Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 12:09

 8153
Twee scènes uit de auto:
Op een bepaald ogenblik rijdt Pieter en zit LLoyd naast hem. Lloyd buigt zich wat naar Pieter, lacht en streelt eens over Pieters wang.
In de laatste aflevering, na het geheim: Baha rijdt, plaagt Pieter die achteraan zit te mokken (of doet alsof hij mokt?). Baha draait zich om om Pieter aan te raken en vast te nemen.
Maken ze Pieter allebei subtiel duidelijk "Mol, ik heb je door"?
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2018, 12:33

 3423  Yens
chicawah schreef:Twee scènes uit de auto:
Op een bepaald ogenblik rijdt Pieter en zit LLoyd naast hem. Lloyd buigt zich wat naar Pieter, lacht en streelt eens over Pieters wang.
In de laatste aflevering, na het geheim: Baha rijdt, plaagt Pieter die achteraan zit te mokken (of doet alsof hij mokt?). Baha draait zich om om Pieter aan te raken en vast te nemen.
Maken ze Pieter allebei subtiel duidelijk "Mol, ik heb je door"?
Ik vond de manier waarop hij zich gedroeg in auto eerlijkgezegd een beetje vreemd: een beetje a-typisch voor Pieter. Even tevoren heeft Pascale gezegd dat ze geen zin heeft om te zeggen wat er precies gebeurd is tijdens de finale proef. Ze heeft dat grotendeels wel gedaan tegen Lloyd (ook al heeft ze misschien niet alles verteld), maar voor mij toch een vingerwijzing dat Pascale op dat ogenblik niet denkt dat Lloyd de mol is. Daarna komen ze dus terug bij de andere twee en zegt ze dus dat ze niets wil zeggen EN ze maakt Lloyd in een klap als een soort van trawant die meer weet door hem er bij te betrekken. Als je daarna in de auto het gedrag van Pieter ziet, kan dat twee kanten op. Ofwel is hij de mol en denkt hij: "verdorie, die twee hebben me door" ofwel en dat kan volgens mij ook, denkt hij "die twee hebben nu een groot voordeel ten opzichte van mij in de eliminatie, dus veel kans dat ik er straks uitvlieg... In dat geval is Baha de mol. Ik durf geen van beiden uit te sluiten, maar wat Chicawah hierboven zegt, houdt evenveel steek :| :| .
Gebruikersavatar

jos.jansen09 mei 2018, 12:42

 328  Uma
eveline.vanhemel schreef:Even tevoren heeft Pascale gezegd dat ze geen zin heeft om te zeggen wat er precies gebeurd is tijdens de finale proef. Ze heeft dat grotendeels wel gedaan tegen Lloyd (ook al heeft ze misschien niet alles verteld), maar voor mij toch een vingerwijzing dat Pascale op dat ogenblik niet denkt dat Lloyd de mol is.
Ze hadden dit toch zo onderhandeld en ik denk wel dat Pascale eerlijk genoeg is om zich aan de afspraak te houden. Natuurlijk als je het spel hard speelt dan kan je altijd iets verzwijgen maar stel dat je beide de eliminatie overleeft moet je toch nog samenwerken om in de laatste aflevering geld te verdienen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 12:50

 8153
eveline.vanhemel schreef:Ik vond de manier waarop hij zich gedroeg in auto eerlijkgezegd een beetje vreemd: een beetje a-typisch voor Pieter
Ik vond het ook nogal a-typisch. De gemakkelijkste manier om je gezicht in de plooit en te houden en niet te hoeven acteren, is natuurlijk naar buiten kijken, met je kin in je hand en weigeren te spreken met de anderen.
Later in de aflevering horen we hem ook nog zeggen "ik was echt boos". Ik vind ook iets dat je van Pieter niet zou verwachten.
Gebruikersavatar

billie.holiday09 mei 2018, 13:09

 462  Bert
chicawah schreef:Ik vond het ook nogal a-typisch. De gemakkelijkste manier om je gezicht in de plooit en te houden en niet te hoeven acteren, is natuurlijk naar buiten kijken, met je kin in je hand en weigeren te spreken met de anderen.
Later in de aflevering horen we hem ook nog zeggen "ik was echt boos". Ik vind ook iets dat je van Pieter niet zou verwachten.
Of hij kan niet tegen zijn verlies.
De enige die het weer goedlachs opnam was Baha.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2018, 13:13

 8153
billie.holiday schreef:Of hij kan niet tegen zijn verlies.
De enige die het weer goedlachs opnam was Baha.
Ik denk dat die zelfs in zijn slaap lacht.
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2018, 13:20

