Berichten rond De Mol 2019 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mei 2018, 00:00

 8153
ex-molinator schreef:Brazilië zou zeer interessant kunnen zijn maar ik vrees dat veiligheid daar een hele groot probleem .
Chili zou ik fantastisch vinden, evenals Peru.
❤️❤️❤️ Perú!!!! Fantastisch land, fantastische inwoners en véél meer te zien en beleven dan Machu Picchu, de Nazcalijnen en het Titicacameer.
Brazilië... Veiligheid... In Sao Paulo stonden plots 2 gasten met een groot slagersmes onder de neus van mijn zoon en zijn vriend... :roll: 😲 :?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 mei 2018, 00:19

 8153
eveline.vanhemel schreef:M'n eigen Afrikaanse avontuur is al heel lang geleden (31 jaar) en ik ben dus ook niet meer de persoon om Afrikaanse landen te beoordelen. Ik weet wel dat in mijn Zuid-Afrikaanse periode...
Ik ben nieuwsgierig, erg nieuwsgierig, wellicht te nieuwsgierig...
💡 :?: PB :?:
Gebruikersavatar

Jansen17 mei 2018, 07:04

 3423  Yens
chicawah schreef:Ik ben nieuwsgierig, erg nieuwsgierig, wellicht te nieuwsgierig...
💡 :?: PB :?:
Tuurlijk 🙂.
Gebruikersavatar

Rik17 mei 2018, 09:26

 122  Uma
Gilles maakte in ieder geval in het interview duidelijk dat het een locatie moet zijn in het zuidelijk halfrond, of toch minstens met dagen die lang genoeg duren voor de belichting. Ijsland, hoe mooi ook, valt dan sowieso af.
Eigenlijk is alles goed voor mij, het is toch altijd mooi om zien op tv :-D
Gebruikersavatar

JKpowned17 mei 2018, 13:32

 259
Noord Amerika gaan ze niet doen want dat hebben ze net gedaan met Mexico. Europa zou grappig zijn (als kandidaat beetje teleurstellend) maar ze zouden teveel Belgen tegenkomen. Misschien is de Bermuda driehoek wel ideaal 😛 ik hoop op Azië daar zijn ze nog niet geweest. Midden-oosten zou moeilijker zijn. Oceanië is prijzig maar zou wel een super locatie zijn. Antarctica lijkt me toch de leukste locatie :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee17 mei 2018, 17:18

 3547  Sven
Gewoon Australië. In het teken van de Aboriginals
Gebruikersavatar

lucu17 mei 2018, 17:22

 551  Sven
Op zoek naar mogelijke locaties voor DE MOL: een bijzonder leuk tijdverdrijf op het terras in het zonnetje...

Omdat ik niet voldoende kan inschatten welke locaties logistiek haalbaar zijn, ben ik de locaties gaan oplijsten waar andere organiserende landen DE MOL reeds gedraaid hebben en waar de Vlaamse ploeg nog niet gepasseerd is. Europese locaties (met uitzondering van de Euro-Aziatische bestemmingen) heb ik niet opgenomen in de lijst.

Deze lijst is verre van volledig. Ik moest me tevredenstellen met wat ik op Wikipedia aantrof...

Afbeelding

De combinatie HONG KONG / FILIPIJNEN heeft mijn voorkeur, maar budgettair is dit wellicht geen lachertje...
Gebruikersavatar

commisaris Witse17 mei 2018, 17:54

 260
Lees ook de andere posts even. Neckermann is sponsor en waarheen zij vliegen zal de lokatie bepalen voor volgende editie... :twisted:
Gebruikersavatar

Cedric17 mei 2018, 18:04

 2834  Uma
commisaris Witse schreef:Lees ook de andere posts even. Neckermann is sponsor en waarheen zij vliegen zal de lokatie bepalen voor volgende editie... :twisted:
Als het gaat om Neckermann-bestemmingen, zouden dit de opties zijn: Thailand, V.A.Emiraten, Cuba, Dominicaanse Republiek, Mexico, Malediven, Cabo Verde, Mauritius, Indonesië, Kenia, Sri Lanka, Senegal, Zanzibar, Jamaica, Gambia, Brazilië. (Bron: Neckermannwebsite, bij 'verre reizen'.)
Maar Neckermann biedt ook rondreizen aan naar: Bali, Canada, China, Costa Rica, Cuba, Egypte, India, Kenia, Marokko, Mexico, Senegal, Sri Lanka, Thailand, USA, Vietnam en Zuid-Afrika. (Bron: Neckermannwebsite, bij 'rondreizen'.)

Ik liet hier voor alle duidelijkheid alle Europese bestemmingen (inclusief Turkije dus) vantussen.

Opvallend is dat Argentinië (seizoen 4) daar niet tussen staat. Was Neckermann nog geen sponsor toen?
Zuid-Afrika (seizoen 5) en Mexico (seizoen 6) zijn beiden te vinden bij de rondreizen. Bij de 'verre reizen' staat Zuid-Afrika niet.

Ik focus dus op de rondreizen nu.. Mexico en Zuid-Afrika laten we weg omdat die al recent aan bod kwamen. Als we verder ook de landen gelegen boven de Kreeftskeerkring elimineren, dan vallen ook Canada, China, en de USA af.
Blijven over: Bali, Costa Rica, Cuba, Egypte, India, Kenia, Marokko, Senegal, Sri Lanka, Thailand en Vietnam.
Hiervan zou mijn voorkeur dan uitgaan naar Bali of Vietnam, but that's just me.

Anyway, al onze redeneringen vallen eigenlijk sowieso in het water wetende dat GDC enkele dagen terug in die podcast zei dat Oman ook een optie was voor de voorbije jaargang. En Oman staat er nergens tussen de Neckermannbestemmingen.
Ik denk dus dat we het best gewoon niet weten en braaf afwachten. 😉
Gebruikersavatar

Jansen17 mei 2018, 18:36

 3423  Yens
Cedric schreef:Als het gaat om Neckermann-bestemmingen, zouden dit de opties zijn: Thailand, V.A.Emiraten, Cuba, Dominicaanse Republiek, Mexico, Malediven, Cabo Verde, Mauritius, Indonesië, Kenia, Sri Lanka, Senegal, Zanzibar, Jamaica, Gambia, Brazilië. (Bron: Neckermannwebsite, bij 'verre reizen'.)
Maar Neckermann biedt ook rondreizen aan naar: Bali, Canada, China, Costa Rica, Cuba, Egypte, India, Kenia, Marokko, Mexico, Senegal, Sri Lanka, Thailand, USA, Vietnam en Zuid-Afrika. (Bron: Neckermannwebsite, bij 'rondreizen'.)
Het verbaasd mij vooral dat zowel Australië als Nieuw-Zeeland niet tussen de bestemmingen staat. Vliegt Neckermann dan totaal niet naar Oceanië? Lijkt me vreemd.
Gebruikersavatar

marc.koenen17 mei 2018, 19:26

 122
Zat even te denken:als Neckerman niet meer zou sponsorer dan sponsoring vragen aan de Lijn en de volgende serie in Mol laten doorgaan 😃 😃 😃 😃
Gebruikersavatar

ex-molinator17 mei 2018, 19:31

 3483  Uma
marc.koenen schreef:Zat even te denken:als Neckerman niet meer zou sponsorer dan sponsoring vragen aan de Lijn en de volgende serie in Mol laten doorgaan 😃 😃 😃 😃
De Lijn?
In het kader ven besparingen zeker? Met al die stakingen heb ze geen mol meer nodig om geld uit de pot te halen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7