Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

james.waker11 mei 2018, 15:35

 417
mogelijks een klein hintje opgemerkt...

op 2:00 horen we Lloyd zeggen "zolang het maar geen loopproef is in het het zand is", dit klinkt beetje raar, alsof het er achteraf bij gemonteerd is (persoonlijke mening)

eens aangekomen op Playa de Chachalacas legt Gilles de proef uit en blijkt er een duinenloop aan te pas te komen, op dat moment zegt Pieter 'ge hebt het nog geseit"... maar hij zegt dat tegen Pascale, niet tegen Lloyd

in de preview zat er trouwens ook nog een mollenstreekje :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric11 mei 2018, 15:36

 2834  Uma
Dat viel me ook op, maar geen idee wat eruit op te maken.. Was erg duidelijk dat Lloyd het had gezegd, maar Pieter richt zich dan toch tot Pascale.. Gewoon op een of andere manier een foutje zeker?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2018, 15:42

 8153
In seizoen 2 zei 1 van de kandidaten toen ze op weg waren naar de 1ste opdracht (duosprong) "misschien gaan we een duosprong maken".
En zei nu ook niet iemand, toen ze op weg waren naar de cliffhanger proef "we gaan daar toch niet af moeten springen?".
Als je dus een strand en duinen ziet, denk je misschien wel aan een loopproef in een zand?

Waar stond Lloyd toen Pieter zei "ge hebt het nog gezegd"? Stond hij aan de andere kant van Pascale? Dan keek Pieter misschien naar Lloyd en sprak hij over Pascale heen?

Enfin, ik zoek er alleszins niets achter.
Gebruikersavatar

Frolva11 mei 2018, 16:24

 2204
james.waker schreef:zegt Pieter 'ge hebt het nog geseit"... maar hij zegt dat tegen Pascale, niet tegen Lloyd

Naar wie zou dit dan een hint zijn, en waarom?

Je suggereert dat Pascale het in de auto heeft gezegd, en dat ze nadien het Lloyd hebben laten zeggen om dan zo te monteren alsof hij het in de auto heeft gezegd.
Van Pascale weten we al dat ze de mol niet is. Dus waarom met gemanipuleerde beelden de echte mol (per hypothese Lloyd) verdacht maken? Ik zie daar alleszins geen reden toe.

Op de beelden zie je Pieter het ook niet zeggen op het ogenblik dat hij richting Pascale kijkt (de enige die links van hem staat). Het kan dus zijn dat de beelden en het geluid niet volledig gesynchroniseerd zijn.

Desalniettemin goed opgemerkt! 👍🏻
Gebruikersavatar

james.waker11 mei 2018, 17:39

 417
Frolva schreef:Naar wie zou dit dan een hint zijn, en waarom?
volgens mij naar Lloyd, het is een mollenstreekje van de makers...
ze doen hem hier iets zeggen dat hij niet gezegd heeft... waarom... een subtiele hint, zeker? 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2018, 17:41

 8153
james.waker schreef:volgens mij naar Lloyd, het is een mollenstreekje van de makers...
ze doen hem hier iets zeggen dat hij niet gezegd heeft... waarom... een subtiele hint, zeker? 😉
Ik meen mij te herinneren dat hij het wel degelijk gezegd heeft, maar ik kan mis zijn. Ofwel ben ik niet helemaal mee met dit topic (ben intussen ook met andere dingen bezig).
Gebruikersavatar

james.waker11 mei 2018, 18:08

 417
chicawah schreef:Ik meen mij te herinneren dat hij het wel degelijk gezegd heeft, maar ik kan mis zijn. Ofwel ben ik niet helemaal mee met dit topic (ben intussen ook met andere dingen bezig).
jaja, we horen het hem uitspreken zenne...
de vraag is alleen wanneer hij dat gezegd heeft, want we zien het hem niet zeggen ...
maar de opname is glashelder, lijkt me studio-opname.... die ze er tussen gefoefeld hebben
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2018, 18:31

 8153
james.waker schreef:lijkt me studio-opname.... die ze er tussen gefoefeld hebben
Dat kan ik mij niet voorstellen. Het zou er toch een beetje over zijn.
Maar je weet natuurlijk nooit... Het is en blijft De Mol... waar "n--ts -s w-t h-t l-jkt"... 😉
Gebruikersavatar

Frolva11 mei 2018, 20:21

 2204
chicawah schreef: (ben intussen ook met andere dingen bezig).
Als we allemaal zo gaan beginnen. :roll:


:mrgreen: