Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 08:57

 8153
ex-molinator schreef:Het getal 4 (voor aantal blokfluiten) meen ik hier ergens gelezen te hebben.
Een niet-muzikant die 4 (of 3) blokfluiten meesleurt op een trip naar Mexico lijkt het me toch een sofa kandidaat voor Elysia.
Aan een fluit hoeft niet erg veel gesleurd te worden he 😉
Hij was misschien van plan om her en der een fluit uit delen, ofwel aan zijn medekandidaten ofwel aan arme Mexicaantjes.
Hij mag blij zijn dat hij geen piano speelt :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mei 2018, 09:00

 3483  Uma
chicawah schreef:...
Hij mag blij zijn dat hij geen piano speelt :mrgreen:
Nochthans, het zou nog beter passen in mijn Für Elise theorie 😉
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2018, 09:31

 3423  Yens
chicawah schreef:4? Ik weet alleen van de limoengroene, de witte en de roodoranje.
Het zijn volgens mij goedkope blokfluiten, zoals die die veel kinderen moeten aanschaffen voor het uurtje muziekles op school.
Ik denk zelfs dat hij er maar 2 bijheeft: de limoengroene zien we enkel (dacht ik) tijdens zijn selectiegesprek. Kan me niet herinneren dat die ergens in het programma zelf is opgedoken. Volgens mij heeft hij dus enkel de oranjerode en de beige bij.
Gebruikersavatar

JKpowned10 mei 2018, 09:53

 259
ex-molinator schreef:Het getal 4 (voor aantal blokfluiten) meen ik hier ergens gelezen te hebben.
Een niet-muzikant die 4 (of 3) blokfluiten meesleurt op een trip naar Mexico lijkt het me toch een sofa kandidaat voor Elysia.
Kan goed zijn dat hij dacht ik doe mee aan de mol ik zal iets raar meenemen waar de zoekers wel even zoet mee zijn.
Moest ik meedoen als kandidaat zou ik dat ook wel doen en er zelf wat valse hints instoppen. 😃
Gebruikersavatar

Mola Lisa10 mei 2018, 10:38

 328  Uma
james.waker schreef:onmolse actie van Pieter in deze proef bij het lopen naar de locatie van de opdracht

en mogelijks molse van Pascale die er serieuze snok aan wil aan geven en loopt aan de overkant van' t straat de locatie voorbij....

Pieter merkt de plaats echter op en zo werd veel tijd gespaard

Of Pieter is de mol en beseft dat als hij niet ingrijpt deze proef verloren gaat ...


Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen10 mei 2018, 11:08

 8153
JKpowned schreef:Kan goed zijn dat hij dacht ik doe mee aan de mol ik zal iets raar meenemen waar de zoekers wel even zoet mee zijn.
Moest ik meedoen als kandidaat zou ik dat ook wel doen en er zelf wat valse hints instoppen. 😃
Als hij IRL nooit rondloopt met een blokfluit, dan gaat dat onmiddellijk opvallen bij al wie hem echt kent.
Gebruikersavatar

JKpowned10 mei 2018, 11:12

 259
chicawah schreef:Als hij IRL nooit rondloopt met een blokfluit, dan gaat dat onmiddellijk opvallen bij al wie hem echt kent.
Misschien wel tenzij als hij dat de afgelopen maanden wel gedaan heeft er is wel wat ruimte tussen de opnames en de uitzendingen. Aangezien hij bij de jeugdbeweging zit zal hij het wel altijd mee op kamp hebben genomen zeker 😛
Gebruikersavatar

james.waker11 mei 2018, 09:21

 417
tsjoep schreef:Of Pieter is de mol en beseft dat als hij niet ingrijpt deze proef verloren gaat ...
is mogelijk ja.... als hij de mol is wist hij uiteraard de locatie van de opdracht op voorhand ... . hadden ze eigenlijk een plannetje mee ofzo? kan het me niet meer herinneren... indien niet was die ingreep van de mol Pieter wel te begrijpen, en zelfs noodzakelijk, want anders waren ze tot het einde van de aflevering achter die band blijven lopen....
Gebruikersavatar

Laleia11 mei 2018, 10:27

 306
[quote="tsjoep"][/quote]

Dit stoort mij ook in mijn idee dat Pieter de mol is. De mol denkt toch lopen maar. Dan is de proef automatisch verloren. En al te verdacht zou het niet zijn want er waren er nog twee bij en die hebben het ook niet gezien.
Gebruikersavatar

Kobe11 mei 2018, 10:37

 429
Laleia schreef:
Dit stoort mij ook in mijn idee dat Pieter de mol is. De mol denkt toch lopen maar. Dan is de proef automatisch verloren. En al te verdacht zou het niet zijn want er waren er nog twee bij en die hebben het ook niet gezien.
Om dan één van de momenten van het seizoen te missen? Donaldo trumpo, el sympatico, soy melania trump? 😃
Gebruikersavatar

james.waker11 mei 2018, 11:15

 417
Kobe schreef:Om dan één van de momenten van het seizoen te missen? Donaldo trumpo, el sympatico, soy melania trump? 😃
ze konden natuurlijk voorbij gelopen hebben om daarna nog op hun stappen terug te keren, ik vermoed dat die mariachiband ook wel een eindmeet had.... laat ons zeggen dat Pieter de mogelijkheid had om tijd verloren te laten gaan, maar niet gedaan heeft, maar misschien had hij daar molse redenen voor... uiteindelijk valt er niet veel uit te halen, zoals met de meeste dinges in 't programma
Laatst gewijzigd door james.waker op 11 mei 2018, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Frolva11 mei 2018, 11:17

 2204
Laleia schreef:De mol denkt toch lopen maar.
Tenzij de mol het een beetje moe is om te lopen? 😉

Dat leek me bij Pieter alvast het geval te zijn. :mrgreen:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9