 3423  Yens
billie.holiday schreef:Of hij kan niet tegen zijn verlies.
De enige die het weer goedlachs opnam was Baha.
Kan hoor, zijn broer gaf dat ook aan tijdens de familie-aflevering.
En ja, Baha is echt een heerlijke kerel. Zo goedlachs, nooit slecht gezind 🙂.
Ik kan echt niet kiezen tussen die twee :roll:
Gebruikersavatar

zwartemol09 mei 2018, 20:54

 121
chicawah schreef:Twee scènes uit de auto:
Op een bepaald ogenblik rijdt Pieter en zit LLoyd naast hem. Lloyd buigt zich wat naar Pieter, lacht en streelt eens over Pieters wang.
In de laatste aflevering, na het geheim: Baha rijdt, plaagt Pieter die achteraan zit te mokken (of doet alsof hij mokt?). Baha draait zich om om Pieter aan te raken en vast te nemen.
Maken ze Pieter allebei subtiel duidelijk "Mol, ik heb je door"?
Ook blijven hangen bij mij dit...

Dit was ook op 't liedje " a thousand miles " en net het gedeelte
"Cause I'll need you
And I'll miss you
And now I wonder
If I could fall into the sky "

Vooral die I'll miss You bleef bij mij ook hangen ...
doet me trouwens denken aan vorig jaar met Davey en Eline ... het liedje van The Police , Roxanne, dat Davey toen uitbundig zat te zingen in de wagen voor Eline...

Volgens mij heeft Lloyd onze priester al een eindje door en wordt dat net als toen in beeld gebracht....
En ook Baha zit helemaal juist, en volgens mij wisselen ze info uit onder elkaar tot op bepaalde hoogte,
Dit was ook zo ts Annelies en Davey, dit zag je in bepaalde fragmenten trouwens.

Ik denk dat die twee een spelleke onderling spelen 😉
ze hebben er toch maar mooi eerst Joke en dan Pascale mee buiten gebonjourd 🙂
Gebruikersavatar

JKpowned09 mei 2018, 21:46

 259
zwartemol schreef:Ook blijven hangen bij mij dit...

Dit was ook op 't liedje " a thousand miles " en net het gedeelte
"Cause I'll need you
And I'll miss you
And now I wonder
If I could fall into the sky "

Vooral die I'll miss You bleef bij mij ook hangen ...
doet me trouwens denken aan vorig jaar met Davey en Eline ... het liedje van The Police , Roxanne, dat Davey toen uitbundig zat te zingen in de wagen voor Eline...

Volgens mij heeft Lloyd onze priester al een eindje door en wordt dat net als toen in beeld gebracht....
En ook Baha zit helemaal juist, en volgens mij wisselen ze info uit onder elkaar tot op bepaalde hoogte,
Dit was ook zo ts Annelies en Davey, dit zag je in bepaalde fragmenten trouwens.

Ik denk dat die twee een spelleke onderling spelen 😉
ze hebben er toch maar mooi eerst Joke en dan Pascale mee buiten gebonjourd 🙂

Het liedje a Thousand Miles komt van Lloyd's playlist dus niet moeilijk dat hij zo uitbundig meezingt en hij doet een beetje zot als student wel normaal.
Info uitwisselen tussen Lloyd en Bahador zou ik niet zeggen die twee hebben of lijkt zo toch eventjes in ruzie gezeten en een tijdje geen opdrachten meer samengedaan. Volgens Baha saboteerde Lloyd hem tijdens het vervangen van de autowielen en volgens Lloyd saboteerde Baha hem. In begin deden ze alles samen en waren ze onafscheidelijk maar naar het einde toe zag je toch een serieuze verandering (dus dat ze in begin dingen deelde lijkt me waarschijnlijk)
Gebruikersavatar

james.waker09 mei 2018, 22:06

 417
JKpowned schreef: Info uitwisselen tussen Lloyd en Bahador zou ik niet zeggen die twee hebben of lijkt zo toch eventjes in ruzie gezeten en een tijdje geen opdrachten meer samengedaan. Volgens Baha saboteerde Lloyd hem tijdens het vervangen van de autowielen en volgens Lloyd saboteerde Baha hem. In begin deden ze alles samen en waren ze onafscheidelijk maar naar het einde toe zag je toch een serieuze verandering (dus dat ze in begin dingen deelde lijkt me waarschijnlijk)
't is goed mogelijk dat Baha het mollenwerk van Lloyd opgemerkt heeft (of omgekeerd 😉 ) na dat banden verwisselen hebben ze niet zoveel meer samen gedaan , 't is vooral Baha die daarna bewust is beginnen afwisselen tussen de verschillende kandidaten
Gebruikersavatar

zwartemol09 mei 2018, 22:29

 121
En waar zien jullie onze priester dan in dit ,
Op wie zit hij ?
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2018, 22:34

 3423  Yens
zwartemol schreef:En waar zien jullie onze priester dan in dit ,
Op wie zit hij ?
Als Pieter niet de mol is, dan verdenkt hij Baha denk ik 🙂.