Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2018, 11:31

 8153
james.waker schreef:uiteindelijk valt er niet veel uit te halen, zoals met de meeste dinges in 't programma
't Is om onnozel van te worden. Ik denk dat het de eerste keer is dat zoveel dingen op zoveel manieren geïnterpreteerd kunnen worden dat ze naar zoveel verschillende mollen leiden :roll:
Gebruikersavatar

Laleia11 mei 2018, 12:20

 306
james.waker schreef:laat ons zeggen dat Pieter de mogelijkheid had om tijd verloren te laten gaan, maar niet gedaan heeft, maar misschien had hij daar molse redenen voor... uiteindelijk valt er niet veel uit te halen, zoals met de meeste dinges in 't programma
En daar hou ik me dan maar aan vast.
Hoop doet de zotten in vreugde leven. :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jay-Lo11 mei 2018, 18:11

 1690  Sven
james.waker schreef:ze konden natuurlijk voorbij gelopen hebben om daarna nog op hun stappen terug te keren, ik vermoed dat die mariachiband ook wel een eindmeet had.... laat ons zeggen dat Pieter de mogelijkheid had om tijd verloren te laten gaan, maar niet gedaan heeft, maar misschien had hij daar molse redenen voor... uiteindelijk valt er niet veel uit te halen, zoals met de meeste dinges in 't programma
Ze konden doorlopen, en later, als ze inzien dat ze te ver zijn, terugkeren. Hoe meer tijd hier verloren gaat hoe beter voor de mol.
Natuurlijk had die mariachiband een eindpunt: de arena. 🙂
Als ze daar toekwamen en terug moesten kwamen ze de mariachi's misschien nog tegen.
Gebruikersavatar

james.waker11 mei 2018, 18:15

 417
Jay-Lo schreef:Ze konden doorlopen, en later, als ze inzien dat ze te ver zijn, terugkeren. Hoe meer tijd hier verloren gaat hoe beter voor de mol..
inderdaad... maar hadden ze een planneke bij of moesten ze gewoon op het zicht die opdracht-borden zien hangen?
Gebruikersavatar

Jay-Lo11 mei 2018, 18:18

 1690  Sven
james.waker schreef:inderdaad... maar hadden ze een planneke bij of moesten ze gewoon op het zicht die opdracht-borden zien hangen?
Ik kan fout zijn, maar volgens mij was er geen plannetje. Maar ik denk wel dat er onderweg aanwijzingen waren welke richting ze uit moesten.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9