Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

sophie.fastré08 mei 2018, 14:21

 32  Bert
Cedric schreef:Wat als de Mol niet ontmaskerd wordt en de andere 2 finalisten elkaar verdenken? Wint dan de Mol? Of gewoon diegene met het minste aantal foute antwoorden?

(excuus voor de off-topic..)
minste aantal fouten en hierna op tijd
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2018, 14:37

 8153
Cedric schreef:Wat als de Mol niet ontmaskerd wordt en de andere 2 finalisten elkaar verdenken? Wint dan de Mol? Of gewoon diegene met het minste aantal foute antwoorden?

(excuus voor de off-topic..)
Stel je voor! 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

Cedric08 mei 2018, 14:40

 2834  Uma
Ik zou het eigenlijk wel terecht vinden. Stel dat de Mol zo goed is dat hij nooit wordt verdacht en dat de andere finalisten elkaar verdenken, dan vind ik dat de Mol zelf de winnaar moet zijn omdat hij het perfect gespeeld heeft en iedereen misleid heeft.
But that's just me..
Gebruikersavatar

james.waker08 mei 2018, 16:04

 417
Cedric schreef:Ik zou het eigenlijk wel terecht vinden. Stel dat de Mol zo goed is dat hij nooit wordt verdacht en dat de andere finalisten elkaar verdenken, dan vind ik dat de Mol zelf de winnaar moet zijn omdat hij het perfect gespeeld heeft en iedereen misleid heeft.
But that's just me..
dat kan de mol saboteren door niet te saboteren, dan wint hij altijd :twisted: :twisted:

maar hopelijk krijgt de mol wel een mooie vergoeding die in de beurt ligt van het potgeld