Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ingrid.jonckers12 mei 2018, 10:45

 3
Hallo iedereen,

Wat mij al de hele reeks opvalt is het Mol logo bij de intro/tune van elke aflevering. Die letters veranderen. Er staat steeds eerst een soort "waas" of "tekening" over de letters MOL. dan volgt er wat "geknetter" en vervolgens zijn de letters gewoon wit. Bij de intro's van de vorige seizoenen was dit niet het geval...
Is het een verborgen hint dat je kan zien met een 3d bril of een black light (wat al aan bod kwam in de reeks) ????? Laat dat nu net dingen zijn die ik hier niet in huis heb 😃 . Of met vertraagde beelden?? Ik ben hier geen expert in.
Nu ja, misschien zie ik spoken he 😃 😃 😲

Afbeelding

Ik heb dit onderwerp precies nog niet zien passeren. Indien dit wel al aan bod kwam...mijn excuses alvast 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator12 mei 2018, 11:20

 3483  Uma
ingrid.jonckers schreef:Hallo iedereen,

Wat mij al de hele reeks opvalt is het Mol logo bij de intro/tune van elke aflevering. Die letters veranderen. Er staat steeds eerst een soort "waas" of "tekening" over de letters MOL. dan volgt er wat "geknetter" en vervolgens zijn de letters gewoon wit. Bij de intro's van de vorige seizoenen was dit niet het geval... [/img]
Ik vermoed dat je dit telkens ziet bij de online (of gedownloade) versie.
Vermoedelijk is dit dan een gevolg van compressie in het video formaat.
Gebruikersavatar

ingrid.jonckers12 mei 2018, 11:57

 3
ex-molinator schreef:Ik vermoed dat je dit telkens ziet bij de online (of gedownloade) versie.
Vermoedelijk is dit dan een gevolg van compressie in het video formaat.
Merci voor de tip!!! de foto die erbij plaatste is natuurlijk van zeer slechte kwaliteit 🙂 (foto van pc scherm)
Ik merkte de waas zowel op online als op mijn TV-scherm.
Maar zoals gezegd: ik zal wellicht spoken zien hahaha. Met zo'n spel als De Mol ziet een mens op den duur overal een aanwijzing 🙂
Gebruikersavatar

habel.gaan12 mei 2018, 22:45

 43
misschien wel een idee om met 3d bril te bekijken heeft iemand zo'n bril?
Gebruikersavatar

Niffler14 mei 2018, 00:50

 62
Die glitches zijn zowat de huisstijl van de mol, denk niet dat ze daar echt tips in steken. Is natuurlijk een oneindige bron van hypotheses, je kan er altijd wat in zien... 😃
Gebruikersavatar

BeaVer14 mei 2018, 11:09

 1293  Uma
Het paste wel goed in de "heb je mij gemist"-stijl.