Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker05 mei 2018, 16:35

 417
Pascale neemt een nogal rare pose aan bij de peper beproeving, zou ze letter M uitbeelden...?

de M van Mol uiteraard


Afbeelding
Gebruikersavatar

JKpowned05 mei 2018, 18:07

 259
Dat is wel heel ver gezocht xD een hoofd is rond dus O van Mol. hoe kom je zelfs aan die pieken ๐Ÿ˜›
Gebruikersavatar

tom.vanratingen05 mei 2018, 19:10

 50
Overduidelijk de hint van het seizoen ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚
Ze maakt zelfs een 'L' op het einde!


Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2018, 19:18

 8153
We kunnen voor alle zekerheid maar beter nog eens checken hoe ze Y M C A uitbeeldt :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2018, 19:19

 8153
tom.vanratingen schreef:Overduidelijk de hint van het seizoen ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚
Ze maakt zelfs een 'L' op het einde!


Afbeelding
๐Ÿ˜ฒ 6 !!!!
๐Ÿ˜‚
Gebruikersavatar

james.waker05 mei 2018, 20:12

 417
schitterende vondsten , de mol komt in het nauw

't is ook wel vreemd dat ze voor de mysterie box kiest eigenlijk... ze kent de inhoud niet , de mol wel natuurlijk.... persoonlijk is de kakkerlak box wellicht de enige beproeving waar ik zou voor passen

we zien ook haar motivatie niet om voor de box te kiezen, de anderen kandidaten geven wel een motivatie en die krijgen we ook te zien , dus we missen hier iets
Gebruikersavatar

tom.vanratingen05 mei 2018, 20:33

 50
chicawah schreef:๐Ÿ˜ฒ 6 !!!!
๐Ÿ˜‚
Kan allemaal geen toeval meer zijn! Ook maakt ze duidelijk een telefoongebaar met haar rechterhand. De verwijzing naar het telefoonnummer?
james.waker schreef: we zien ook haar motivatie niet om voor de box te kiezen, de anderen kandidaten geven wel een motivatie en die krijgen we ook te zien , dus we missen hier iets
De reden van haar keuze voor de box is net zoals de box zelf: een mysterie.
Gebruikersavatar

Klaartje05 mei 2018, 21:02

 2245  Uma
tom.vanratingen schreef:Overduidelijk de hint van het seizoen ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜‚
Ze maakt zelfs een 'L' op het einde!


Afbeelding
Sterker nog: ze wijst met haar linkerduim gewoon naar die 6 in 0:06. Ze weet zelfs hoeveel tijd er nog is!
Het is zo overtuigend dat je het nog zou gaan geloven. ๐Ÿ˜ƒ

Maar alle gekheid op een stokje: Pascale haar kopke staat gewoon op ontploffen bij het eten van die peper. De hete lucht komt uit haar neus, het snot begint te lopen, de neus begint te kriebelen, wat vervelend dat je dan geen zakdoekje bij de hand hebt. ๐Ÿ™‚
Gebruikersavatar

tom.vanratingen06 mei 2018, 13:48

 50
Klaartje schreef:Sterker nog: ze wijst met haar linkerduim gewoon naar die 6 in 0:06. Ze weet zelfs hoeveel tijd er nog is!
Het is zo overtuigend dat je het nog zou gaan geloven. ๐Ÿ˜ƒ

Maar alle gekheid op een stokje: Pascale haar kopke staat gewoon op ontploffen bij het eten van die peper. De hete lucht komt uit haar neus, het snot begint te lopen, de neus begint te kriebelen, wat vervelend dat je dan geen zakdoekje bij de hand hebt. ๐Ÿ™‚
Inderdaad. Het snel (/stiekem?) grijpen naar haar neus kort voor het einde lijkt me ook een natuurlijke reactie. De chilipepers zorgen er namelijk onder andere voor dat je neus begint te lopen. Zo bestaan er zelfs neussprays (bv. Capsinol) die gebaseerd zijn op de actieve stoffen en afgeleiden van pepers (capsaรฏcinoiden). Ze zorgen ervoor dat je neus loopt en het werkt dus tegen een verstopte neus. Maar ik weet niet of die medische informatie heel relevant is voor dit topic ๐Ÿ˜ƒ

Kort gezegd, dit leek me gewoon een hele oprechte reactie ๐Ÿ˜‚
Gebruikersavatar

james.waker06 mei 2018, 13:54

 417
ik heb ondertussen enkele filmpjes bekeken op youtube van mensen die pepers eten...

ongelooflijk wat er allemaal op youtube gegooit wordt...

maar in dit geval was het nog interessant om de reactie van deze mensen te vergelijken met de kandidaten.