdenkt omdat hij zelf de mol is en het niet zo veel kan schelen als ze zijn theorie zouden lezen omdat die toch niet correct is? 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mei 2018, 19:59

 3483  Uma
Kleintje schreef:Ofwel schrijft 'ie er "stommeriken, denken jullie nu echt dat ik mijn molboekje zou open laten liggen zodat jullie mee kunnen lezen? Think again"

Nee, ik vond dat inderdaad ook vreemd. Misschien schrijft hij inderdaad in een andere taal, ofwel heeft hij zo'n onleesbaar handschrift (net als Steve), ofwel maakt hij er geen groot geheim van wie hij verdenkt omdat hij zelf de mol is en het niet zo veel kan schelen als ze zijn theorie zouden lezen omdat die toch niet correct is? 😛
Of, om het niet te ver te zoeken:
Het boekje ligt open op een nieuwe pagina waarop hij schrijft welke deelopdrachten net gepasseerd zijn.

Of, om het wel ver te zoeken:
Hij legt zijn molboekje open om onopvallend in de gaten te houden wie probeert naar zijn molboekje zal kijken. 5 ervan uitgaande dat dit een reflex is van een kandidaat maar niet van de mol.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 20:08

 8153
Kleintje schreef:Ofwel schrijft 'ie er "stommeriken, denken jullie nu echt dat ik mijn molboekje zou open laten liggen zodat jullie mee kunnen lezen? Think again"
😂
Dat zie ik hem wel doen eerlijk gezegd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 mei 2018, 20:10

 8153
ex-molinator schreef:Hij legt zijn molboekje open om onopvallend in de gaten te houden wie probeert naar zijn molboekje zal kijken. 5 ervan uitgaande dat dit een reflex is van een kandidaat maar niet van de mol.
Hoe moeten de 2 vooraan naar zijn boekje kijken? Ze hebben toch geen ogen op hun gat? :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator02 mei 2018, 20:15

 3483  Uma
chicawah schreef:Hoe moeten de 2 vooraan naar zijn boekje kijken? Ze hebben toch geen ogen op hun gat? :mrgreen:
Er zitten wel 2 naast hem dus misschien leert hij daardoor iets over die 2.

ik vind het hoe dan ook een rare actie.
Gebruikersavatar

Cedric02 mei 2018, 23:18

 2834  Uma
Of zijn molboekje ligt open op de pagina waar in koeien van letters staat dat hij de Mol is.. Maar dat is niet te lezen omdat het in onzichtbare inkt is en er geen blacklight in de buurt is.. (cf het geheim van volgende aflevering).
Gebruikersavatar

thierry.piette03 mei 2018, 07:05

 5
Pieter is voor niet de Mol, omdat hij meedeed aan de proef met de gekleurde sombrero's. Waarom zou de Mol zijn tijd daar verdoen? Die opdracht was gedoemd om te mislukken.
Gebruikersavatar

Frolva03 mei 2018, 08:44

 2204
thierry.piette schreef:Pieter is voor niet de Mol, omdat hij meedeed aan de proef met de gekleurde sombrero's. Waarom zou de Mol zijn tijd daar verdoen? Die opdracht was gedoemd om te mislukken.
Pascale zat ook in die proef, dus die kan je ook uitsluiten als mol. 😉

De mol deed dus mee aan de tequila proef, en die ... is gelukt.
Slechte mol, Lloyd of Baha. :mrgreen:


Voor mij is de aanwezigheid van iemand bij één proef onvoldoende om hem/haar als mol uit te sluiten.
Je moet ook zien hoe de verdeling gegaan is; Baha en Lloyd kozen onmiddellijk voor de tequila. Als je als mol aan die proef wil meedoen kan je jezelf verraden door in die gemaakte spontane keuze tussen te komen.


De mol zat in de sombrero proef. De naam van de mol begint met een 'P'.
En zijn beroep ook. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jay-Lo03 mei 2018, 11:10

 1690  Sven
Frolva schreef:Pascale zat ook in die proef, dus die kan je ook uitsluiten als mol. 😉

De mol deed dus mee aan de tequila proef, en die ... is gelukt.
Slechte mol, Lloyd of Baha. :mrgreen:


Voor mij is de aanwezigheid van iemand bij één proef onvoldoende om hem/haar als mol uit te sluiten.
Je moet ook zien hoe de verdeling gegaan is; Baha en Lloyd kozen onmiddellijk voor de tequila. Als je als mol aan die proef wil meedoen kan je jezelf verraden door in die gemaakte spontane keuze tussen te komen.


De mol zat in de sombrero proef. De naam van de mol begint met een 'P'.
En zijn beroep ook. :mrgreen:


Parine officier? 😃 :albino: