Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

tessa.deschoenmaeker10 mei 2018, 23:09

 19
Een priester,... een mis... leider...
Een misleider!? Een Mol?

(Niet van mijzelf, annanas.vg op Instagram wees mij hier op.) Als dit al gepost is sorry! Heb het in ieder geval nog niet tegen gekomen.

EDIT: Laat maar was al 2x gepost, my bad! Hoe verwijder ik topics?
Gebruikersavatar

Kobe10 mei 2018, 23:26

 429
Geen probleem hoor (had dit topic een tijdje geleden aangemaakt...)! Of het nu hier of op het mijne besproken wordt, maakt niet veel uit. Fijn dat je dezelfde hersenkronkels hebt 😉 😛
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2018, 08:41

 8153
tessa.deschoenmaeker schreef:Een priester,... een mis... leider...
Een misleider!? Een Mol?
Maar BahaDOR was in de arena een toreaDOR en is de saboteaDOR. En hij speelt het heel geniepig, want hij verbergt zijn DOR... 😉
Gebruikersavatar

Kobe11 mei 2018, 09:58

 429
chicawah schreef:Maar BahaDOR was in de arena een toreaDOR en is de saboteaDOR. En hij speelt het heel geniepig, want hij verbergt zijn DOR... 😉
Of Lloyd is de Llama 😉 😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2018, 10:11

 8153
Kobe schreef:Of Lloyd is de Llama 😉 😂
Vandaar dat hij niet de Lucha libre koos, want daarbij is spukken en fluiten verboden :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe11 mei 2018, 10:19

 429
chicawah schreef:Vandaar dat hij niet de Lucha libre koos, want daarbij is spukken en fluiten verboden :mrgreen:
😂
Gebruikersavatar

JKpowned11 mei 2018, 13:41

 259
Lloyd heeft het slimmer aangepakt i.p.v. te zweten en te zwoegen bij het doen van Lucha Libre heeft hij het op zijn stoeltje op de PlayStation gespeeld. :mrgreen: de jeugd van tegenwoordig liever lui dan moe :mrgreen:
Gebruikersavatar

Kobe11 mei 2018, 21:48

 429
JKpowned schreef:Lloyd heeft het slimmer aangepakt i.p.v. te zweten en te zwoegen bij het doen van Lucha Libre heeft hij het op zijn stoeltje op de PlayStation gespeeld. :mrgreen: de jeugd van tegenwoordig liever lui dan moe :mrgreen:
Euh euh, jeugd van tegenwoordig zit hier ook op het forum, niet iedereen over éénzelfde kam scheren 😉 😃
Er zijn uitzonderingen die hele dagen zich bezig houden met het analyseren van de mol, sporten, muziek spelen, blokken, lezen, schrijven, inzetten voor jeugdorganisaties,...En nee dat ben ik niet alleen 😛 😃
Gebruikersavatar

JKpowned11 mei 2018, 22:12

 259
Kobe schreef:Euh euh, jeugd van tegenwoordig zit hier ook op het forum, niet iedereen over éénzelfde kam scheren 😉 😃
Er zijn uitzonderingen die hele dagen zich bezig houden met het analyseren van de mol, sporten, muziek spelen, blokken, lezen, schrijven, inzetten voor jeugdorganisaties,...En nee dat ben ik niet alleen 😛 😃
Ik hoor zelf nog onder de jeugd hoor vandaar 😛 Dat vermoed ik toch weet niet echt wat de maximum leeftijd daarvoor is :mrgreen:
Gebruikersavatar

benjamin.rummens12 mei 2018, 19:22

 4
tessa.deschoenmaeker schreef:Een priester,... een mis... leider...
Een misleider!? Een Mol?

(Niet van mijzelf, annanas.vg op Instagram wees mij hier op.) Als dit al gepost is sorry! Heb het in ieder geval nog niet tegen gekomen.

EDIT: Laat maar was al 2x gepost, my bad! Hoe verwijder ik topics?

How about de volledige promo campagne "Heb je me gemist?" voor de Mol begon . Ge- Mis-t .
Ook een quote van GDC , is pieter een schijnheilige priester ? Schijn-Heilig . in de eerste of tweede aflevering zit hij aan de kop van een lange tafel , dat is ongeveer exact het beeld uit het laatste avondmaal .