Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2018, 21:50

 1111  Uma
Pieter is de mol! Reacties?
Gebruikersavatar

david.dreesen13 mei 2018, 21:53

 12
Pieter heeft dat super gedaan als mol. Lloyd is de gelukkige winnaar en Baha heeft dat ook heel goed gedaan.
Gebruikersavatar

Kobe13 mei 2018, 21:54

 429
Beste mol tot zover ik weet! Had hem zelf na aflevering 5 als hoofdverdachte aangeduid (samen met Bahador) en was (net zoals Lloyd) tot de finale nooit 100% zeker of hij het was.

Perfect parcours: rustig begin->spetterend einde 😃
Perfect profiel: hoe zalig is het dat een priester de mol is?! 😛 😎
Perfect gespeeld: Altijd één van de minst verdachte kandidaten gebleven, ondanks zijn sublieme molacties 😃

Enkel eigenaardig: Lloyd wint, maar heeft slechts een paar proeven met Pieter gespeeld (t.o.v. bijvoorbeeld Bahador)
Gebruikersavatar

Jay-Lo13 mei 2018, 21:55

 1690  Sven
Proficiat aan degenen die juist zaten. En proficiat aan de verdiende winnaar, Lloyd, niet dat Baha het niet verdient, maar er kan er maar 1 winnen. En 1 de mol zijn.

Nu vraag ik mij wel af of de personages in het boek "De mol" wel zo toevallig gekozen waren. Was het boek een hint?
Gebruikersavatar

veerle.demolder13 mei 2018, 21:55

 24  Uma
Topmolleke...ik zat goed maar ik moet eerlijk zijn dat het vooral hopen was dat het Pieter was, eerder dan echt een gevoel,of theorie.
Sowieso was het een steengoede finale!
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2018, 22:01

 1111  Uma
Kobe schreef:Beste mol tot zover ik weet! Had hem zelf na aflevering 5 als hoofdverdachte aangeduid (samen met Bahador) en was (net zoals Lloyd) tot de finale nooit 100% zeker of hij het was.
Zelfde hier Kobe 🙂. Maar ik was wel 99,9% zeker dat het Pieter was.
Perfect profiel: hoe zalig is het dat een priester de mol is?! 😛 😎
Inderdaad. Ze zoeken ook mensen met een bepaald profiel hè.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2018, 22:04

 8153
Wat een ongelooflijk fantastische schitterende supermol!!!!!!!!!
Holy Pieter for Pope!!!
Voor mij alleszins de beste mol ever.
Ik ben ook heel blij dat Lloyd won. Die gast verdient dat gewoon. Maar ik vind het ook ontzettend jammer voor Baha dat hij verloor.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 13 mei 2018, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 mei 2018, 22:06

 8153
Yvo schreef:Pieter is de mol! Reacties?
Proficiat Yvo!
Ik zat ernaast :roll:
Gebruikersavatar

marc.koenen13 mei 2018, 22:07

 122
Als je ziet dat Pieter gedurende heel de serie als minst verdacht uit de hoek kwam,heeft hij het fantastisch gedaan.Een super mol,een super winner en een super verliezer.Top seizoen geweest
Gebruikersavatar

david.vierstraete13 mei 2018, 22:10

 73  Yens
Ik citeer HLN:In een bijwijlen indrukwekkende finale, zeker qua beelden, knokten de drie finalisten zich naar het Ultieme Moment: de allerlaatste vragenronde-eliminatie. We wisten eerder al dat de drie heren op de hoogte waren wie van hen De Mol was.

Blijkbaar zaten zij al lang op Pieter als mol.
Wisten jullie dat?
Gebruikersavatar

BeaVer13 mei 2018, 22:11

 1293  Uma
Ik had het een paar keer gezegd:
"Als Pieter de mol is, is het een geniale mol"

En dat is ook gebleken.
Fenomenaal!

Benieuwd naar alle sabotages volgende week
Gebruikersavatar

Yvo13 mei 2018, 22:13

 1111  Uma
chicawah schreef:Proficiat Yvo!
Ik zat ernaast :roll:
Afbeelding

Bedankt en ik zat er vorig jaar ook naast, dus ja. Soms weet je het en soms niet hè.