Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen15 mei 2018, 21:24

 8153
ex-molinator schreef:Typisch! Als de kat van huis is, dansen de muizen.
Och ik heb voldoening met de kennis dat ik Pieter als mol aangeduid had.
Wie had jij nu ook alweer aangeduid ? 😛
Die met zijn puntschoenen 😃
Gebruikersavatar

Jansen15 mei 2018, 21:31

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik denk dat Oman nog redelijk modern is.
Denk het ook 🙂. Ze organiseren er ook elk jaar een wielerronde ("Ronde van Oman"), een van de eerste rittenkoersen van het seizoen.
Gebruikersavatar

Laleia15 mei 2018, 22:10

 306
chicawah schreef:Ik denk dat Oman nog redelijk modern is.
De Mol in Afghanistan: 5 vrouwen in boerka en 5 mannen met een lange baard :mrgreen:
Ik denk niet dat Oman een optie is. Even op Wikipedia gesnuisterd. De wetgeving daar is deels gebaseerd op Sharia en vrouwen hebben er niet dezelfde rechten als mannen. Dus pak die boerka's ook maar mee. Lijkt me dan vrij moeilijk werkbaar. Ik denk dat je zowat het hele middenoosten mag schrappen.

Ijsland lijkt mij wel tof of Japan of iets in de Balkan.
Gebruikersavatar

Jay-Lo15 mei 2018, 22:17

 1690  Sven
Laleia schreef:Ik denk niet dat Oman een optie is. Even op Wikipedia gesnuisterd. De wetgeving daar is deels gebaseerd op Sharia en vrouwen hebben er niet dezelfde rechten als mannen. Lijkt me dan vrij moeilijk werkbaar. Ik denk dat je zowat het hele middenoosten mag schrappen.

Ijsland lijkt mij wel tof of Japan of iets in de Balkan.
Gelijk heb je, wat betreft Oman en alles daaromtrent.
Aangezien dat de opnames in november plaats vinden, zullen het wel altijd 'warme' landen zijn, ik vrees dat IJsland, Balkan dan afvallen, hoewel de natuur daar wel fenomenaal is.
Blijven over: Afrika, Zuid-Amerika, Azië ( Thailand en omgeving ), al vrees ik dat dat laatste ook geen optie is vanwege de toeristen.
Australië, Nieuw Zeeland is ook een optie.
Gebruikersavatar

Laleia15 mei 2018, 22:19

 306
ex-molinator schreef:Inderdaad, ik was ook ferm onder de indruk van het landschap van Georgië (en de menselijke kunstwerken).
Ik sluit me hierbij aan. Oost-Europa, Rusland en alles eromheen zou prachtig kunnen zijn.
Ik hoop in elk geval dat ze niet opnieuw naar Zuid of Midden Amerika trekken. Binnenkort kun je er van uitgaan dat een mondje Spaans een voordeel is voor deelname aan de mol.
Ik zou India ook prachtig vinden, maar ik vermoed dat dat qua logistiek niet zo praktisch is.
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2018, 22:37

 2834  Uma
Jay-Lo schreef:Gelijk heb je, wat betreft Oman en alles daaromtrent.
Aangezien dat de opnames in november plaats vinden, zullen het wel altijd 'warme' landen zijn, ik vrees dat IJsland, Balkan dan afvallen, hoewel de natuur daar wel fenomenaal is.
Blijven over: Afrika, Zuid-Amerika, Azië ( Thailand en omgeving ), al vrees ik dat dat laatste ook geen optie is vanwege de toeristen.
Australië, Nieuw Zeeland is ook een optie.
Midden-Amerika niet vergeten met Costa Rica, Honduras, Panama, Cuba, ...
En zoals eerder aangehaald lijken landen als Vietnam en Cambodia me ook wel leuk.
Gebruikersavatar

Cedric15 mei 2018, 22:56

 2834  Uma
eveline.vanhemel schreef:Ik hoop al jaren op Nieuw-Zeeland 😃. Ik weet het, heel ver, en hoe het dan met de familie moet geregeld worden? Misschien ze langer daar laten blijven? Maar Nieuw-Zeeland biedt zoveel mogelijkheden denk ik, dat het een echte toplocatie zal zijn 😃.
Idem. Ik droom ervan dat als ik ooit het geluk zou hebben deel te mogen nemen (eerst mezelf durven inschrijven, da's de grootste drempel) dat die editie dan in Nieuw-Zeeland zou doorgaan. Ik heb Nieuw-Zeeland altijd een bestemming gevonden voor een "speciale gelegenheid". Of het nu een huwelijksreis is of een deelname aan een programma als 'De Mol', het is passend. Daarom ook dat ik in mijn 2 jaar Australië niet naar Nieuw-Zeeland ben overgestoken, het zou maar een "gewone" passage zijn en Nieuw-Zeeland verdient beter.
Dit gezegd zijnde: ik kan al dromen van Nieuw-Zeeland dat ik wil, als een opdracht inhoudt om bij AJ Hackett te gaan bungeejumpen, dan flip ik waarschijnlijk.. :/ (Hoogtevrees, jawel, en ook al deed ik eerder al een bungeesprong, het is f-ing scary shit.)
Gebruikersavatar

Laleia16 mei 2018, 00:04

 306
Cedric schreef:Midden-Amerika niet vergeten met Costa Rica, Honduras, Panama, Cuba, ...
Ik zou het jammer vinden mochten ze opnieuw die richting nemen. Het zou toch leuker zijn als het deze keer iets compleet anders was.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2018, 08:56

 8153
Cedric schreef:Ik heb Nieuw-Zeeland altijd een bestemming gevonden voor een "speciale gelegenheid". Of het nu een huwelijksreis is...
Mijn zoon gaat in september op huwelijksreis naar Nieuw-Zeeland 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2018, 10:55

 8153
Laleia schreef:Ik zou het jammer vinden mochten ze opnieuw die richting nemen. Het zou toch leuker zijn als het deze keer iets compleet anders was.
Een keertje Azië zou wel leuk zijn. Of Zanzibar?
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2018, 11:48

 3423  Yens
chicawah schreef:Een keertje Azië zou wel leuk zijn. Of Zanzibar?
Ik heb nog niet zo lang geleden gehoord dat Laos ook de moeite is. En je hebt natuurlijk ook nog de Filipijnen 🙂. Mijn schoonzus is een Filipijnse en ik heb al vele foto's gezien van hun vakanties daar: echt prachtig land, op voorwaarde dat je de zuidelijke eilanden vermijd. Het enige probleem met de Filipijnen is het typhoon seizoen en als ik me niet vergis is dat juist de laatste maanden van het jaar, dezelfde periode dus als de mol meestal opgenomen wordt.
Dus toch maar Nieuw-Zeeland dan? :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2018, 12:56

 3423  Yens
chicawah schreef:Mijn zoon gaat in september op huwelijksreis naar Nieuw-Zeeland 🙂
Wow 😃 Jaloers :mrgreen:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7