Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Frolva07 mei 2018, 14:07

 2204
Yvo schreef: In reeks 4 hebben ze er ook een hint naar de winnaar in gestoken.
Wat was da ook alweer?
Gebruikersavatar

david.vierstraete07 mei 2018, 14:09

 73  Yens
Frolva schreef:Wat was da ook alweer?
Dat ze aan die brug hingen. En je zag een close-up van cathy met net erna het mollogo.
Is in de laatste aflevering ook gekomen dat dat hint naar winnaar was
Gebruikersavatar

billie.holiday07 mei 2018, 15:01

 462  Bert
JKpowned schreef:Ik zou zeggen dat Pieter alles behalve een vrij man is. Hij moet zich houden aan de regels van de kerk en hangt daar aanvast en heeft ook een job maar hier interpreteer ik het misschien fout.
Volgens mij is Pieter een vrijgevochten priester dan. Hij jaagt er de ene f**ck na de andere uit. Hij zit er in ieder geval niet mee . Hij is tenminste niet een van die ouwbollige pastoors., waar soms de schijnheiligheid van afdruipt. Hij toont tenminste dat hij ook maar een aards wezen is met zijn goedheden en gebreken.
Gebruikersavatar

Yvo07 mei 2018, 16:11

 1111  Uma
billie.holiday schreef:Volgens mij is Pieter een vrijgevochten priester dan. Hij jaagt er de ene f**ck na de andere uit. Hij zit er in ieder geval niet mee . Hij is tenminste niet een van die ouwbollige pastoors., waar soms de schijnheiligheid van afdruipt. Hij toont tenminste dat hij ook maar een aards wezen is met zijn goedheden en gebreken.
Mooi gezegd Billie! Amen.
Gebruikersavatar

veerle.demolder09 mei 2018, 21:35

 24  Uma
Ik lees al eventjes vol bewondering mee... wat jagen jullie toch goed op mollen 🙂

Ik wilde even een kleine bijdrage doen van iets dat me opviel... ik ben een film aan het bekijken die opgenomen werd vanop vier voor de mol begon. Toevallig zat het ‘heb je mij gemist ‘ filmpje erin. Er viel me daar nu meteen iets aan op. Die cactus die in brand vliegt. Dat lijkt zo’n gek beeld tussen de pinatas die idd voorkwamen in de proeven en de wisselende dansers. Geen cactus zien branden deze reeks. Ik moest toch denken aan een bijbelverhaal van de brandende struik. Was dat bij Mozes ik weet het niet zeker. Zou dit een verborgen hint kunnen zijn in hun reclamefilmpje idk maar wilde het alleszins eventjes mee geven
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2018, 21:40

 3483  Uma
veerle.demolder schreef:Ik lees al eventjes vol bewondering mee... wat jagen jullie toch goed op mollen 🙂

Ik wilde even een kleine bijdrage doen van iets dat me opviel... ik ben een film aan het bekijken die opgenomen werd vanop vier voor de mol begon. Toevallig zat het ‘heb je mij gemist ‘ filmpje erin. Er viel me daar nu meteen iets aan op. Die cactus die in brand vliegt. Dat lijkt zo’n gek beeld tussen de pinatas die idd voorkwamen in de proeven en de wisselende dansers. Geen cactus zien branden deze reeks. Ik moest toch denken aan een bijbelverhaal van de brandende struik. Was dat bij Mozes ik weet het niet zeker. Zou dit een verborgen hint kunnen zijn in hun reclamefilmpje idk maar wilde het alleszins eventjes mee geven
ex-molinator @ Heb je mij gemist?
Gebruikersavatar

james.waker09 mei 2018, 21:41

 417
veerle.demolder schreef:Ik moest toch denken aan een bijbelverhaal van de brandende struik. Was dat bij Mozes ik weet het niet zeker. Zou dit een verborgen hint kunnen zijn in hun reclamefilmpje idk maar wilde het alleszins eventjes mee geven
is hier al ergens gepasseerd, kan hint zijn. heb verder zelf geen kennis van de bijbelverhalen dus kan verder niet helpen
we hebben tot nu toe maar één cactus gezien en die zat in het gat van kellly, toch wel jammer dat die kandidate afviel in aflevering 1
Gebruikersavatar

veerle.demolder09 mei 2018, 21:44

 24  Uma
Ai, ik zie het 🙂 ik had deze topic doorspit maar iemand anders had het dus ook al opgemerkt (y)
Gebruikersavatar

ex-molinator09 mei 2018, 21:50

 3483  Uma
veerle.demolder schreef:Ai, ik zie het 🙂 ik had deze topic doorspit maar iemand anders had het dus ook al opgemerkt (y)
Als je de juiste termen in de zoekfunctie bovenaan gebruikt, kan je veel zaken makkelijk terugvinden
search.php?keywords=cactus

En als je een idee hebt in welk subforum iets staat, kan je gerichter zoeken via
search.php

BTW Wat heb je een leuke achternaam. 😉
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15