Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy06 mei 2018, 21:17

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
De groep krijgt te horen dat ze de hele reis al een geheim met zich meedragen. De Mol heeft namelijk op ieder molboekje een spoor nagelaten. Alle boekjes samen leiden naar een extra tip over de saboteur. Het spelen van duels zal bepalen welke kandidaat deze info kan bemachtigen.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/7.php
Gebruikersavatar

jos.jansen06 mei 2018, 21:28

 328  Uma
God wat laat Llyod zich hier bespelen. Ik snap niet waarom hij het zo speelt
Gebruikersavatar

Kobe06 mei 2018, 21:32

 429
jos.jansen schreef:God wat laat Llyod zich hier bespelen. Ik snap niet waarom hij het zo speelt
Mol? 😃
Gebruikersavatar

jos.jansen06 mei 2018, 21:36

 328  Uma
Kobe schreef:Mol? 😃
misschien maar dan zou hij toch meer geld laten verdwijnen?

Om even antwoord te geven op mijzelf: mogelijks laat hij zijn bezorgdheid om het geld de bovenhand nemen. En ik denk ook dat Pascale hem hier bijna perfect manipuleert en bespeeld. Ze zet zichzelf direct in de sterke positie tijdens het onderhandelen, het komt denk ik bij Llyod niet eens in hem op om voor te stellen de rollen om te draaien.
Gebruikersavatar

Kobe06 mei 2018, 21:38

 429
jos.jansen schreef:misschien maar dan zou hij toch meer geld laten verdwijnen?

Om even antwoord te geven op mijzelf: mogelijks laat hij zijn bezorgdheid om het geld de bovenhand nemen. En ik denk ook dat Pascale hem hier bijna perfect manipuleert en bespeeld. Ze zet zichzelf direct in de sterke positie tijdens het onderhandelen, het komt denk ik bij Llyod niet eens in hem op om voor te stellen de rollen om te draaien.
Ik denk ook niet dat hij de mol is hoor 😛 Maar you never know
Gebruikersavatar

Lodewijk06 mei 2018, 22:10

 146
Ik begrijp ook niet hoe hij er niet is op gekomen om te doen alsof hij zijn kaars ging uitblazen. Volgens mij was de tijdsdruk van zowel veel geld te verliezen als Pascale die daar in een stevige onderhandelingspositie kwam, iets teveel voor Lloyd...
Gebruikersavatar

yevo06 mei 2018, 22:14

 281  Uma
jos.jansen schreef:misschien maar dan zou hij toch meer geld laten verdwijnen?

Om even antwoord te geven op mijzelf: mogelijks laat hij zijn bezorgdheid om het geld de bovenhand nemen. En ik denk ook dat Pascale hem hier bijna perfect manipuleert en bespeeld. Ze zet zichzelf direct in de sterke positie tijdens het onderhandelen, het komt denk ik bij Llyod niet eens in hem op om voor te stellen de rollen om te draaien.
Hij twijfelt ook wel heel lang voor hij de kaars effectief uitblaast. Ik snap niet zo goed waarom. Heeft zelf geen tegenvoorstel proberen doen. Je weet toch op voorhand (vooral in een spel zoals in de mol) of je iemand kan/wil vertrouwen of niet? De beslissing zou volgens mij dan snel gemaakt zijn...
Gebruikersavatar

james.waker06 mei 2018, 22:18

 417
yevo schreef:Hij twijfelt ook wel heel lang voor hij de kaars effectief uitblaast. Ik snap niet zo goed waarom.
om nog wat meer geld uit de pot te krijgen misschien.... kan natuurlijk ook niet de bedoeling geweest zijn van de mol om de pot hier volledig leeg te laten lopen
Gebruikersavatar

Lodewijk06 mei 2018, 22:18

 146
yevo schreef:Hij twijfelt ook wel heel lang voor hij de kaars effectief uitblaast. Ik snap niet zo goed waarom. Heeft zelf geen tegenvoorstel proberen doen. Je weet toch op voorhand (vooral in een spel zoals in de mol) of je iemand kan/wil vertrouwen of niet? De beslissing zou volgens mij dan snel gemaakt zijn...
Met snel te antwoorden geeft hij weg aan Pascale dat hij sowieso een van de 2 anderen verdenkt?
Gebruikersavatar

Kobe06 mei 2018, 22:19

 429
Al een geluk dat Joke hier niet zat, dan hadden ze achteraf nog mogen betalen in plaats van geld winnen 😂
(Joke, je bent een topdame, laat dat duidelijk zijn 😉 )
Gebruikersavatar

james.waker06 mei 2018, 22:27

 417
persoonlijk vond ik zowel BAHA als PIETER onmols in deze opdracht, beide maken snel een fout waardoor de klok snel stopt met aftellen
Gebruikersavatar

Frolva06 mei 2018, 22:43

 2204
james.waker schreef:persoonlijk vond ik zowel BAHA als PIETER onmols in deze opdracht, beide maken snel een fout waardoor de klok snel stopt met aftellen
Dan ga je er van uit dat de fout opzettelijk is gemaakt. 😉
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13