Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2018, 14:07

 8153
eveline.vanhemel schreef:Wow 😃 Jaloers :mrgreen:
Ik eigenlijk ook 😉
Gebruikersavatar

commisaris Witse16 mei 2018, 14:24

 260
Helaas weet ik wel zeker dat al die wensen voor die verre lokaties "wishful thinking" zijn. De Mol is te duur, dat zegden de makers vorig jaar al. Dit jaar is bespaard door de vele "alles of niets" proeven, waar hier toch ook een en ander over geschreven is. Voor mij mag de lokatie iets minder veraf zijn als er toch wat verdiend kan worden met deelproeven bv. :mrgreen:
Gebruikersavatar

brian.jason16 mei 2018, 16:03

 22
Ik hoop Kazachstan. Al zou Congo door de geschiedenis met ons land ook wel eens leuk zijn.
Gebruikersavatar

commisaris Witse16 mei 2018, 17:16

 260
Als ze nu al met de Mol 2019 bezig zijn, zoals Gilles zegt, dan betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat Neckermann sponsor blijft. En dan moet je bij Neckermann gaan kijken waar zij zoal naartoe vliegen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mei 2018, 18:58

 3483  Uma
Kobe schreef:Vaticaanstad (om in thema te blijven 😛 )
Haha, welke thema heb je voor ogen? Godsdienst?

Het thema zou ook kleine landen kunnen zijn, maar Europa kunnen we uitsluiten (wegens risico op ontmoetingen met Belgen), dus Liechtenstein valt al af, evenals San Marino, Monaco en Malta. De Caraïben misschien ook best mijden ivm het orkaanseizoen.
Dan maar het zuidelijk halfrond : Nauru? of Tuvalu? of de Marshall Isles?
Kan het nog gekker? Ja hoor 🙂

Moet het wel een onafhankelijk gebied zijn? Indien niet dan zijn er wel heel interessante opties (waarbij ik de toeristisch bekende niet in overweging).
Zeer bijzondere plaatsen zouden zijn: Pitcairn, Sao Tomé e Principe, Tristan da Cunha, Ascension, Saint Helena maar ondoenbaar o.a. Ik denk niet dat er exitmogelijkheden zijn om de drie dagen (i.v.m. de eliminaties).

Ik vraag me af of het risico om Belgen te ontmoeten groot is op Madeira of de op de Azoren (op de Canarische Eilanden zeker wel denk ik).
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mei 2018, 19:02

 3483  Uma
commisaris Witse schreef:Helaas weet ik wel zeker dat al die wensen voor die verre lokaties "wishful thinking" zijn. De Mol is te duur, dat zegden de makers vorig jaar al. Dit jaar is bespaard door de vele "alles of niets" proeven, waar hier toch ook een en ander over geschreven is. Voor mij mag de lokatie iets minder veraf zijn als er toch wat verdiend kan worden met deelproeven bv. :mrgreen:
Denk je dat het prjizengeld kostenbepalend is?
Volgens mij niet, de reis en verblijfskosten van de kandidaten (en de 5 bezoekers) zullen de ±25.000€ al overtreffen.
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2018, 19:05

 3423  Yens
ex-molinator schreef: Moet het wel een onafhankelijk gebied zijn? Indien niet dan zijn er wel heel interessante opties (waarbij ik de toeristisch bekende niet in overweging).
Zeer bijzondere plaatsen zouden zijn: Pitcairn, Sao Tomé e Principe, Tristan da Cunha, Ascension, Saint Helena maar ondoenbaar o.a. Ik denk niet dat er exitmogelijkheden zijn om de drie dagen (i.v.m. de eliminaties).

Ik vraag me af of het risico om Belgen te ontmoeten groot is op Madeira of de op de Azoren (op de Canarische Eilanden zeker wel denk ik).
Madeira of Azoren lijkt me ook wel interessant, en waarom niet de Kaapverdische Eilanden 😃? Een ander Afrikaans land dat misschien een mogelijkheid is: Malawi. Ik ken mensen die er vorig jaar geweest zijn. Volgens mij is Sao Tomé e Principe wel een onafhankelijk land 🙂.
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mei 2018, 19:55

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:Madeira of Azoren lijkt me ook wel interessant, en waarom niet de Kaapverdische Eilanden 😃? Een ander Afrikaans land dat misschien een mogelijkheid is: Malawi. Ik ken mensen die er vorig jaar geweest zijn. Volgens mij is Sao Tomé e Principe wel een onafhankelijk land 🙂.
Kaap Verdische Eilanden had ik al eens vernoemd (mogelijks als Cabo Verde).
Ja, São Tomé e Principe is een onafhankelijke republiek.
En ja, Malawi is veilig en heeft heel wat te bieden, maar ik denk dat Afrika teveel logistieke problemen met zich meebrengt (ook Cabo Verde).
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2018, 20:59

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Kaap Verdische Eilanden had ik al eens vernoemd (mogelijks als Cabo Verde).
Ja, São Tomé e Principe is een onafhankelijke republiek.
En ja, Malawi is veilig en heeft heel wat te bieden, maar ik denk dat Afrika teveel logistieke problemen met zich meebrengt (ook Cabo Verde).
Het kan best zijn dat het logistiek gezien in Afrika moeilijk is. M'n eigen Afrikaanse avontuur is al heel lang geleden (31 jaar) en ik ben dus ook niet meer de persoon om Afrikaanse landen te beoordelen. Ik weet wel dat in mijn Zuid-Afrikaanse periode Malawi toen al als een stabiel land werd beschouwd en die vrienden die er vorig jaar geweest zijn, vonden het fantastisch 🙂. Ik denk wel, dat als je "stabiele democratieën" als uitgangspunt gaat nemen en Europa en de noordelijke landen gaat uitsluiten, dat ze dan op een bepaald moment het verre oosten niet meer gaan kunnen uitsluiten. Ik heb er ook geen probleem mee als het nog eens Latijns-Amerika gaat zijn, er zijn daar toch nog genoeg stabiele landen.
Gebruikersavatar

ex-molinator16 mei 2018, 22:41

 3483  Uma
eveline.vanhemel schreef:...Ik heb er ook geen probleem mee als het nog eens Latijns-Amerika gaat zijn, er zijn daar toch nog genoeg stabiele landen.
Brazilië zou zeer interessant kunnen zijn maar ik vrees dat veiligheid daar een hele groot probleem .
Chili zou ik fantastisch vinden, evenals Peru.
Venezuela is totally out of the question!!

Maar misschien is de keuze beperkt tot de landen die het concept ook gekocht hebben, of zelfs en reeks gemaakt. In dat geval lijken Hawaï of Australië of Nieuw Zeeland toch het meest plausibel. Canada sluit ik dan uit omwille van de noordelijke ligging.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7