Berichten rond De Mol 2018 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jansen15 mei 2018, 09:44

 3423  Yens
Cedric schreef:Toen hij gisteren in 'Gert Late Night' geïnterviewd werd, zei hij dat hij in de eerste plaats inderdaad full-time godsdienstleraar is, maar dat hij weldegelijk ook nog altijd als priester in het weekend missen doet, waaronder huwelijken, dopen, ...
Amai, hoedje af dan, dan heeft hij wel een druk leven 🙂. Seffens eens naar die aflevering kijken (is hij al beschikbaar?) 🙂.
Gebruikersavatar

Klaartje15 mei 2018, 09:55

 2245  Uma
ex-molinator schreef:Kijk eens naar franky.larousselle @ Afl. 7 - Dubieuze woorden in kruiswoordraadsel
Er kan iets gelijkaardigs gemaakt worden voor Bahador maar bij Pieter kan je gewoon doorlezen, bij Bahador moet je een kolom terugspringen.

Ik had Pieter na Afl 1 en 2 als volkomen onverdacht aangeduid, en wegens gebrek aan tijd en afwezigheid Afl 3, 4 en 5 niet herbekeken, zelfs niets genoteerd (niet dat dit veel zou uitmaken want die stukjes papier verlies ik toch meteen). Ik had dus snel voor Afl 6 een nieuw verdachtenlijstje gepost voor ik nog iets extra kon controleren, nl het filmpje waarin het beeld met de sombreros verscheen. En tijdens aflevering 6 kreeg ik ineens een idee, nl. dat het filmpje misschien de mol zou tonen, m.a.w. dat De Mol in de sombrero-opdracht zou zitten. En toen heb ik de eliminaties herbekeken met aandacht voor Pieter en Pascale (de overblijvenden van de Sombrero-opdracht) Dat filmpje met de sombreros heeft mij dus doen stoppen in een al of niet foute tunnel en rechtsomkeer doen m...
Wat bedoel je met "het filmpje met de sombreros"? Is dat die trailer waarin iemand zijn hoofd opricht tussen anderen met sombreros, wiens aangezicht onherkenbaar is gemaakt?

Heb je dan iets gezien aan het gedrag van Pieter in de opdracht met de sombrerodansers waaruiit je kan afleiden dat hij de mol is?

Heb je dan iets opgemerkt in het gedrag van Pieter tijdens de verschillende eliminaties waaruit zou moeten blijken dat hij de mol is?
Gebruikersavatar

TRZNTRX15 mei 2018, 10:56

 46  Uma
We hadden het al veel vroeger moeten kunnen zien, namelijk in het aankondigingsfilmpje van de mol tussen de sombreros. Ik heb toen nog gedacht "dat beeld moet ik nog eens goed analyseren als ik de kandidaten beter ken", maar ben dat helaas compleet vergeten nadien. Dus eigenlijk stond hij er al, weliswaar met zijn gezicht onherkenbaar gemaakt, maar net niet helemaal. Vlak voor de finale zag ik het ineens: dit is helemaal Pieter (vorm van zijn gezicht, de neus, ...).
Ik heb dit beeld aan mijn nichtje laten zien zonder iets te zeggen en ze herkende hem er ook meteen in.
Afbeelding

Ach ja, hij heeft het toch zo fantastisch gedaan, de onschuldige zelve op een perfecte manier gespeeld. Ik was tot enkele weken geleden er 100% van overtuigd dat hij het absoluut niet kon zijn. En dan zijn de twijfels stilaan gekomen.
Zonder zever, Pieter, je bent de beste mol ooit! Heel Vlaanderen tot en met Lloyd zelf, de uiteindelijke winnaar, zo doen twijfelen. Je hebt ons goed bij ons pietje gehad!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2018, 11:01

 8153
TRZNTRX schreef:We hadden het al veel vroeger moeten kunnen zien, namelijk in het aankondigingsfilmpje van de mol tussen de sombreros. Ik heb toen nog gedacht "dat beeld moet ik nog eens goed analyseren als ik de kandidaten beter ken", maar ben dat helaas compleet vergeten nadien. Dus eigenlijk stond hij er al, weliswaar met zijn gezicht onherkenbaar gemaakt, maar net niet helemaal. Vlak voor de finale zag ik het ineens: dit is helemaal Pieter (vorm van zijn gezicht, de neus, ...).
Ik heb dit beeld aan mijn nichtje laten zien zonder iets te zeggen en ze herkende hem er ook meteen in.
Afbeelding

Ach ja, hij heeft het toch zo fantastisch gedaan, de onschuldige zelve op een perfecte manier gespeeld. Ik was tot enkele weken geleden er 100% van overtuigd dat hij het absoluut niet kon zijn. En dan zijn de twijfels stilaan gekomen.
Zonder zever, Pieter, je bent de beste mol ooit! Heel Vlaanderen tot en met Lloyd zelf, de uiteindelijke winnaar, zo d...
Wat jij opmerkt werd weken geleden al opgemerkt door Annelies A.A. Vanbelle.
Gebruikersavatar

