ex-molinator schreef:Ik hoop echt dat de hints enkel en alleen in de afleveringen (en aanverwanten op http://www.vier.be/de-mol) te vinden zijn (dus inclusief playlists)
Het zou verdomme godgeklaagd zijn moesten we nog alle reclames, Café De Mol, en andere late night shows moeten volgen om de hints te kunnen zien.
Voor een deel akkoord. Maar het zou me anderzijds ook niet verbazen, gezien ze zo veel kijkers hebben die online naar uitzendingen kijken en gezien er zo veel activiteit is op sociale media. Het zou marketingtechnisch geen slechte move zijn om ook online tips te gaan verspreiden.
Dat deden ze sowieso al trouwens. Wie enkel naar tv kijkt, kent de playlists van de kandidaten niet. Wie enkel naar tv kijkt, had de uurwerk-twitter-tips van GDC vorig seizoen niet kunnen opmerken. Enzovoort. Vandaar dat ik vermoed dat er dit keer wel een tip zal schuilen in de instagramposts van GDC of in filmpjes die online als extra's worden getoond.
Ik heb dus geen enkel probleem met tips die op de sociale media van de Mol en eventueel in de extra filmpjes online.
Waar ik het wél moeilijk mee zou hebben is als er tips zouden schuilen in Café De Mol (want het wordt aangekondigd alsof daar géén tips in kunnen zitten en niemand van CDM weet wie de Mol is, dus moet het ook zo zijn) of als er tips zouden schuilen in andere programma's zoals Gert Late Night of andere. Daar moeten ze uit weg blijven.