TRZNTRX15 mei 2018, 11:06

 46  Uma
chicawah schreef:Wat jij opmerkt werd weken geleden al opgemerkt door Annelies A.A. Vanbelle.
Oeps, dat kan natuurlijk. Er zijn hier zoveel posts, moeilijk om ze allemaal te volgen 😉
Gebruikersavatar

masterveecee15 mei 2018, 11:07

 3547  Sven
Maar zijn we zeker dat dit Pieter is???
We zullen het zien, zondag 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator15 mei 2018, 11:07

 3483  Uma
Klaartje schreef:Wat bedoel je met "het filmpje met de sombreros"? Is dat die trailer waarin iemand zijn hoofd opricht tussen anderen met sombreros, wiens aangezicht onherkenbaar is gemaakt?
Ja, dat heeft me doen denken dat de persoon onder de hoed De Mol zou kunnen zijn en dus in de Sombrero opdracht was. Of dit nu juist of fout is, speelt geen rol: ik had eerst geen aandacht daaraan besteed, en ineens overviel het me dat ik die piste nooit gezien had zelfs. En daardoor heb ik Pieter en Pascale opnieuw onder de loupe genomen.
Klaartje schreef:Heb je dan iets gezien aan het gedrag van Pieter in de opdracht met de sombrerodansers waaruiit je kan afleiden dat hij de mol is?
Neen, maar dat is ook het punt niet.
Klaartje schreef:Heb je dan iets opgemerkt in het gedrag van Pieter tijdens de verschillende eliminaties waaruit zou moeten blijken dat hij de mol is?
Strikt gezien NEE, maar ik antwoord toch Ja, echter nooit iets dat zekerheid gaf, wel voldoende voor mij om (bijna) alle opdrachten nog een te overlopen met de wetenschap dat X Y en Z ondertussen geëlimineerd waren waardoor het aantal veronderstellingen fel verminderd was.
Toen Pascale wegwandelde na haar rood scherm, is er een hele kleine beweging geweest bij Pieter (2x zelfs) die onnatuurlijk leek in die situatie (meer zeg ik niet anders zal Woestjnvis daar speciaal op letten in't vervolg) en dat gaf de doorslag (maar geen 100% zekerheid).
Gebruikersavatar

jarne.april15 mei 2018, 11:09

 16
TRZNTRX schreef:We hadden het al veel vroeger moeten kunnen zien, namelijk in het aankondigingsfilmpje van de mol tussen de sombreros. Ik heb toen nog gedacht "dat beeld moet ik nog eens goed analyseren als ik de kandidaten beter ken", maar ben dat helaas compleet vergeten nadien. Dus eigenlijk stond hij er al, weliswaar met zijn gezicht onherkenbaar gemaakt, maar net niet helemaal. Vlak voor de finale zag ik het ineens: dit is helemaal Pieter (vorm van zijn gezicht, de neus, ...).
Ik heb dit beeld aan mijn nichtje laten zien zonder iets te zeggen en ze herkende hem er ook meteen in.
Afbeelding

Ach ja, hij heeft het toch zo fantastisch gedaan, de onschuldige zelve op een perfecte manier gespeeld. Ik was tot enkele weken geleden er 100% van overtuigd dat hij het absoluut niet kon zijn. En dan zijn de twijfels stilaan gekomen.
Zonder zever, Pieter, je bent de beste mol ooit! Heel Vlaanderen tot en met Lloyd zelf, de uiteindelijke winnaar, zo d...
Voor mij is dit een van de grootste tips, deze scene is een kopie van een scene uit de clip van Humble - Kendrick Lamar, deze clip start met een shot in een kerk, verder in de clip wordt ook nog het laatste avondmaal nagespeeld. Ben wel overtuigd dat deze tip aan het licht zal komen aanstaande zondag. (link videoclip: https://www.youtube.com/watch?v=tvTRZJ-4EyI )
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2018, 11:09

 8153
masterveecee schreef:Maar zijn we zeker dat dit Pieter is???
We zullen het zien, zondag 😉
We zijn het inderdaad niet zeker. Wordt vervolgd...
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2018, 12:15

 2834  Uma
eveline.vanhemel schreef:Amai, hoedje af dan, dan heeft hij wel een druk leven 🙂. Seffens eens naar die aflevering kijken (is hij al beschikbaar?) 🙂.
Yep, hierzo: https://www.vier.be/video/gert-late-nig ... evering-13

En zodat jullie de onzin kunnen skippen:
- van 14:30 tot 16:30 > Eerste gesprekske met Lloyd en Baha.
- van 27:05 tot 34:22 > Gesprek en "quiz" met Baha en Lloyd.
- van 51:40 tot 1:06:35 > Interview met Pieter.
- van 1:06:35 tot 1:07:53 > Nog een verrassing voor Lloyd..